۸۸۲۶۸۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

مضمون خطرناک مکالمه افسر عراقی با عامل سیا

یک رسانه عرب زبان با اشاره به موضوع جاسوسی فرمانده عملیات الانبار برای سیا به مضمون خطرناک و شوکی که این حادثه به عراقی ها وارد کرده، پرداخته است.

خبرگزاری مهر: یک رسانه عرب زبان با اشاره به موضوع جاسوسی فرمانده عملیات الانبار برای سیا به مضمون خطرناک و شوکی که این حادثه به عراقی ها وارد کرده، پرداخته است.

رای الیوم با اشاره به موضوع جاسوسی نظامی ارشد عراقی برای سرویس اطلاعاتی آمریکا آورده است: افکار عمومی عراق و نخبگان سیاسی این کشور پس از اینکه واحد رسانه مقاومت عراق از فایل صوتی متعلق به محمود فلاحی فرمانده عملیات الانبار و جاسوسی وی برای سازمان سیا پرده برداشت، غافلگیر شده اند.

این رسانه می نویسد: ارتباط مستقیم مهم نیست بلکه خطرناکتر مضمون مکالمه است که از حیث نظامی و امنیتی شوک آور بود. مزدور سیا از افسر ارشد عراقی درخواست اطلاعاتی درباره مناطق و مختصات گروههای حشد شعبی و گروههای مقاومت عراق در منطقه القائم می کند و پس از اینکه فلاحی از آمادگی خود برای ارائه همه اطلاعات خبر می دهد، مزدور سیا به وی تاکید می کند که این اطلاعات به نفع اسرائیل است و تل آویو این مواضع را هدف حملات خود قرار خواهد داد و نیروهای حشد شعبی کشته خواهند شد.

مضمون خطرناک مکالمه افسر عراقی با عامل سیا

این رسانه می نویسد: فایل صوتی رسوایی بزرگی است اما دولت عراق به دنبال مهار اوضاع از طریق ارجاع آن به وزارت دفاع عراق است و این وزارتخانه نیز کمیته حقیقت یاب درباره درست بودن فایل صوتی تشکیل داده است.

رای الیوم نوشت: فعلاً نخبگان سیاسی و رهبران احزاب سکوت اختیار کرده اند و منتظر نتیجه تحقیقات هستند و فقط گردانهای حزب الله عراق بر ضرورت مجازات خائنان و مزدوران تاکید کرده است و از فشار سفارت آمریکا در بغداد برای تغییر روند تحقیقات پرده برداشته است.

این رسانه آورده است: این حادثه التهاب زیادی در داخل عراق ایجاد می کند.

همزمان گردانهای حزب الله عراق ساعاتی قبل اعلام کرد که مزدوران وابسته به سفارت آمریکا به منظور دفاع از محمود الفلاحی متهم به خیانت بزرگ، به مشکلات فرقه ای و طایفه ای دامن می زنند.

محمد محی الدین سخنگوی گردان های حزب الله عراق بیان کرد: برخی طرفها متضرر شده و اطراف الفلاحی به همراه سفارت آمریکا سعی دارند تا با دامن زدن به مشکلات طایفه ای و فرقه ای از الفلاحی حمایت کنند تا درباره فایل صوتی منتشر شده از الفلاحی شک وارد کنند تا وی را از اتهامات تبرئه کنند.

وی افزود: احدی نمی تواند الفلاحی را تبرئه کند زیرا مدارک و ادله‌ای که وی را محکوم می‌کند آشکار است. گردانهای حزب الله احتمال می‌دهد که سفارت آمریکا از طریق مزدورانش و ارتش سایبری در راستای تشکیک در آنچه علیه الفلاحی وجود دارد حرکت کنند.

سخنگوی گردانهای حزب الله عراق بیان کرد: موضوع محمود الفلاحی فرمانده عملیات الانبار به خیانت بزرگ و جاسوسی برای بیگانگان و توطئه علیه ملت عراق مربوط است.

از سوی دیگر بدر الزیادی عضو کمیسیون دفاع و امنیت پارلمان عراق بیان کرد که الفلاحی با مجازات اعدام در صورتی که صحت فایل صوتی وی آشکار شود، روبرو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ....تحویل بگیرید اینکه میگن به عرب جماعت اعتماد نکن اینه .......

      پاسخ ها

      • کوروش سپنتا

        به ایرانی جماعت چی؟
        تک تک ایرانیان قابل اعتمادن؟
        امان از نژادپرستی

    • بدون نام

      پس باید گفت مرگ بر امریکای جنایتکار

    • جهان شیعی

      دادگاه نظامی محاکمه واعدامش کنه به روش تیربارون لطفا چون خطرناکه

    • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

      عالیییی وطن پرست همینه

    • سردار اسلام

      کسافت ادم فروش توهم از نسل همون گاوهای

    • بدون نام

      مرگ بر مزدور خائن.






      مرگ بر مزدورخائن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج