۸۸۲۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

احمدزاده با وساطت پرسپولیسی‌ها تشویق می‌شود

بدون‌شک مثل جای خوبی بودن در زمان بد درمورد وضعیت این روزهای فرشاد احمدزاده نمود دارد.

فرهیختگان: بدون‌شک مثل جای خوبی بودن در زمان بد درمورد وضعیت این روزهای فرشاد احمدزاده نمود دارد. بازیکنی که در برهه‌ای به خاطر علاقه سرمربی وقت پرسپولیس، پسر برانکو نامیده می‌شد، این روزها با عدم‌استقبال و اعتراض شدید هواداران پرسپولیس روبه‌رو شده است. جرقه اختلافی که از زمان هیس نشان‌دادن به هواداران زده شد و با پست‌های کامنت‌بسته او در اینستاگرام ادامه پیدا کرد و نقطه اوج آن ترک کردن تیم در روزهای پنجره بسته نقل‌و‌انتقالاتی و رفتن به تیم درجه چندم اروپایی بود.

بی‌تردید اگر این فصل هم برانکو روی نیمکت تیم بود و خواهان بازگشت احمدزاده می‌شد، شاهد انتقادهای کمتری از این بازیکن بودیم، اما حالا دیگر خبری از شعار معروف «هر چی برانکو بگه» نیست! بازگشت مجدد احمدزاده درحالی صورت گرفت که هواداران پرسپولیس به خاطر رفتن برانکو با مدیران این تیم مشکل داشته و نتوانسته بودند آن را هضم کنند و از طرفی برایشان جای سوال بود که چطور مدیریت این تیم بدون داشتن سرمربی اقدام به جذب بازیکن می‌کند، آن‌هم کسی که به جای به دست آوردن دل آنها اعلام می‌کند که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و در لهستان جای پیشرفت داشته ولی به خاطر پرسپولیس برگشته است.

در تمرین روز شنبه قرمزها، فرشاد احمدزاده تنها بازیکنی بود که توسط هواداران حاضر در محل تمرین تشویق نشد و بعد از پادرمیانی نه‌چندان محبت‌آمیز لیدرها و اعمال نفوذ روی سکوها در اواخر تمرین توسط چند بازیکن به طرف تماشاگران برده شد و مورد تشویق قرار گرفت، درحالی که هنوز هم از لا‌به‌لای صدای تشویق‌ها می‌شد اعتراض عده‌ای را تشخیص داد. بعد از این اتفاقات، مجددا احمدزاده تشویق شد، اما این‌بار با پیش‌شرط «به خاطر سیدجلال».

این به معنی بخشش مشروط فرشاد احمدزاده آن‌هم به خاطر کاپیتان محبوب این تیم است که بدون‌شک این فصل کار او را به مراتب سخت‌تر می‌شود. او باید این فصل چند برابر تلاش کرده و در داخل زمین با ارائه بازی‌های باکیفیت این بخشش مشروط را به دائمی و همیشگی تبدیل کند وگرنه بعید است هواداران روی سکو خیلی به او زمان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج