۸۸۲۶۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی‌کند

آنتون گریزمان در مقابله با رفتار باشگاه اتلتیکومادرید با او در رابطه با انتقالش به بارسلونا اعلام کرده در تمرینات این تیم حاضر نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، افشا کرده که آنتون گریزمان به اتلتیکومادرید اعلام کرده در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد و دلیلش هم ابراز ناراحتی از نحوه پیش رفتن امور برای او بوده است.

در همان گزارش آمده خود باشگاه از گریزمان خواسته در اولین فرصت ممکن با آن‌ها صحبت کند و تصمیم بگیرد که می‌خواهد در تیمش بماند یا این تیم را ترک کند تا بتوانند تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی باز است بازیکنی را جایگزین او کنند. بازیکن فرانسوی هم همین کار را کرده و با روشی دوستانه به آن‌ها اعلام کرده که قصد ترک تیم را دارد.

گریزمان دیگر در اتلتیکو تمرین نمی‌کند

گفته می‎شود در ملاقات بین گریزمان و سران اتلتیکو که گریزمان اعلام کرده قصد رفتن دارد به او گفتند به هر شکل ممکن به او کمک خواهند کرد و دلیلش هم این بوده که او در اتلتیکو تاریخ را نوشته و بازیکنی است که برایش احترام قائلند.

روز جمعه اما اتلتیکو بیانیه‌ای صادر کرد و از او خواست تا به تمرینات بازگردد و همچنین در بیانیه اعلام کردند که این بازیکن با بارسلونا به توافق رسیده است و این توافق مربوط به ماه مارچ بوده است. این باشگاه همچنین با لحنی تند و عصبانیت درباره بارسا صحبت کرده بود که چطور با بازیکن آن‌ها مذاکره کرده است.

این بیانیه بعد از این صادر شد که بارتومئو، رئیس بارسا، تائید کرد روز پنج‎شنبه مذاکراتی بین دو باشگاه صورت گرفته است و قرار است معامله‌ای در کار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج