۸۸۲۷۶۶
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

ترکیب احتمالی سرخابی‌ها در شروع لیگ نوزدهم

با اینکه هنوز مشخص نیست نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دقیقا در چه زمانی استارت می‌خورد، اما تیم‌های حاضر در مسابقات به‌شدت درگیر برگزاری تمرینات‌شان هستند تا بتوانند با حداکثر توان در فصل پیش‌رو به اهداف خود نایل شوند.

فرهیختگان: با اینکه هنوز مشخص نیست نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دقیقا در چه زمانی استارت می‌خورد، اما تیم‌های حاضر در مسابقات به‌شدت درگیر برگزاری تمرینات‌شان هستند تا بتوانند با حداکثر توان در فصل پیش‌رو به اهداف خود نایل شوند. سرخابی‌های پایتخت هم بعد از کشمکش‌های فراوان و همیشگی، چند روزی است دور هم جمع شده‌اند و با سرمربیان جدید خود تمرین می‌کنند. تا اینجا تغییراتی در ترکیب این دو تیم رخ داده است؛ استقلالی‌ها تقریبا از یک انقلاب بزرگ عبور کرده‌اند و درمقابل، سرخ‌پوشان با کمترین جا‌به‌جایی ممکن به فصل بعد می‌اندیشند.

حال با توجه به فعل‌وانفعالات نقل‌وانتقالاتی صورت‌گرفته و با درنظر گرفتن شرایط نامشخص یک‌سری از بازیکنان دو تیم، سراغ ترکیب احتمالی سرخابی‌ها رفته‌ایم؛ ترکیبی که از بازیکنان حاضر در تمرینات کنونی نشأت گرفته شده است. طبیعتا طی روزهای باقی‌مانده در نقل‌وانتقالات، بازیکنانی جذب این دو تیم خواهند شد و ممکن است نفراتی هم جدا شوند، همه این گمانه‌زنی‌ها به وضعیت زنده دو تیم مربوط می‌شود.

استقلال

فصل نقل‌وانتقالات برای آبی‌های پایتخت بسیار داغ و شلوغ بوده است. سیاوش یزدانی، علی دشتی، محمد بلبلی، مسعود ریگی و میلاد باقری بازیکنان جدید تیم به شمار می‌روند و امید نورافکن، میثم تیموری، اللهیار صیادمنش، ایسما، گادوین منشا، مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، خسرو حیدری و پژمان منتظری هم نفراتی هستند که از تیم جدا شده‌اند.

در این میان تکلیف پاتوسی، روح‌الله باقری، طارق همام، آرمین سهرابیان، محسن کریمی، رضا کریمی و علی کریمی مشخص نیست. فرشید باقری هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و در تمرینات حاضر نیست. احتمالا استراماچونی طی روزهای آتی یک مهاجم و یک دروازه‌بان را به خدمت خواهد گرفت ولی با توجه به شرایط حال حاضر، ترکیب استقلال برای شروع فصل جدید احتمالا به این صورت خواهد بود:

دروازه‌بان: سیدحسین حسینی

مدافعان: محمد دانشگر (وسط)، سیاوش یزدانی (وسط)، وریا غفوری (راست) و میلاد زکی‌پور (چپ)

هافبک‌ها: مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی (وسط)، داریوش شجاعیان (پشت‌مهاجم) و علی دشتی و محمد بلبلی (وینگر)

مهاجم: مرتضی تبریزی

بازیکنانی نظیر مهدی قائدی، رضا آذری، سجاد آقایی و محمدعلی فرامرزی نیز در تمرینات حضور دارند و عملکردشان قابل‌قبول بوده است.

در این ترکیب احتمالی ۴ بازیکن جدید‌الورود هستند و باقی نفرات فصل گذشته نیز در جمع استقلالی‌ها بودند. احتمال می‌رود با حضور مهاجم خارجی و همچنین حضور دو سه بازیکن از کسانی که مصدوم هستند یا وضعیت مبهمی دارند؛ این ترکیب دچار تغییراتی شود.

پرسپولیس

اوضاع در پرسپولیس کاملا با رقیب سنتی‌اش فرق دارد. آنها بعد از مرتفع شدن شوک رفتن برانکو، با بازیکنان خود تقریبا به توافق رسیده‌اند. در این میان وضعیت علی علیپور و بشار رسن مشخص نیست و بیرانوند هم هنوز ماندنش صددرصد نشده است. فرشاد احمدزاده و احتمالا رضا شکاری ورودی‌های جدید تیم به شمار می‌روند و بودیمیر درحال حاضر تنها خروجی سرخ‌پوشان بوده است. با این اوصاف به نظر نمی‌رسد تغییر خاصی در ترکیب اولیه پرسپولیس برای استارت فصل جدید به وجود بیاید:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده (وسط)، مهدی شیری (راست) و محمد انصاری (چپ)

هافبک‌ها: کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی (وسط)، سروش رفیعی (پشت‌مهاجم) و مهدی ترابی و سیامک نعمتی (وینگر)

مهاجم: علی علیپور

بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی شریفی، آدام همتی، محمدامین اسدی، سعید حسین‌پور و محمد نادری (هنوز در تمرینات حاضر نشده است) دیگر نفراتی هستند که همراه تیم تمرین می‌کنند و هرکدام ممکن است با نظر کالدرون وارد ترکیب شوند. احتمال می‌رود طی روزهای آتی حداقل یک مهاجم خارجی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود و درمقابل، سه چهار بازیکن از تیم کنار گذاشته شوند تا لیست برای جذب نفرات دیگر باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      فکر کنم ترکیب خوبی باشد

    • امیر

      فکر کنم ترکیب خوبی باشد

    • اصلان

      پرسپولیس الان فقط یک نفر مهاجم نوک می خوادوبس ..اگه علی پور بره .اگه بمونه اونم نمی خواد.

    • بدون نام

      تو ترکیب پرسپولیس فکر کنم به جای سیامک نعمتی احمد باید بشه و به جای مهدی شیری محمد نادری باید بشه

    • فرهاد

      ترکیب استقلال عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج