۸۸۲۸۰۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

چنگیز: می‌توان به استقلال امیدوار بود

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با تمریناتی که استراماچونی برای بازیکنان در نظر گرفته، این تیم می‌تواند به آینده امیدوار باشد.

خبرگزاری مهر: عبدالعلی چنگیز گفت: با تمرینات خوب و با نشاطی که سرمربی آبی‌پوشان برای بازیکنان در نظر گرفته، می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

چنگیز در خصوص نبود یک دروازه‌بان خوب در کنار حسینی گفت: این موضوع می‌تواند انگیزه حسینی را از بین ببرد. آبی‌پوشان باید یک دروازه‌بان خوب را به خدمت گرفته تا هم حسینی و هم دروازه‌بان جدید، با جدیت بیشتری تمرین کنند زیرا اگر حسینی تنها باشد، انگیزه‌هایش از بین می‌رود و نمی‌تواند همانند فصل گذشته، عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست این تیم گفت: قبل از هر چیز باید از اصغر حاجیلو تشکر کنیم که در مدت زمان حضورش به عنوان سرپرست، تلاش زیادی کرد تا بتواند آرامش را در اردوی استقلال نگه دارد. حالا با آمدن زرینچه، امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد. وی از تجربه خوبی برخوردار است و با علم به اینکه سال‌ها به عنوان بازیکن و کاپیتان حضور داشته، کاملاً به تیم اشراف دارد. علاوه بر این، نزد بازیکنان و هواداران استقلال از احترام خاصی برخوردار است و هرگز نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم که حتی طرفداران تیم رقیب هم به او بی‌احترامی کنند. بنابراین زرینچه فردی شایسته برای این پست است و آرزو می‌کنم بتواند در سمت جدید خود موفق باشد.

وی در مورد حضور بازیکنان جدید و به خدمت گرفتن شیخ دیاباته مهاجم جدید استقلال اظهار داشت: آبی‌پوشان بازیکنانی را گرفته‌اند که می‌توان به آینده آنها امیدوار بود البته استقلال نیاز به ستاره هم دارد؛ بازیکنانی که از تجربه بالایی برخوردار باشند و بتوانند در مواقع لزوم، از این تجربه به نحو احسن استفاده کنند. در مورد حضور شیخ دیاباته هم باید بگویم این بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته و اگر بتواند خود را با سایر بازیکنان هماهنگ کند، شرایط خوبی در استقلال خواهد داشت و می‌تواند یاد مامه‌تیام را برای هواداران استقلال زنده کند.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال این روزها بی‌صبرانه منتظرند تا لیگ شروع شده و عملکرد کادر فنی و بازیکنان جدیدشان را ببینند البته به آنها توصیه می‌کنم که صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی با آرامش کارش را انجام دهد زیرا در هفته‌های اول، تیم‌ها عملکرد خوبی نخواهند داشت ولی هر چه از زمان بازی‌ها بگذرد، هماهنگی‌ها بیشتر شده و دست سرمربی برای تغییرات تاکتیکی و تعویض‌های فنی، بازتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      ده سال دیگر انشاالله

    • ارتش سرخ

      ده سال دیگر انشاالله

    • لشگر پایتخت

      امسال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج