جاباما
۸۸۲۶۱۶
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

امیری بیاید، ترابی لژیونر می‌شود

با اینکه نام وحید امیری مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در لیست خروج تیم ترابوزان اسپور قرار گرفته و این‌طور به نظر می‌رسد که راه برای بازگشتش به پرسپولیس باز باشد، اما سرخپوشان با یک‌سری شرط و شروط باید این بازیکن را جذب کنند.

خبرورزشی: با اینکه نام وحید امیری مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در لیست خروج تیم ترابوزان اسپور قرار گرفته و این‌طور به نظر می‌رسد که راه برای بازگشتش به پرسپولیس باز باشد، اما سرخپوشان با یک‌سری شرط و شروط باید این بازیکن را جذب کنند.

وحید دیگر نمی‌تواند در لیگ ترکیه به کارش ادامه دهد. این بازیکن فصل گذشته، یک نیمکت‌نشین بود که هرگز نتوانست خودش را به تیم تحمیل کند و فقط وقتی به میدان می‌رفت که مهاجمان دیگر مصدوم یا محروم بودند.

به همین علت، او نتوانست خودش را به خوبی به سایر باشگاه‌های ترکیه‌ای معرفی کند و از این رو است که مشتری ترک ندارد. با این حال، باشگاه ترابوزان حاضر نیست به سادگی دست از سر امیری بردارد. آن‌ها به صورت رسمی اعلام کردند امیری دیگر در لیست این تیم نیست، اما هر باشگاهی به دنبال جذب این وینگر ملی‌پوش است، باید حدود ۷۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه اش بپردازند و سپس با امیری، قرارداد حرفه‌ای با رقم جدید امضا کنند.

امیری فصل قبل می‌توانست در پرسپولیس بماند و در اوج شهرت و محبوبیت، در حالی که مهاجم فیکس تیم و همچنین تیم ملی بود، به کارش ادامه دهد آن‌هم در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد ولی وحید به ترکیه رفت تا فوتبالش تحت تأثیر نیمکت‌نشینی قرار بگیرد.

حالا این بازیکن فقط یک پیشنهاد خارجی از قطر با رقم پایین دارد که چندان برایش جذاب نیست. پیشنهادی از تراکتور داشت که، چون مدت آن برای سه فصل تعیین شد، دو طرف به نتیجه مطلوب نرسیدند. پیشنهاد باشگاه سپاهان هم در میان است که البته این پیشنهاد به باشگاه ترابوزان ارسال شده و وحید حق دارد که می‌گوید از آن بی‌خبر است.

تا پیش از این، وحید راهی برای بازگشت به پرسپولیس نمی‌دید زیرا از یک سو، باشگاه توانایی پرداخت ارز بابت اخذ رضایتنامه اش را نداشت و در ثانی، امیری حالا در پست خود، یک مهاجم ملی‌پوش را در پرسپولیس می‌بیند؛ در واقع مهدی ترابی جوان و باانگیزه در سمت چپ خط حمله پرسپولیس دیده می‌شود و هواداران به قدری از این بازیکن رضایت دارند که خاطرات خوش خود با امیری را از یاد برده‌اند.

پایان هفته گذشته، اما با اتفاقات شیرین برای امیری همراه شد و وحید از سمت پرسپولیسی‌ها، تماس جالبی دریافت کرد. او حالا راه را برای بازگشت به تیم محبوبش، باز می‌بیند، اما مشکل اینجاست که در بازگشت او، ترافیک شدیدی در خط حمله با حضور مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، امید عالیشاه، سعید کریمی، محمدامین اسدی و... ایجاد می‌شود.

در همین راستا شنیدیم اگر حضور امیری در پرسپولیس قطعی شود، جا برای جدایی ترابی باز خواهد شد. ترابی بعد از اتمام فصل هجدهم، امید زیادی داشت تا به یکی از سه پیشنهاد خوب خود جواب مثبت داده و لژیونر شود، اما مدیران باشگاه به شدت با این موضوع مخالفت کردند، چون جای خالی این بازیکن ملی‌پوش با مهره‌هایی که بود پر نمی‌شد.

از سوی دیگر، سیدمحمدرضا حسینی وینگر ذوب‌آهن نیز به سرعت به سپاهان پیوست تا آخرین امید تیم از بین برود. مهم‌ترین و سخت‌ترین مانع ممکن برای بازگشت امیری، حضور ترابی بود ولی شنیدیم اگر مذاکرات با امیری شرایط خوبی پیدا کند، ترابی نیز فضایی برای لژیونر شدن پیدا خواهد کرد و به آرزوی دو ساله اش می‌رسد.

در این میان، پرسپولیس نیز بابت رضایتنامه ترابی، صاحب پول می‌شود و برای جذب امیری، دست باشگاه باز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد مهدی علی شاه ابادی

      لطفا امیری رانیارین ترابی بهتر

    • رادین

      یعنی فقط ی احمق میتونه این مبادله رو انجام بده امیری نصف ترابی هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره واقعا

    • حمیرا نفسش شجاع سیامک علیرضا علی تمام خطم کلام

      میخوام صد سال نیاد

    • ali

      مدیران پرسپولیس خیلی بی خود کردند همچین کاری بکنند امیری ۳۱ساله و خیانتکار کجا و ترابی کجا این یه معامله دوسر باخته واسه پرسپولیس. هوادارا اعتراض کنند نزارن این نقشه شوم برای,تضعیف پرسپولیس به سرانجام برسه

    • zoro

      ترکیه محل خراب کردن ستاره های ایرانی امیدوارم صیاد منش به فنا نرود که بعید میدانم به نظر من دستی در کارست که استعدادهای ناب ایرانی با ترانسفر به ترکیه و بعضا تیمهای عربی از بین بروند از ترکیه بدم میاد

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      ترابی خیلی بهتر جوانتر و بی دردسرتره! امیری دیگه همانطور که به درد باشگاههای ترک نمی خوره تو ایران هم دیگه به درد پرسپولیس نمی خوره. دوما مگه ترابی را چند می خرند که بخواهند۷۰۰ هزار دلارش را به ترابوزان بدهند.فقط دردسره!!!

    • پرسپولیس

      کدوم بی عقلی همچین تصمیمی میگیره بازیکن جوونشو که دوسال دیگه هم باش قرارداد داره ول کنه بره ی بازیکن ۳۱ ساله بگیره؟
      اونم با پول فروش بازیکن جوونش بره بهمچین بازیکنی رو بگیره

    • javad heidari

      غلط زیادی میکنن ترابی رو بفروشن .بهترین بازیکن تیممون رو باید نگه داریم

    • علی

      بی عقلی هست که ب جای ی جوان ی پیر جذب بشه

    • ۳۳

      حیف ترابی نیست.

    • بدون نام

      امیری خوبه اما اگر ترابی بره باختیگ

    • علی

      خدا کنه ترابی بمونه

      امیری دیگه تموم شده

    • سید ابوالفضل حسبنی

      ترابی باشه
      امیری قرار داد نبنده

    • ارتش سرخ آسیا

      هرچی بازیکنه ۲ هزاری پرسپولیس داره جمع میکنه فرشاد احمد زاده رو میاره بشارو میندازه بیرون وحید امیری نمیکت نشین رو میاره ترابی رو میخواد بندازه بیرون پرسپولیس شده خانه بازیکنایی که میخان دوباره احیا بشن بعد از این تیم انتظاره قهرمانی داریم بعد همین بازیکنای ۲ هزاری آخر فصل زبون در میارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج