۸۸۲۸۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

صداوسیما: بازگشت برنامه «من و شما» شایعه است

معاون امور استان‌های صداوسیما درباره برنامه «من و شما» که مدتی است شایعه پخش مجدد آن بعد از مدتی توقف، داغ شده گفت: من هم این شایعه را شنیدم، اما شایعه است.

خبرگزاری ایرنا: معاون امور استان‌های صداوسیما درباره برنامه «من و شما» که مدتی است شایعه پخش مجدد آن بعد از مدتی توقف، داغ شده گفت: من هم این شایعه را شنیدم، اما شایعه است.

برنامه تلویزیونی «من و شما» یک برنامه گفت‌وگو محور بود که تا مدتی پیش جمعه‌ها با اجرای آرش ظلی‌پور روی آنتن شبکه شما می‌رفت. این برنامه در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های عرصه هنر و ورزش بود. مجری این برنامه سعی داشت در من‌وشما به گفت‌وگو بی‌پرده و البته حاشیه‌ای با چهره‌ها بپردازد اما درست زمانی که میزبان یکی از منتقدان سینما به نام مسعود فراستی بود به دلیل سبک غیرحرفه‌ای برخورد و گفتارش با مهمان برنامه خبر ساز و با انتقاد مخاطبان روبرو شد. رفتار این مجری باعث شد وی و برخی مسئولان این برنامه توبیخ شده و در آخر پخش برنامه من و شما متوقف شود. در این میان چند هفته‌ای است که در فضای مجازی خبر بازگشت این برنامه روی آنتن دست به دست می‌چرخد.

علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما در خصوص این برنامه و بازگشت آن روی آنتن شبکه شما به ایرنا گفت: من هم این شایعه را شنیدم اما در همین حد بگویم که شایعه است.

او همچنین درباره راه اندازی یک شبکه استانی برای استان تهران عنوان کرد: استان تهران فقط شهر تهران را در بر نمی‌گیرد و حومه این شهر نیز جزو استان تهران محسوب می‌شود و ما در تلاش هستیم تا یک شبکه استانی برای استان تهران راه اندازی کنیم. شبکه تهران فقط شبکه ای برای شهر تهران است و بهتر است که یک شبکه استانی داشته باشیم.

معاون امور استان‌ها درباره سریال‌هایی که تا کنون ساخته شده است خاطر نشان کرد: «روزهای بی قراری» کاری از امور استان‌ها بود که مدتی پیش پخش شد. سریال «بانوی سردار» در مرحله تدوین است. این سریال درباره زندگی بانویی بختیاری است. مجموعه تلویزیونی «سردار سنجرخان» در ۲۶ قسمت به قلم مرحوم «ضیاالدین دری» نوشته شده است و منتظر بودجه هستیم تا کار را ادامه دهیم. نیمی از بودجه ساخت سریال‌های استانی را صدا و سیما استان مربوطه که در سردار سنجر خان استان کردستان است و نیمی دیگر را ما پرداخت خواهیم کرد. تا امروز قرار بر این بوده است که محمد حسین لطیفی کارگردان این کار باشد.

هدف از برگزاری جشنواره‌های استانی کشف استعداد است

معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما این روزها مشغول برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و نخستین جشنواره برنامه‌های عروسکی است که ۱۸ تیر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود. دارابی دراین باره نیز اظهار داشت: این جشنواره در شش پنل و کارگاه آموزشی در طول این دوره می‌شود، ۶۱ اثر از ۳۵۵ آثاری که به مرحله داوری راه یافته‌اند برنده تندیس و دیپلم افتخار خواهد بود.

وی افزود: در این جشنواره همچنین تعدادی از هنرمندان، برنامه سازان و فعالان در حوزه پویانمایی و عروسکی تقدیر خواهند شد. عده‌ای از این افراد در حوزه عروسکی تئاتر فعالیت دارند و هنرمندان بومی استان کرمانشاه هستند. جشنواره‌هایی که در تهران برگزار می‌شود محدود به هنرمندان تهران است؛ اما جشنواره‌هایی که در امور استان‌های سیما برگزار می‌شود روی هنرمندان استان‌های مختلف ایران متمرکز است و این شاخصه جشنواره‌های امور استان‌های صدا و سیماست. در این میان تئاتر مادر همه حوزه‌ها است، با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز صحبت‌هایی کردیم و امیدواریم همکاری در این حیطه صورت بپذیرد تا بتوانیم از هنرمندان استان‌های مختلف تجلیل کرده و حتی استعدادها را بیشتر بشناسیم.

او با اشاره به فعالیت گروه خصوصی در این جشنواره‌ها اظهار داشت: از هزار و ۵۳۰ اثر بخش گسترده‌ای حدود ۹۰۰ اثر از بخش خصوصی در این جشنواره شرکت کردند. هدف اصلی برگزاری جشنواره این است که در ابتدا به احیا و گسترس انیمیشن و کارهای پویانمایی کمک کنیم، استعدادهای جوان و جدید را بشناسیم، تولیدکنندگان و برنامه سازان را حمایت کنیم، رقابت سالم را پایه ریزی کنیم. جدا از این هدف می خواهیم استان‌ها بتواند در حیطه گردشگری کار کنند.

دارابی درباره منتخبان این جشنواره نیز اظهار داشت: منتخبان این جشنواره پس از دریافت لوح و تندیس، حمایت می شوند. ما پشتوانه مالی آنها برای تولید خواهیم بود و آثار این گروه در شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

وی درباره صادرات پویانمایی به کشورهای دیگر خاطر نشان کرد: صادرات در این حوزه محدود است و با پیشرفت این صنعت در جهان فاصله داریم. در حال حاضر برخی آثار پویانمایی محدود را به کشورهای همسایه همچنین کشورهای اسلامی صادر کردیم. یکی از اهداف ما برای برگزاری جشنواره‌هایی اینچنینی این است که راهی باز کنیم برای صادرات این آثار به کشورهای دیگر و درآمدزایی از این حوزه داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج