۸۸۲۶۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سرمربی جدید چلسی، نیامده سوژه شد

لمپارد، اولین مربی اخراجی لیگ برتر انگلیس!

بنگاه‌های شرط‌بندی در اقدامی جالب بیشترین احتمالِ اولین اخراجی در فصل آینده لیگ برتر انگلیس را به فرانک لمپارد سرمربی جدید چلسی دادند.

خبرورزشی: فرانک لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد تا هافبک اسطوره‌ای باشگاه، حالا نقش مرد شماره یک نیمکت آبی‌های لندن را برعهده گرفته باشد. به گفته خودش به خوبی می‌داند که «نوستالژی» مربوط به دوران خوش بازیگری نمی‌تواند کمکی به او در دوران مربیگری بکند.

او می‌توانست در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش به عنوان مربی چلسی از ۱۳ سال درخشان حضور در این تیم بگوید و جام‌هایی که با پیراهن آبی به دست آورده است. می‌توانست دیوار اتاق کنفرانس را با عکس‌ها و مدال‌ها و پیراهن‌های خود پر کند تا دوران باشکوهی که در چلسی داشته را به همه یادآوری کند.

لمپارد، اولین مربی اخراجی لیگ برتر انگلیس!

می‌توانست مثل اوله‌گنار سولشائر در منچستریونایتد، مدام از روزهای خوبی که در تیمش داشته حرف بزند و قول بدهد که همواره به بازیکنان یادآوری خواهد کرد که در دوران بازیگری چه چیزهایی را به دست آورده است، به این امید که شاید بخشی از آن خاطرات بتوانند تبدیل به درس‌هایی برای بازیکنان شوند و معجزه‌ای رخ دهد وآن‌ها متحول شوند.

اما فرانک لمپارد هیچکدام از این‌ها را نخواست. او خیلی واضح گفت انتظار ندارد که اعتبار دوران بازیگری‌اش بیش از «۵ دقیقه» برای هواداران چلسی جذاب باشد و اینکه خودش هم چنین چیزی را نمی‌خواهدد.

او می‌خواهد با عملکردش در دوران مربیگری مورد قضاوت قرار گیرد. اگر می‌خواست مراقب شهرتش به عنوان یک بازیکن اسطوره‌ای باشد و این شهرت بر اثر گذر زمان و اتفاقات دست نخورده باقی بماند، هرگز چنین حرف‌هایی را در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود نمی‌زد.

گرچه همراه خودش پتر چک، جودی موریس و کلود ماکه‌له‌له را در چلسی دارد اما تأکید کرد هم تیمی‌های قدیمی خود را تنها به این دلیل نیاورده که با آنها رفیق است بلکه می‌خواهد توسط افرادی که به‌خوبی با فضا و روحیه باشگاه آشنایی دارند، خون جدیدی را در رگ‌های تیم چلسی جاری کند.

او می‌داند که هم لیگ برتر تغییر کرده و هم چلسی تغییر کرده است. حالا این تیم را کمتر کسی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر می‌داند.

اولین اخراجی!

حضور لمپارد در چلسی در بنگاه‌های شرط بندی هم به سوژه جذابی تبدیل شده و نکته جالب این است که فرانک به عنوان گزینه اول اخراج مربیان در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در شرط‌بندی‌ها معرفی شده است.

او قراردادی ۳ ساله با چلسی بسته اما احتمالات در بنگاه‌های شرط‌بندی از این می‌گوید که او حتی تا پایان فصل جدید هم دوام نخواهد آورد و اولین مربی خواهد بود که درهای خروجی باشگاه را به روی خود خواهد دید.

لمپارد و سولشائر دو مربی‌ای هستند که با احتمال یک به ۶ به عنوان اولین مربیان اخراجی در فصل جدید در نظر گرفته شده‌اند و از طرف دیگر در مورد لمپارد احتمال ۵ به ۶ داده‌اند که او تا آخر فصل در استمفوردبریج دوام نخواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج