۸۸۲۷۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کامیابی‌نیا؛ باثبات‌‎ترین بازیکن دوران برانکو

هافبک دفاعی پرسپولیس در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم، توانست عنوان باثبات‌ترین بازیکن تیم دوران حضورش را به خود اختصاص دهد.

ورزش سه: هافبک دفاعی پرسپولیس در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم، توانست عنوان باثبات‌ترین بازیکن تیم دوران حضورش را به خود اختصاص دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس که در لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوسته بود، در نهایت تیم آن دوران را با تغییر بزرگی مواجه کرد و توانست ساختار مدنظر خود را طی این پروسه چهارساله شکل دهد.

از تیمی که برانکو تحویل گرفت تا به امروز تنها امید عالیشاه، علی علیپور و احمد نوراللهی باقی مانده‌اند و شاکله تیم با تغییر بزرگی طی این مدت مواجه شده است. عالیشاه و نوراللهی نیز مدتی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند.

کامیابی‌نیا؛ باثبات‌‎ترین بازیکن دوران برانکو

کامیابی نیا اولین بازیکنی بود که در دوران مربیگری برانکو به این تیم پیوست. خرید لیگ پانزدهم پرسپولیس در کنار رامین رضاییان، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، ایمان صادقی، جری بنگستون و محسن مسلمان رویای تازه خود را با پیراهن شماره 11 آغاز کرد و طی این مدت به عناوین مهمی دست یافت.

نکته جالب توجه اینجاست که کامیابی نیا طی این مدت بیش از 130 بازی برای پرسپولیس انجام داد و با توجه به جدایی برخی بازیکنان و همچنین مصدومیت دیگر بازیکنان، توانسته جزو باثبات‌ترین بازیکنان دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس لقب گیرد.

کامیابی نیا در زمان حضورش در پرسپولیس 15 گل در لیگ برتر و یک گل در آسیا نیز به ثبت رسانده تا از جهت پست خود، آمار قابل توجهی به جا بگذارد.

هافبک جنگنده پرسپولیس اکنون دوران جدید خود را در پرسپولیس اینبار با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آغاز خواهد کرد و امیدوار است بتواند اعتماد این مربی صاحبنام را نیز جلب کند و بتواند شانس حضور در تیم ملی را نیز برای خود افزایش دهد.

کامیابی نیا بعد از حضور در پرسپولیس در مقطعی موفق شده بود در تیم ملی نیز زیر نظر کی‌روش حضور داشته باشد و باید دید قادر است نظر دو سرمربی جدید بلژیکی و آرژانتینی در تیم ملی و پرسپولیس را نیز به خود جلب کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج