جاباما
۸۸۲۸۳۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

عرضه سنگ قبر‌های بی‌کیفیت چینی در بازار

رئیس اتحادیه سنگ‌بر و سنگ‌تراش با بیان اینکه سنگ قبرهای چینی کیفیت مناسبی ندارند، گفت: این سنگ‌ها عمر مفید بسیار کمی دارند و در اثر تابش نور آفتاب و بارندگی، کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه سنگ‌بر و سنگ‌تراش با بیان اینکه سنگ قبرهای چینی کیفیت مناسبی ندارند، گفت: این سنگ‌ها عمر مفید بسیار کمی دارند و در اثر تابش نور آفتاب و بارندگی، کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند.

مهدی ملک‌زاده در رابطه با وضعیت بازار سنگ، اظهار کرد: به دلیل رکود بازار مسکن و ساخت و ساز، بازار سنگ همچون دیگر بازارهای مرتبط با مسکن، در رکود قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه سنگ‌بر و سنگ‌تراش بیان کرد: بدون توجه به شرایط رکود بازار و از گذشته، بازار سنگ کشور نیازی به واردات نداشته و تنها برخی از محصولات سفارشی که مشتری خواهان خرید آن است، از طریق واردات در کشور تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد از نیاز بازار داخلی از طریق تولید تأمین می‌شود و تا زمانی که درهای صادراتی کشور باز نشود، بازار سنگ از رکود خارج نخواهد شد و این در حالی است که تنها سنگ خام به دیگر بازارها صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه سنگ‌بر و سنگ‌تراش با بیان اینکه سنگ خام به بازارهای عراق و افغانستان صادر می‌شود، تاکید کرد: صادرات منطقی، اقتصادی و اصولی به معنای آن است که کار به صورت سفارشی در ابعاد قابل توجه و آماده مصرف به بازارهای هدف ارسال شود.

ملک‌زاده گفت: ۸۰ درصد تولید داخلی به عنوان مازاد مصرف داخلی شناخته می‌شود که باید این میزان از تولید به صادرات اختصاص یابد که متأسفانه شرایط تحریمی و داد و ستدهای مالی شرایط صادرات به صورت منطقی را تحت تأثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه قابل توجه بازاریابی و شرایط تحریمی بر بازار صادراتی سنگ تأثیر قابل توجهی داشته و این موارد دستیابی به بازارهای صادراتی را زمان‌بر و سخت کرده است.

رئیس اتحادیه سنگ‌بر و سنگ‌تراش در رابطه با بازار سنگ قبر گفت: بخشی از عرضه سنگ قبر از طریق واردات تأمین می‌شود که کیفیت محصولات چینی به مراتب ضعیف‌تر از محصولات داخلی است و بررسی‌ها حکایت از آن دارد که سنگ‌های چینی از سنگ ریزه و چسب تولید شده که تحت فشار دستگاه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سنگ قبرهای وارداتی به خصوص سنگ‌های چینی عمر مفید بسیار کمی دارند و در اثر تابش نور آفتاب و بارندگی، کیفیت و رنگ خود را از دست می‌دهند.

ملک‌زاده یادآور شد: قیمت‌گذاری سنگ قبر به مولفه‌هایی همچون کیفیت، طراحی و خدمات ارائه شده بر روی سنگ و قطر سنگ بستگی دارد و معمولی‌ترین سنگ تولید داخل قیمتی در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      ایران این همه معدن سنگ داره.اونوقت از چین وارد میکنند؟

    • ساوان صباحت

      خب عزیزم توباکیفیتش رابده بازار

    • بدون نام

      حتما برای واردات این آشعالها هم دلار ۴۲۰۰ تومانی به داماد این یکی یا پدر داماد اون یکی دادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب معلومه
        نکنه میخوای ارز دولتی بدن به امثال من وتو که شهروند درجه هزارمیم

    • ناشتا

      زه گهواره تا گور چینی بخر....

    • metti

      یک و نیم‌میلیون بهای سنگ قبر
      یه کاری میکنن آدم خودشو بسوزونه یا تو اسید حل کنه، هزینش خیلی کمتره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج