۸۸۲۷۹۶
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

دستفروشان مدیران مترو را برکنار می‌کنند!

«دستور داده ام اگر در ایستگاه مترویی بساط دستفروشی پهن شود، رییس ایستگاه برکنار شود.» این جمله را «محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» در حاشیه جلسه دیروز شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد.

خبرگزاری میزان: «دستور داده ام اگر در ایستگاه مترویی بساط دستفروشی پهن شود، رییس ایستگاه برکنار شود.» این جمله را «محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» در حاشیه جلسه دیروز شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد.

فرنوش نوبخت نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در خصوص این دستورگفت: مجموعه مترو همواره با دستفروشی مقابله می‌کند و پورسیدآقایی تاکید زیادی بر این موضوع دارد.

بیبنوبخت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این ابلاغیه به دست شما رسیده و در مترو در حال اجراست یا خیر، افزود: پیش‌تر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این دستور را ابلاغ کرده و دستوراتی هم در مورد نحوه اجرای این دستور صادر شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با تاکید بر اینکه در بحث دستفروشی یک مقابله خیلی جدی در شبکه مترو در حال انجام است، عنوان کرد: تعداد دست فروشان زیاد است و عده‌ای از آن‌ها با پوشش مسافر وارد مترو می‌شوند، بااین وجود کارمندان شرکت مترو با آن‌ها مقابله می‌کنند.

نوبخت به این سوال که پس از ابلاغیه اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با چه تعداد از مدیران ایستگاه‌های مترو برخورد شده پاسخی نداد و، اما ادامه داد: مجددا تاکید می‌کنم که ماموران مترو در حال مقابله با شبکه دستفروشی هستند و اگر مدیر و یا کارمندی در مورد این موضوع کوتاهی کند، طبق دستورات و ضوابط با او برخورد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در پاسخ به تکرار این سوال که پس از این ابلاغیه چند مدیر برکنار شدند، نیز افزود: اقدامات داخلی مترو به بیرون از آن گزارش نمی‌شود.

نوبخت در خاتمه از رسانه‌ها درخواست کرد که به مسافران توصیه کنند که اقلام مورد نیازشان را از مغازه‌ها تهیه کنند تا شبکه دست فروشی کنترل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه زوره دوست داریم از دست فروش بخریم اونم از مترو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دوست داری به بقیه چه ؟هرچند شک ندارم خودت هم دست فروشی و واسه خودت تبلیغ میکنی وگرنه هیچ کس راضی نیست

      • A 21

        باور کنید کارمندای مترو اینارو ساپورت میکنن من خودم با چشم خودم دیدم یکی از کارمندهای مترو به یه پسربچه که نمیدونم فامیلشون بود یا کی بود یه پلاستیک بزرگ مسواک داد گفت برو ظهر هم زود برگرد!

      • AAAAAAAA

        اتفاقا اگر مدیران مترو اخراج بَشوند به نفع آنها است
        چون در شهرداری معاون میشوند

    • احمد

      خوب دستفرشان را بیارید پیش خودتان تا اونا هم اختلاس کنن بساط نکنن چطوری خرج زندگی بدن؟افغانها رو بیرون کنید اینا برن سر کار

    • نااشنا

      تمام دستفروشان رو بریزید بیرون

    • بدون نام

      اقا یه فکری به حال اینها که تو خود واگنهای مترو هستند کنید که تو ان شلوغی رو دست و پای ملت راه میرن

    • بدون نام

      باسلام وخسته نباشید اگردستفروشان رااز متروبیرون کنیدهم خداراضی وهمبندگان خداقبول گرانی هست قبول کارنیست همه درست است ولی شرایط براهمه سخت است درست نیست ازروی محبت ودلسوزی بیجا که منطق نداره اجازه بدیم داخل مترو مانند جنگلهای آمازون باشه حرکی حرکی باشه وقواعد وقانونی هم نداشته باشه دستفروشان ازمسافرها بیشترند وشلوغ مکنندبرای تبلیغ اینقدرنگاه میکنندومیگند تاآدم مجبوربه خریدشودوسوسه کننده اندودرآمدبسیارخوبی هم دارنداینجاحق یک مغازه دار ازبین میرودووووووازشمامسولین محترم تشکروقدر دانی میکنیم به خاطرآرامش مسافرین جدی باشیدچون توریست خارجی هم ازمترواستفاده مکنند اصلان ظاهرقشنگی نیست خداقوت

      پاسخ ها

      • حمیدرضا رضایی خورگویی

        یک جایی مستقلی برای دستفروشان بدید.که اینطورمشکلاتی پیش نیاد.خواهشا قضاوت‌های بی موردنکنید.بااین گرانی وبیکاری مردم محروم ومستمندچکارکنند که خرجشون دربیارند. خداروخوش نمی یاداینجوری با موضوع برخوردکنیم. عادلانه وعاقلانه برخوردکنیم.مردم گرفتارند.گرونی بیدادمیکند.

    • بدون نام

      شما که شکم هاتون سیر نمیدونید من دست فرش باید کرایه خونه بدم شکم چند نفرو سیر کنم ازکجابیارم مجبورم درمتر کارکنم تانون حلال ببررم سرسفر اگرم کارنکنیم به نظر شما از دیوار مردم بالاببریم پس بزاری مردم کارکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق باشماست.واقعآ مردم در سختی و عذابن.این مسئولینم عوض اینکه دردی از مردم دوا کنن،بدتر مردمو بیکارمیکنن. خدا رحم کنه به همه ی مردم.

    • نااشنا

      جنسهای اشغال رو با قیمت مغازه به مردم میندازن..باید همه دستفروشهای مترو رو بیرون کنند.فقط برای مردم مزاحمت دارن.خیلیهاشون فقیر نیستند فیلم بازی می کنند.

    • lk

      مترو دروازه شمیران و دروازه دولت افتضاحه جا نمونده واسه راه رفتن همه رو جمع کنید .بقیه چه گناهی کردن که باید به سختی از لابلای اینا رد شن؟

    • lk

      مترو دروازه شمیران و دروازه دولت افتضاحه جا نمونده واسه راه رفتن همه رو جمع کنید .بقیه چه گناهی کردن که باید به سختی از لابلای اینا رد شن؟

    • lk

      مترو دروازه شمیران و دروازه دولت افتضاحه جا نمونده واسه راه رفتن همه رو جمع کنید .بقیه چه گناهی کردن که باید به سختی از لابلای اینا رد شن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج