جاباما
۸۸۲۶۹۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کسی که بعد از ۱۴ سال باعث اخراج مسی شد

«گری مِدل» هافبک دفاعی خشن تیم ملی شیلی که به همراه «لیونل مسی» ستاره آرژانتین در دیدار رده بندی کوپا آمریکا به دلیل درگیری از زمین بازی اخراج شد، معتقد است که جریمه صحنه درگیری وی با جادوگر آرژانتینی حتی کارت زرد هم نبوده است.

خبرگزاری ایرنا: «گری مِدل» هافبک دفاعی خشن تیم ملی شیلی که به همراه «لیونل مسی» ستاره آرژانتین در دیدار رده بندی کوپا آمریکا به دلیل درگیری از زمین بازی اخراج شد، معتقد است که جریمه صحنه درگیری وی با جادوگر آرژانتینی حتی کارت زرد هم نبوده است.

این ۲ بازیکن در دقیقه ۳۷ بازی با کارت قرمز داور روبرو و زمین بازی را ترک کردند؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک آلبی سلسته به اتمام رسید و هافبک شیلی در صحنه منجر به اخراج، به نظر آغاز کننده درگیری بود.

مسی نخستین بار در اولین بازی ملی خود برای تیم ملی آرژانتین در آگوست ۲۰۰۵ کارت قرمز گرفته بود و حالا پس از ۶۷۰ بازی باشگاهی و ملی بعد از ۱۴ سال کرات قرمز داور را روبروی دیدگان خود یافت.

کسی که بعد از ۱۴ سال باعث اخراج مسی شد

پس از اتمام بازی، مسی نظر خود و احساسات خود را در مورد این اخراج به وضوح بیان کرد و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) را به فساد و هموار کردن مسیر قهرمانی میزبان تورنمنت یعنی برزیل متهم کرد.

کسی که بعد از ۱۴ سال باعث اخراج مسی شد

و حالا مِدل مدعی است که صحنه مذکور حتی مستحق کارت زرد هم نبوده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: با مسی موافقم، فکرش را هم نمی‌کردم که حتی کارت زرد بگیریم؛ چند بار همدیگر را هُل دادیم اما تمام ماجرا همین بود؛ داور می‌توانست این صحنه را خیلی بهتر مدیریت کند.

در این بین، کنمبول در واکنش به اتهامات مطرح شده از سوی مسی، آنها را "غیرقابل قبول" و "بی اساس" خواند.

این در حالی است که «آرتور و ویدال» هم تیمی شیلیایی مسی در بارسلونا با حمایت از کاپیتان آبی اناری ها اظهار داشت: معتقدم با آرژانتین در بازی مقابل برزیل عادلانه رفتار نشد؛ زمانی که برزیلی ها ما را به هتلی فرستادند که ۲ ساعت با ورزشگاه کلمبیا فاصله داشت، مشابه همین اتفاق برای ما رخ داد.

وی ادامه داد: داور می خواست از بازی مهم تر باشد وگرنه چطور می شود که ۲ کاپیتان فقط به خاطر اینکه کمی همدیگر را هُل دادند، از بازی اخراج شوند!؟ این صحنه به وضوح به دلیل حرارت زیاد بازی بود؛ هیچکدام از آنها دست شان را به سمت صورت دیگری نبردند و هیچ اتفاق جدی رخ نداد؛ درگیر شدن سینه به سینه ۲ نفر را نمی توان با کارت قرمز جریمه کرد.

ویدال در ادامه ضمن اذعان به اخراج سختگیرانه مسی تاکید کرد: با آرژانتین در بازی مقابل برزیل منصفانه برخورد نشد؛ کمک داور ویدئویی در اروپا به شکل دیگری مدیریت می شود اما در آمریکای جنوبی آنها (داوران) همچنان نیاز به آموزش دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو کاسه لیس..تو هم داری پاچه خواری کتوله رو میکنی که فردا تو شانسلونا.بزارت توترکیب واقعا خاک توسرت..من نمیدوم این فسی کیه که از دیشب همش دارین خبر روی خبر ازاین میزارین..اخراج شد که شد..میخواست دعوا نکنه..تازه اول فسی بود که خطا کرد..فسی مرموز

    • گیله مرد

      مسی تو رده ملی یه بازیکن معمولی هستش این رو آمار نشون میده
      ولی تو رده باشگاهی واقعا خوبه اما این رو مدیون هم تیمی هاش هست
      ایشون از بارسا بره باز هم میشه یه بازیکن معمولی
      نظر خوانندگان اخبار ورزشی چیه؟

    • بدون نام

      بله این است پارتی بازی علیه مسی و ارژانتین و بارسلونا

    • بدون نام

      بعدش میگن چرا مسی قهرمان نشد تو دو دوره داوران با برنامه ریزی قبلی سر مسی و ارژانتین رو بریدن

    • بدون نام

      مسی مظلومه

    • N

      ی داور اسکل باید به هر دوشون کارت زرد میداد نه قرمز مگه این کارا بجه بازیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج