۸۸۲۷۵۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با صداقت، وفادار و خوش طینت هستید و این توانایی را دارید که در رویارویی با موقعیت های دشوار کنترل اوضاع را در دست بگیرید. همین رفتارتان باعث خواهد شد همه شما را به چشم شخصی ببینند که به طور ذاتی توانایی های مدیریتی دارد و حتی فرصت های شغلی در این زمینه برایتان فراهم خواهند شد و کارفرمایتان شما را با پیشنهاداتی که برایتان دارد شگفت زده خواهد کرد. شما می توانید احساسات خود را مخفی نگه داشته و تحت کنترل بگیرید و هر چقدر هم که بابت چیزی ناراحت شوید می توانید افکار و احساساتتان را از دیگران پنهان کنید. آنهایی که در زمینه ی نویسندگی و یا فن بیان فعالیت دارند امسال می توانند منتظر پیشرفت هایی فوق العاده و غیر قابل پیش بینی باشند. امسال شما به سفرهای کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت و حتی احتمال اینکه به سفرهای خارجی بروید نیز بسیار زیاد خواهد بود. در سالی که پیش رو دارید هر مانعی که در زندگی حرفه ای سر راهتان قرار بگیرد را با موفقیت و به راحتی پشت سر خواهید گذاشت و در اثبات توانایی های خود با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. از حافظه ی قوی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، اما نگرش خود نسبت به زندگی را تغییر دهید و با دمدمی مزاجی هایی که دارید زندگی را برای خودتان و آنهایی که دوست دارید سخت نکنید. در زمینه ی روابط عاطفی بهتر است با احتیاط بیشتری پیش بروید و تا جای ممکن برای شروع یک رابطه پیش قدم نشوید، مخصوصا اگر از احساس طرف مقابلتان مطمئن نباشید. ماه های مرداد و شهریور بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود .

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز روز درخشش شماست، پس از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید. صبح که از خواب بیدار می شوید کمی بیشتر از همیشه به خودتان برسید و موهایتان را مرتب کنید و بهترین لباس های ممکن را بپوشید. امروز فرصت خیلی خوبی می تواند باشد تا اگر بخشی از زندگیتان دچار رکود شده است با به کار گرفتن انرژی مثبت و خلاقیتی که در اختیار دارید آن را به تحرک وا داشته و یا کلا از برنامه ی زندگی خود حذف کنید. اگر اتفاقاتی که برایتان پیش می آیند ارزش ها و باورهای قدیمیتان که دیگر در واقع به کارتان هم نمی آیند را به چالش می کشند، از این که این باورها را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و در صورت لزوم آنها را کنار بگذارید هیچ ترس و وحشتی نداشته باشید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز مسائل کاری طبق برنامه ریزی هایتان پیش خواهند رفت و مشکلی که این چند روز اذیتتان کرده بود بالاخره حل خواهد شد. بحثی اجتناب ناپذیر بر سر مسائل عاطفی می تواند باعث شود دچار احساس درماندگی و تنهایی شوید. اما خوشبختانه امروز شما این قدرت را دارید که احساسات منفی را برای ایجاد تغییرات مثبت به کار بگیرید. نگاه کردن به دنیای درونتان می تواند راه درست را به شما نشان دهد. این گفته بودا را به خاطر داشته باشید که کلامی که با صداقت و مهربانی همراه باشد می تواند دنیا را عوض کند، پس شما هم با طرف مقابلتان با مهربانی و آرامش و در عین حال همراه با صداقت صحبت کنید تا بهترین نتایج را به دست بیاورید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ذهن شما همچون جادوگری قدرتمند شده است و تمام چیزهایی که در ذهن خود تصویر سازی می کنید در آینده ی خیلی نزدیک به واقعیت تبدیل خواهند شد، شاید حتی برخی از این افکار و ایده ها همین امروز عملی شوند و قدرت جادویی ذهن خود را همین امروز به چشم ببینید و شگفت زده شوید. امروز همه سعی دارند حرف های خودشان را به کرسی نشانده و حقانیت خودشان را ثابت کنند، پس شما هم اگر می خواهید دیگران صدایتان را بشنوند باید دست به کار شوید و برای اثبات حرف هایتان به دیگران تلاش کنید، در غیر این صورت نباید انتظار داشته باشید دیگران با نگاهی مشتاق به شما چشم بدوزند تا به آنها بگویید که چه فکر می کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به نظر می رسد که دیگران خیلی خودخواه تر از همیشه شده اند، پس اگر دیدید که بعضی ها سعی دارند همه چیز را به نفع خودشان تمام کنند و از همه فرصت ها همان طوری که خودشان دلشان می خواهد بهره ببرند زیاد تعجب نکنید. در رویارویی با دیگران رفتار منطقی تری داشته باشید و این همه سخاوت به خرج ندهید. باور کنید یا نکنید، وقتی خوبی از حد بگذرد بعضی ها آن را به حساب نادانی شما خواهند گذاشت. اگر در طول روز با هر مشکلی مواجه شدید ذهن قدرتمند خود را که مانند کاراگاهی خلاق و کنجکاو عمل می کند را به کار بگیرید تا به ریشه ی مشکل پی برده و برایش راه حل پیدا کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

زمان آن فرا رسیده است که با کمبود اعتماد به نفس و ترس و وحشت هایی که دارید روبرو شوید تا وضعیت درهم و برهمی که رابطه مهمی را دارد تهدید می کند روبراه کنید. وضعیت فعلی شما مانند یک ماهی است که در قلاب ماهیگیری گرفتار شده و هر چقدر که برای رهایی تقلا می کند بیشتر گیر می افتد. طبیعتا شما ترجیح می دهید که از این وضعیت فرار کنید و این موضوع را نادیده بگیرید، اما به شما توصیه می شود که پیش از رفتن به سراغ هر چیز دیگری این مسئله شخصیتان را حل کنید. فراموش نکنید شجاعت به این معنی نیست که شما هیچ ترسی نداشته باشید، شجاعت یعنی این که به ترس هایتان اجازه ندهید شما را متوقف کنند.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما امروز با پناه بردن به احساسات خود به احساس آرامش و راحتی دست نخواهید یافت. شما ترجیح می دهید در شرایط موجود تمام حواستان را به کارتان بدهید. روی انجام کارها طبق روال عادیشان متمرکز شده و اجازه هم ندهید چیزی حواستان را پرت کند. برای خودتان یک برنامه ی دقیق و مشخص در نظر گرفته و به همان بچسبید. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید اصول و چارچوب ها را در هم بشکنید و برای خودتان هر کاری که دلتان می خواهد بکنید، هیچ کس هم برای انجام این کارها با شما همراهی نخواهد کرد و دلیلتان را برای انجام آنها درک نخواهد کرد. فعلا به همان روش همیشگیتان پایبند باشید و به وظایف خود رسیدگی کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

سعی کنید امروز با کارها و حرف هایتان دیگران را خفه نکنید! شما ممکن است بخواهید با سر به سر دیگران گذاشتن احساس آرامش کنید و فشارهای عصبی که دارید تحمل می کنید را تخلیه کنید، اما بر خلاف انتظارتان این کار تنها باعث به هم ریختن اعصاب و بداخلاق شدن همه، از جمله خودتان خواهد شد! دست از تلاش برای پیدا کردن عیب و ایراد در دیگران و کارهایشان بردارید. بهترین کاری که در شرایط موجود از دستتان برمی آید این است که انرژی خود را بر روی وظایفی که برای مدتی پشت گوش انداخته بودید متمرکز کنید. پروژه هایی را که به نظم و توجه خاصی نیاز دارند را نسبت به بقیه در اولویت قرار دهید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز احساس وصل بودن و وابستگی به دیگران برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود. شما در شرایط فعلی ترجیح می دهید که خودتان از پس کارهایتان بربیایید و علاقه ای به صحبت کردن در مورد احساساتتان با دیگران ندارید؛ راستش را بخواهید این بهترین کاری است که می توانید بکنید. اگر احساس ناراحتی یا افسردگی می کنید بهترین کار این است که به تنهایی این مرحله را پشت سر گذاشته و به این احساسات خود غلبه کنید. دیگران نمی توانند آن طوری که شما انتظار دارید درکتان کنند و صحبت کردن در مورد این موضوع با آنها تنها باعث آشفتگی بیشتر شما خواهد شد. بهترین کار ممکن این است که برای رهایی از افکار بیهوده سر خودتان را با کارهایتان گرم نگه دارید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شاید امروز در شرایطی قرار گرفته باشید که باعث می شود احساس محدودیت کنید، اما در واقع این به نفع خود شماست. شما دارید کارهایتان را با شور و انرژی زیادی به انجام می رسانید، اما اگر می خواهید نتایجی که دریافت می کنید حتی بهتر از سطح انتظارتان باشند باید سعی کنید نظم و ترتیب فوق العاده ای در کارتان داشته باشید. اهدافتان از شما خیلی دور نیستند. تنها کاری که برای دست یابی به آنها باید انجام دهید این است که تمرکز خود را حفظ کرده و اجازه ندهید گذشت زمان شما را دچار استرس و نگرانی کند. عجله کردن باعث بروز اشتباهاتی خواهد شد که جبرانشان حتی اگر ممکن باشد، خیلی وقت گیرتر خواهد بود.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما مطمئن هستید که نقشه ی بلندپروازانه ای که دارید به نفع همه آنهایی که در آن نقش دارند تمام خواهد شد، اما متاسفانه ممکن است مورد انتقاد قرار گرفته و محکوم به خودخواهی و در نظر نگرفتن دیگران شوید. خوشبختانه شما مهارت های لازم برای تضمین موفقیت خود را دارید، اما رسیدن به هدفتان وقتی با یک نفر دعوا و بحث کرده باشید برایتان چندان دلپذیر نخواهد بود. شخصی که شما را مورد انتقاد قرار داده قصد ایجاد یک وضعیت ناخوشایند بین شما و خودش را ندارد و فقط واکنش شما ممکن است این مخالفت را تبدیل به یک بحث جدی کند. سعی کنید نقاط مشترک را یافته و بر اساس آنها مشکلتان را حل کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

این که شما دارید تلاش می کنید تبدیل به شخص بهتری شوید قابل ستایش است، اما این که بخواهید برتری خودتان را در محل کارتان به دیگران اثبات کنید بهترین راه برای نشان دادن رشدتان نخواهد بود. لزومی ندارد برای این که به دیگران نشان دهید که بهتر از همه از پس هر مشکل و موقعیتی برمی آیید جنجال به راه بیندازید. به جای این کار سعی کنید رفتاری دوستانه داشته باشید و چه در خانه و چه در محل کار حمایت خود از افرادی که به کمک شما نیاز دارند را نشان دهید. در واقع رقابت شما باید با خودتان باشد، نه دیگران! در زمینه روابط عاشقانه شما دارید خیلی زود تصمیم گیری می کنید، بهتر است کمی صبر کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما در زمینه مسائل حرفه ای خیلی انعطاف پذیر هستید، اما باید مواظب باشید این انعطاف پذیری به بی هویتی شما منجر نشود. امروز روابط عاطفی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند، اما شما انتظار دارید که یک بده و بستان عادلانه در این رابطه وجود داشته باشد. شاید بهتر باشد برخی حد و مرزها را در رابطه خود مشخص کرده و پیش از جدی کردن این رابطه تکلیف خودتان و طرف مقابلتان را در خیلی از زمینه ها مشخص کنید. لزومی ندارد خیلی صریح در این مورد صحبت کنید و یا برخورد تند و ناراحت کننده ای داشته باشید؛ داشتن کمی سیاست خیلی از چیزها را روبراه و رابطه تان را را نیز صمیمی تر خواهد کرد.

فال روزانه ۱۷/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج