۸۸۲۹۳۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

عرب: قطعا یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف پیش‌بینی‌هایی که درباره جدایی برخی بازیکنان وجود داشت، تمام نفرات تیم قهرمان را حفظ کردیم.

خبرگزاری میزان: ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تمام نفراتی که ابراز نگرانی می‌شد از تیم جدا شوند برخلاف پیش‌بینی‌هایی که برای هواداران استرس ایجاد کرده بود، در پرسپولیس ماندند و تیمی که قهرمان شده بود را حفظ کردیم. بازیکنان جدیدی هم جذب شدند. البته طبیعی است که بعضی بخواهند مسائلی را مطرح کنند که هواداران پرسپولیس ناراحت شود، ولی خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود و این تجربه‌ها در سال‌های قبل هم بود.

وی ادامه داد: برای جذب نفرات جدید طبق اولویت‌های سرمربی پیش می‌رویم. در آخرین اقدام محمد نادری که حفظ شد و کنعانی‌زادگان را جذب کردیم. بخش دفاعی بسته شده است و حالا برای خط حمله برنامه داریم. روی گزینه‌های مختلف کار می‌کنیم. با توجه به اینکه علی علیپور را همچنان در اختیار داریم، قطعا یک مهاجم خوب دیگر را هم طبق نظر کالدرون و با توجه به ویژگی‌های مورد نظر او جذب خواهیم کرد.

خیال هواداران راحت باشد که در این بخش هم مشغول کار هستیم و به یاری خدا به زودی در این ارتباط هم خبر‌های خوبی به آنها خواهیم داد و پس از آن باقی کار‌ها با هواداران است که این تیم را با حمایت و انرژی خودشان طوری راه بیندازند که هیچکس نتواند جلوی آن را بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ شعاری در کار نیست. هواداران نباید فراموش کنیم بهترین مهره‌های ما یکی خود آنها هستند و دیگری مجموعه تیم که متکی به فرد نیست و همه با هم یک مجموعه ستاره می‌سازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول ایول داش عربو ایول:))) فقط اقای عرب نبی و کاشانی رو بنداز بیرون نبی رو بخاطر دروغگویی‌هاش توی تلویزیون و کاشانی رو بخاطر حاشیه‌ ساختناش برای تیم

    • بدون نام

      گم شو

    • بدون نام

      لعنت بر مدیر بی تدبیر . حرومزاده ها

    • بابک قاسمی

      تمام اینها رو مطمئنا بدون هماهنگی مربی انجام دادید اقای عرب ب همراه نبی و کاشانی استعفا بدهید خصوصا نبی نامرد

    • محمد

      تو پول برانکو رو بده تیم رو محروم نکنن عرب اومدی فقط پرسپولیس رو نابود کنی با ای کارت با برانکو پرسپولیس رو تو بد مخمصه ای میندازی ان شاءالله تماشاگران از خجالتت در میان بزودی نامرد پست فطرت ۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج