جاباما
۸۸۲۵۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منچستریونایتد از پوگبا مهلت خواست

سران منچستریونایتد طبق ادعای مارکا با جدایی پوگبا موافقت کرده اند ولی در عین حال از ستاره فرانسوی مهلت خواسته اند تا جانشینی مناسب برای او پیدا کنند.

ورزش سه: به نقل از مارکا، اگر تا هفته گذشته اخبار از سرسختی سران یونایتد در مقابل جدایی پل پوگبا حکایت داشت، پس از پافشاری های بازیکن و اظهارات اخیر مینو رایولا(مدیر برنامه های پوگبا)، همه چیز تغییر کرده است.

رایولا گفت که همه مسئولان منچستریونایتد می دانند که پوگبا فصل بعد راهی تیمی دیگر خواهد شد. سران منچستر حالا قبول کرده اند که راهی برای ماندگار کردن پوگبا وجود ندارد ولی در پیامی برای او درخواست کرده اند که به تمرینات برگردد و عازم تور پیش فصل استرالیا شود. آنها از پوگبا مهلت خواسته اند تا در آرامش و بدون جنجال برای جذب جانشین او که احتمالا میلینکوویچ ساویچ(ستاره صبر لاتزیو) خواهد بود، اقدام کنند. انتقالی که کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو هزینه نخواهد داشت.

تمرینات یونایتد از دوشنبه هفته پیش شروع شده و امروز تور پیش فصل استرالیا شروع خواهد شد و باید دید پوگبا که تا روز گذشته در نیویورک حضور داشت، خود را به کاروان یونایتد خواهد رساند یا خیر.

ستاره فرانسوی به دوستان و اطرافیانش گفته است که قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد تا به آرزوی خود که کار کردن با زیدان بود دست یابد. او البته اذعان داشته است که یوونتوس نیز در تلاش برای جذب اوست ولی خودش رئال را ترجیح می دهد.

رئالی ها سه سال پیش نیز فرصت جذب پوگبا را داشتند ولی حاضر نشدند ۱۰۵ میلیون یورو برای جذب او هزینه کنند تا الان مجبور به پرداخت ۱۷۰ میلیون یورو برای ستاره فرانسوی باشند. آنها با درخواست مستقیم زیدان، دو جلسه مذاکره نیز با سران یونایتد داشته اند و اگر اتفاقی غیرمنتظره رخ ندهد، پوگبا طی هفته های آتی پیراهن سفید را به تن خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج