۸۸۲۴۶۷
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نوری: رفتار استراماچونی ستودنی است

پیشکسوت استقلال تهران گفت: امیدوارم نگاه وزارت ورزش به استقلال مهربانانه‌تر و آگاهانه‌تر باشد. به هر حال تا پول نباشد نمی‌توان کارها را پیش برد.

ایلنا: محمد نوری درباره شرایط استقلال تهران و برگزاری تمرینات زیر نظر آندره آ استراماچونی گفت: همانطور که من در جریان هستم و یک جلسه تمرینی این سرمربی را هم از نزدیک دیدم، ایشان مربی جوانی هستند و خیلی انگیزه دارند. او خیلی مصمم است تا بازیکنان آمادگی کامل پیدا کنند و بدن‌های آماده‌ای داشته باشند.

شرایط مناسب است و تمرینات نسبت به گذشته، سال‌های قبل، خیلی جدی‌تر است و بازیکنان با تمام توان این کار را انجام می‌دهند. فکر می‌کنم امسال با توجه به بازیکن‌هایی که جذب کرده‌اند استقلال یکی دو مهره نیاز دارد که تقویت شود تا تیم نسبت به سال‌های قبل موفق‌تر باشد و نتیجه بگیرد.

نوری درباره تصمیم قاطع استراماچونی مبنی بر اخراج سه بازیکن استقلال گفت: من این قضیه را شنیدم و ناراحت شدم. از بازیکنان جوان و مستعد ما هستند. باقری بازیکن توانای ماست؛ سهرابیان هم می‌تواند به لیگ‌های معتبر ترانسفر شود؛ کریمی هم همینطور. امیدوارم که این ماجرا به خوبی و خوشی تمام شود و آقای استراماچونی خیلی منضبط هستند. این رفتار واقعا ستودنی است. اگر مشکل فنی باشد بحث جداگانه است و اگر سرمربی یک بازیکن را نخواهد کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد.

او ادامه داد: بازیکن حق ندارد که در خارج از حیطه وظایفش صحبت کند. بازیکن قرارداد حرفه‌ای بسته و پولش را هم می‌گیرد. پس باید به قوانین باشگاه پایبند باشد. بازیکن باید در اختیار تیم و کادرفنی باشد. امیدوارم که بازیکنان بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و شاهد تکرار این اتفاق‌ها نباشیم.

نوری درباره انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست استقلال گفت: جواد دوست خوب و همبازی من بوده؛ ما خیلی وقت‌ها با هم بودیم. او آدم باشخصیت و درست کاری است. او یکی از اسطوره‌های استقلال است و به خانه خود بازگشته است. حضور او را به فال نیک می‌گیرم و آرزوی موفقیت و قهرمانی به همراه تیم را دارم.

پیشکسوت استقلال درباره کاپیتانی وریا غفوری گفت: به هر حال فرق نمی‌کند؛ غفوری الان بزرگتر تیم است و آقای استراماچونی اگر بازوبند را به ایشان بدهد حقش است. او از بازیکنان خوب ماست و زحمت زیادی کشیده؛ امیدواریم به امید خدا غفوری از این موقعیتی که نصیبش شده نهایت استفاده را ببرد و بتواند تیم را مدیریت کند. او به عنوان کاپیتان باید همدلی را در تیم رواج بدهد و در کنار بازیکنان بزرگی که این وظیفه را برعهده داشتند قرار بگیرد. غفوری شایسته این عنوان است و لیاقت کاپیتانی را دارد.

نوری درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال که با مشکل مواجه شده اظهار داشت: استقلال یک مقدار زمان را از دست داد. خیلی امیدوار کننده بود که سرمربی زود معرفی شد. به نظرم می‌شد در یارگیری بهتر هم عمل شود. الان پاتوسی به دلیل مسائل مالی که باشگاه دارد و شکایت پروپئیچ، پاتوسی را باید حتما نگه دارند.

وجود او واجب است و تیم به او نیاز دارد. در مقابل استقلال، پرسپولیس توانسته بازیکنانش را حفظ کند. حالا باز هم می‌گویم و بارها هم گفته‌ام هر چند به ضرر من بوده؛ من شک ندارم وزارت ورزش به پرسپولیس بیشتر کمک کرده و نگاهش بهتر است. بالاخره الان، رنگ رنگ قرمز است!

او افزود: از آقای سلطانی فر، داورزنی و ناظمی گرفته تا پسر آقای سلطانی فر، همه طرفدار رنگ قرمز و پرسپولیس هستند! فکر می‌کنم در حق استقلال خیلی کمک نکردند. تابستان گذشته دیدید که چطور بازیکنان کلیدی را از دست دادیم. الان هم در چنین وضعیتی هستیم.

ماندن پاتوسی مشخص نیست و پروپئیچ هم دردسرساز شده است. امیدوارم نگاه وزارت ورزش به استقلال مهربانانه‌تر و آگاهانه‌تر باشد. به هر حال تا پول نباشد نمی‌توان کارها را پیش برد. امیدواریم که نگاه‌ها عادلانه باشد. چون دنبال پست و مقام نیستم این حرف‌ها را می‌گویم و حرف دل هواداران را عنوان می‌کنم. امیدوارم که استقلال نتایج موفقی بگیرد و برای قهرمانی پیش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      استقلالی وگدایی ناف همه شون با کیسه گدایی گره زدن.
      فقط دم از گدایی میزنن هرچی بپرسی ازشون دست دراز میکنن یه کیسه برات بازمیکنن بریز توکیسه براشون
      پس این همه میگن طرفدارای میلیونی کیسه کو کمک شون کنند.!!!!

      پاسخ ها

      • حسین نظام

        بهتر لنگه که مال مملکت را دزدیدن و ریختند تو کیسش.

      • بدون نام

        لنگی عقده ایی

    • سینا قهرمانی

      واقعا متأسفم که به غیراز هرچه گری دیگه چیزی بلد نیستید کیسه کشا

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        کیسه کششههاخخخخخخخ

    • بدون نام

      توکهدرحرف چرت زدن یدڟولانی داری...این حرفارومیزنی،تاهواداران روباخودت همسوکنی؟مفنگی...بروساقیت روعوض کن..

    • بدون نام

      این یاروکه میگفتن توترکه دوباره شروع کرده مثل اینکه جنساش هم خیلی خوب بوده بهرحال برای دیده شدن لازمه این حرفهارو بزنن درباره سرورشون

    • کامران

      تو همه ی فاز ها ناله میکنن چه سی تا بازیکن بگیرن چه پشت هم خارجی ها رو فسخ کنن و با خارجی جدید جایگزین کنن چه پول رضایتنامه بدن چه هرچی، اگر قهرمان نشن همه چی کثیفه و همه پرسپولیسی ان اگه قهرمان بشن علیرغم دشمنی همه تونستن شاخ غول رو بشکنن و قهرمان شن

    • بدون نام

      خیلی بی انصافی کیسه کش ۶تایی خور ( نمی خواستم از این الفاظ استفاده کنم ) اما هر چه فکر میکنم این ادم از همه نظر کم داره وگر نه با توجه به کمکهایی که اخیرا به تیم کیسه شده باز هم دم از کمک کردن به پرسپولیس میزنند دوما چون این تیم لیا قتش را داره ولی تیم کیسه نداره و تا حالا خیلی چرت وپرت گفتی اقای نوری

    • بدون نام

      هوچی گری از خصوصبات ذاتی برخی از استقلالی هاست. پیشکسوتشان همچون یک هوادار خردسال نظرات غیرمنطقی دارد هرفصل پنج بازیکن خارجی و ده تا ایرانی قرارداد میبدند و میلیون ها دلار هزینه میکنن اما بازهم برای اینکه خودرا به کوچ علی چپ بزنند دم از قرمز بودن وزیر میزنند توقع دارند بدون بازی کردن یک جام بهشون هدیه بدند تا همه چیز منصفانه باشه. پرسپولیس سالهاست یک فوردارد خوب ندارد و پول بهترین مربی تاریخش را هم ندادند تا فرار کند خجالت بکش نوری با ریش و پشمت

    • لنگپولیس

      چرکپولیس تا این دولت هست قهرمان میشه

      پاسخ ها

      • علی

        خوب شما که این رو میدونید چرا میرید دنبال سرمربی 20 میلیاردی
        خوب برید دنبال مربی 100 هزار تومنی

    • نوذر فخری

      داری چرت میگی شما وجودش ندارین قهرمان بشین به وزارت چه رابطی دارد

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      درضمن دلال شماییید ک با بزرگترین دلال تاریخ ایران باباتون هدایتی کارمیکردین و بازیکن و پول کثیف براتون میگرفت و خرج میکرد.قانون اگ قانون بود همه جامهاتون باید پس گرفته میشد اما چون مسئولین همه جز باند خودتونن و خودتون خدایین پس گرفته نشدن. دلال شمایید سر قضیه طارمی. ما حق مسلم و قانونی خودمون ک سهم پول از وزارت و از اسپانسره رو هم ب زور میدن ک خوده رییس شرکت ایرانسل هم تومصاحبش گفت وهمتونم دیدید ک گفت لنگ نود درصدپول گرفت ک شک ندارم وزیر دستورشو داد. و استقلال چهل درصد گرفته بود بعد ک صداش دراومد زود اومدن بقیه سهم استقلالوهم دادن

      پاسخ ها

      • مهدی عطا

        زنده جاوید العین امارات

      • قرمزته

        تاج کبیر(زارت،کبیرش کجاست حتما ششتا ششتا گل خوردن کبیرشدن،بابا بخدا صغیرصغیرید خبرندارید سرتون را بگیرید بالا ببینید چخبره ،کبیر زارت

    • سی

      تیمی که چهارساله زیرشید و نایب قهرمان آسیاست با دو فصل پنجره بسته کجا این همه بازیکن گرفته .خب گرفته باشه بازم حقشه چون روتونه اول ایرانه دوم آسیاست معلومه باید خرجشم بیشتر باشه .شما برید 6 تا بخورید باعث آبروریزی بشید

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا ۶ بار حذف از مرحله گروهی آسیا!

      این مردک بد جوری هتریک پرسپولیس بهش فشار اورده دیگه اینکه استرا ماچونی یه ذره از خودت بهتره در ضمن اگه ازش حمایت می کنی مثلا . پس چرا ازش ایراد می گیری که چرا این ۳ بازیکن را اخراج کرده. معلومه خودتون با خودتون چند چندید بعد با این وضعیت عمرا بتونید قهرمان بشید بعد میگید چرا پرسپولیس قهرمان میشه مگه خودت نمیگی پرسپولیس ثبات داره و ترکیبش را حفظ کرده پس همین ثبات و همدلی اونا را پیش می بره طبق حرفای خودت!

    • مهدی عطا

      جناب نوری چقدرحقیری چقدرضعف داری متاسفم برات البته این ضعف وحقارت متعلق به استقلال استقلالی ها است
      پرسپولیس سروراستقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج