۸۸۲۵۶۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کیانی: پنالتی جام حذفی را جبران می‌کنم

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت، پنالتی حساسی را که در جام حذفی مقابل پرسپولیس از دست داد، در فصل آینده جبران می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کیانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما از ابتدای تیر ماه استارت زدیم و در این دو هفته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته (شنبه) بازی دوستانه بسیار خوبی با پدیده داشتیم و حالا قصد داریم تا اردویی را هم در کردان برگزار کنیم. مراحل آماده‌سازی سپاهان به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم در بهترین شرایط ممکن لیگ برتر را شروع کنیم.

وی با اشاره به بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، تصریح کرد: چند بازیکن از تیم ما جدا شدند، اما تغییرات زیادی نداشتیم. با صلاحدید کادر فنی چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند که بازیکنان بسیار خوبی هستند و امیدوارم فصل خوبی برای سپاهان رقم بخورد. ما کار سختی در سه جام در پیش داریم، اما امیدوارم که در فصل آینده خیلی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

کاپیتان سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا ولادیمیر کومان و استنلی کی‌روش در سپاهان می‌مانند، خاطرنشان کرد: باشگاه در حال مذاکره با این بازیکنان است، اما اطلاع دقیقی ندارم که شرایط چگونه پیش می‌رود. کومان و کی‌روش بازیکنان بسیار خوبی هستند و امیدوارم که در سپاهان بمانند. فکر می‌کنم آنها هم دوست دارند که این همکاری ادامه داشته باشد.

کیانی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه سپاهان به تسنیم گفت: من فصل خوبی با سپاهان داشتم و مردم اصفهان و هواداران هم همیشه به من لطف داشته و دارند. در نیمه نهایی جام حذفی و بازی با پرسپولیس، اتفاقاتی افتاد که برایم ناراحت‌کننده بود. دوست داشتم آن پنالتی مقابل پرسپولیس تبدیل به گل می‌شد تا به فینال می‌رفتیم، اما متأسفانه اتفاق تلخی رقم خورد. مطمئن باشید پنالتی جام حذفی را در فصل آینده جبران خواهم کرد.

کیانی با اشاره به شانس قهرمانی سپاهان و اینکه کدام تیم جدی‌ترین رقیب آنها برای قهرمانی است، اظهار داشت: سپاهان هر سال مدعی قهرمانی است و ما امسال هم برای موفقیت در سه جام می‌جنگیم. فصل گذشته هم شایسته قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی بودیم که متأسفانه بدشانسی آوردیم.

امیدوارم امسال با قهرمانی در لیگ برتر، هواداران را خوشحال کنیم. البته می‌دانیم که کار سختی داریم و مدعیان فصل گذشته در فصل جدید هم شانس قهرمانی دارند. هیچ تیمی نمی‌تواند از حالا ادعای قهرمانی داشته باشد. فکر می‌کنم امسال هم رقابت برای قهرمانی، سخت و پیچیده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اگه ميتوني جبران کن ومنتظر بشين که ديگه به ناحق پنالتی براتون بگيرن

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      بزک نمیر بهار میاد
      کمبوزه با خیار میاد .

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      پوماد بدم ... بدوبودو که پوماد سوختگی و ارزانش کردبم هااا خخخخ
      بسوزید... که این فصل هم از اون سوزش ها خواهید داشت خخخخخ

    • فضولباشی

      اقای کیانی چطورمیشه یک کاری که درزمان ماضی قرارگرفته نتیجه اش قابل تغییرباشه وجبران بشه پس بگوفراموش کزده ام

      پاسخ ها

      • zoro

        این چهار سال اخیر رو عمرا تو و بقیتون نتونید جبران کنید اینها همان چیزهاییست که تیمها را تبدیل به حماسه و اسطوره میکند و تیمها میشوند بایرن بارسا رئال یا لیورپول یا آث میلان این همان چیزیست که پرسپولیس دارد و شماها ندارید حتی اگر قهرمان جهان شوید پشتوانه مردمی و ملی میهنی لازم را ندارید

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا ۶ بار حذف از مرحله گروهی آسیا!

      شاید اگه پنالتی درست بود تمرکز بیشتری می کردی و گلش می کردی ولی همه دیدن که اصلا پنالتی اتفاق نیفتاده بود و الکی یه پنالتی باد آورده گرفتند و داورها این مطلب را تایید کردند! که پنالتی نبوده!!!

    • m

      هه

    • علی11

      مهدی کیانی عزیز البته مثل همه میدونه که پنالتی هم گل میشد، باز با داوری بازیو در میاوردن برا پرسپولیس، این حرف از مرام و معرفتشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج