۸۸۲۹۷۰
۳۱ نظر
۵۰۵۴
۳۱ نظر
۵۰۵۴
پ

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

زمانی که صحبت از لوازم آرایش می‌شود، کیفیت در اولویت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید که در یک میهمانی زیباتر از همیشه بدرخشید، باید به دنبال لوازم آرایش خوب، مانند کرم پودری که صورت شما را به خوبی پوشش دهد، باشید. خوشبختانه برند‌های فوق‎العاده‌ای از لوازم آرایش در جهان وجود دارند که نگرانی‌های شما را برطرف خواهند کرد.

برترین‌‎ها: زمانی که صحبت از لوازم آرایش می‌شود، کیفیت در اولویت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید که در یک میهمانی زیباتر از همیشه بدرخشید، باید به دنبال لوازم آرایش خوب، مانند کرم پودری که صورت شما را به خوبی پوشش دهد، باشید. خوشبختانه برند‌های فوق‎العاده‌ای از لوازم آرایش در جهان وجود دارند که نگرانی‌های شما را برطرف خواهند کرد.

اگر از برند‌هایی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید، هیچوقت پشیمان نخواهید شد. این برند‌ها جزو بهترین برند‌های موجود در جهان هستند.

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

Giorgio Armani

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی است که باید آن را با دقت زیادی انتخاب کنید. در واقع بهتر است که برای کرم پودر هزینه زیادی بپردازید. یکی از برند‌هایی که ارزش پرداخت هزینه زیاد را دارد، جورجیو آرمانی است. استفاده از کرم پودر‌های باکیفیت، نه تنها لک‌های سیاه پوستتان را می‌پوشاند و آن را نیز صاف و روشن نشان می‎دهد، بلکه از چین و چروک‌های روی صورت‌تان نیز می‎کاهد. آیا شما انتظار‌هایی جز این را از یک کرم پودر دارید؟

علاوه بر تمام اینها، یک کرم پودر خوب باید تنوع رنگی زیادی داشته باشد تا شما بتوانید بهترین رنگ را با توجه به تن پوست‎تان انتخاب کنید. جورجیو آرمانی با تنوعی که در رنگ‎های کرم پودر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. اگر چه این برند یکی از گرانترین برند‌های لوازم آرایش در جهان است، اما از آنجایی که توسط مجله «InStyle» یکی از بهترین برند‌های کرم پودر معرفی شده، ارزش هزینه بالا را دارد.

La Mer

یکی از برند‌های لوکسی که آرایشگران ستاره ‎های هالیوود از آن استفاده می‎کنند، برند لامر است. تمام لوازم آرایشی این برند، از مرطوب‎کننده گرفته تا بالم لب، فوق‎العاده خوب و باکیفیت هستند. البته برای استفاده از آن‌ها باید هزینه زیادی بپردازید. به عنوان مثال قیمت یک بالم لب ۶۵ دلار است. البته بالا بودن قیمت آن بی‎دلیل نیست. این بالم لب به گونه‎ای است که برخلاف بقیه برندها، لب‎های شما را بدون این که براق کند، مرطوب می‎سازد؛ بنابراین برای خانم‎هایی که دوست ندارند لب‎هایی براق داشته باشند، بسیار مناسب است.

MAC

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

مک یکی از بهترین برند‌های لوازم آرایش در جهان است. شما نمی‎توانید هیچ برندی را از نظر کیفیت، تنوع رنگی و خلاقیت، مانند مک پیدا کنید. اگر به آرایشگاه‌های آرایشگران حرفه‎ای سری بزنید، متوجه می‏‎شوید که آن‌ها طرفدار پروپاقرص برند مک هستند. این برند در هر لوازم آرایشی، از کرم پودر و مرطوب کننده گرفته تا رژ لب و سایه چشم و ...، چه از نظر رنگ و چه کیفیت، حرف اول را می‌زند. خبر خوب این است که این برند لوکس برخی از کرم پودرهایش را با قیمتی ارزانتر از دیگر برند‌ها تولید کرده است، از این رو اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، می‌توانید از این گزینه‌ها انتخاب کنید. خوبی این برند آن است که با هر نوع و تن پوستی جور در می‌آید.

Urban Decay

در مقایسه با دیگر برند‌های لوکس، برند اربن دیکی قیمت مقرون‎‏به‌صرفه‎‏ای دارد. علارغم قیمت کم، لوازم آرایش این برند از نظر کیفیت، چیزی از برند‌های لوکس دیگر کم ندارد. یکی از پرطرفدارترین اجناس آن خط چشم‎هایش است. خط چشم‎های مشکی این برند به چشم‌ها جذابیت زیادی می‎دهد. البته جدا از خط چشم، این شرکت محصولات فوق‎‏العاده‎ای دارد. شما می‎توانید تبلیغات گسترده این برند را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با محصولات دیگری که برای شما مناسب است، آشنا شوید.

Face Atelier

شاید نام این برند را نشنیده باشید، اما برند فیس آتلایر یکی از برند‌های لوکسی است که محصولات فوق‎العاده‌ای را به خصوص برای فصلی، چون تابستان در اختیار مشتریانش قرار می‎دهد. کرم پودر‌های این برند، از این رو که ماندگاری بالا دارد و حتی با عرق هم از روی صورت پاک نمی‎شوند، یکی از بهترین انتخاب‎ها برای روز‌های گرمتان خواهد بود.

علاوه بر ماندگاری، کرم پودر این محصول در رنگ‎های متنوعی تولید شده است که می‎توانید یکی از رنگ‎های مناسب با تن پوست‎تان را انتخاب کنید. یک کرم پودر این محصول حدود ۵۲ دلار است، اما ارزش آن را دارد زیرا با یک تیر دو نشان می‌زنید. در واقع با زدن این کرم پودر دیگر نیازی به پرایمر ندارید. یکی از آرایشگران معروف می‌گوید: «من از کرم پودر‌های فیس آتلایر استفاده می‌کنم و آن را به افرادی که پوستی چرب دارند، توصیه می‌کنم.» شما می‌توانید کرم پودر برنزه آن را برای تابستان استفاده کنید و با ترند سال پیش روید.

Honest Beauty

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

طبق نظر آرایشگران ستاره‌های هالیوود، برند آنست بیوتی جزو برند‌هایی است که باید حتما با آن آشنا شوید. بهترین محصول این برند رژ لب‌های آن می‌باشد که حدود ۱۸ دلار است. این رژ لب‌ها برای افرادی که دوست ندارند آرایششان توی چشم باشد، مناسب است. از آنجا که رنگ رژ‌های آن طبیعی بوده، روی صورت می‌نشیند و جلب توجه نمی‌کند. جسیکا آلبا یکی از طرفداران پروپا قرص این برند است. جسیکا کرم‌های مرطوب‎کننده آن را به خصوص برای زمستان، پیشنهاد می‌دهد. جدا از اینها، این برند به تازگی ریملی روانه بازار کرده که حاوی پرایمر نیز می‌باشد. این ریمل مژه‎های شما را حجیم و بلند می‌کند به طوری که از دیدن چشم‎هایتان در آینه نهایت رضایت را به دست خواهید آورد.

Dior

اگر چه ما برند دیور را بیشتر به خاطر پوشاک و اکسسوری‎هایش می‌شناسیم، اما این برند در زمینه لوازم آرایش نیز حرف اول را می‌زند. آرایشگران زیادی برای میکاپ ستاره‌ها روی فرش قرمز، از این برند لوکس استفاده می‌کنند. یکی از بهترین محصولات این برند کانسیلر‌های آن می‌باشد که حدود ۳۶ دلار است. این کانسیلر سیاهی‌های دور چشم و پوست صورت را به خوبی می‌پوشاند. اگر به دنبال پوششی قوی‌تر می‌گردید، کرم پودر‌های این برند انتخاب بهتری برایتان خواهد بود. اگر چه کرم پودر‌های دیور بیش از ۵۲ دلار است، اما ارزش خریدنش را دارند. در مجله «elle» محبوب‌ترین محصول این برند خط چشم‎هایش معرفی شده است.

Chanel

آیا کسی هست که نام این برند لوکس را نشنیده باشد؟ درست مانند دیور، شنل نیز برندی است که ما اکثرا آن را برای لباس‌ها و اکسسوری‎هایش می‌شناسیم، اما لوازم آرایش این برند نیز مانند دیگر محصولاتش لوکس می‌باشند. این برند در سال ۲۰۱۸، بهترین فروش را در میان دیگر برند‌های لوازم آرایش داشته است. اگر تا به حال رژ لب شنل نداشته‎اید، حتما آن را امتحان کنید. اگرچه برای داشتن یکی از آن‌ها باید ۳۸ دلار بپردازید، اما مطمئن ارزشش را دارد.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای تبلیغ ب ای برندهای خارجی،برندهای برتر ایرانی را معرفی کنید.چند بار من این درخواست رو در مورد موضوعات مختلف داشتم ولی جوابی نگرفتم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایی لوازم آرایش ایرانی چه شود
        از شامپوهاش معلومه اگه لوازم آرایش بزنه چه کیفیتی خواهند داشت

      • بدون نام

        تازگی رفتم 2 قلم ارایشی ایرانی خریدم عین چی پشیمونم . از هیچ کدوم به اندازه سر سوزن راضی نیستم کاش جنس خارجی و گرونتر رو میخریدم ولی پولام حیف و میل نمیشد

      • بدون نام

        مثل اینکه ما برای برترینها باید گزارش تهیه کنیم و فیلم بفرستیم انگار خودشون تخصصی در کاری ندارن ،چون من هم خواستم از شرکت پنبه ریز که یه محصول ارایشی رو به اتحصار دراورده و به صورت هرمی میفروشه گزارش تهیه کنه ولی خبری نیست

      • بدون نام

        اگر ما تو داروسازی کار میکنیم میگیم به فنا رفته دیگه آرایشی بهداشتی که لول اش خیلی پایین تر دوبل و سوبل به فنا رفته
        استفاده از محصول داخلی همان و راهی کلینیکها درمان بیماریها پوست و مو شدن همان
        یکی از برندهای مطرح کرم پودر هست که اگر سه ماه استفاده کنی پر از کک و مک میشی بدون استثنا تمام برنده سرشار از سرب هستند

      • بدون نام

        مگه ایران لوازم آرایشی دارهه همین چادری ها حمایت از کالای ایرانی چیا میپوشن

    • بدون نام

      البته اینها هیچ کدوم در ایران نیست؟؟!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تو پاساژهای لوکس همشون پیدا میشن

      • بدون نام

        دیجی کالا داره

      • بدون نام

        چرا هست. تو اینستاگرام پیجی هست به نام فنتی بیوتی.اونجا خریداری کردم

      • بدون نام

        اگه هم باشه این قدر بالا درمیاد قیمتش که عمرا بتونیم اینقدر هزینه کنیم بخریم

      • بدون نام

        چرا
        بعضی از اقلام mac رو میتونید پیدا کنید تو ایران

      • بدون نام

        شما تشریف ببرید مراکز خرید معتبر شهرک غرب خیلی هم فراوان یافت میشه شاید برخی شهرستان ها نباشه اما تهران مناطق متوسط به بالا پر

    • بدون نام

      برند های ایرانی هم معرفی کنید برند های خارجی اونایی که قیمت مناسبی دارن معرفی کنید خرید این برندها از عهده ی هر کسی بر نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما تو صنعت نبودی نمیدونی چه آشغالهایی تو برند ایرانی میزنن
        البته جدیدا سازمان غذا دارو به واردات خیلی گیر میده حتی اورال و یه سری برند مطرح دیگر هم داخل فرموله و پر میشن یعنی محصول ایرانی باقیمت خارجی

    • دکتر علی چلویی از مشهد

      من از برند چنل استفاده میکنم لوسیون مرطوب کننده روغن بدن ضد افتاب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر تو مگه آرایش هم میکنی ؟
        شاید علی اسم زن باشه ...

      • بدون نام

        وای چه پولدار و خفن و جنتلمن. شوهر من میشی؟؟

      • بدون نام

        18:34
        من قبلا این درخواستو ازش کردم هنوز جوابمو نداده
        بمون تو نوبت

      • بدون نام

        مگه تو آرایش میکنی دکی جون بگو ماهم میدونم نکنه ترکیبی ;-)

    • بدون نام

      برندهای ایرانی خوب هم هست.
      محصولاتشون تاریخ تولید وتاریخ انقضا داره.
      تقلبی هم نیست

    • بدون نام

      من کرم پودر و پرایمر مک خریدم فوق العادن

    • بدون نام

      مطلب مزخرف

    • بدون نام

      مای هم خوبه یک محصول باکیفیت ایرانی

    • بدون نام

      آخه ارزون اش که 18 دلار باشه گرون اش چقدره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      از جیب مردم خبر داری ؟؟؟؟

      به نظرم برید جستجو کنید ببینید تو ایرانیا کدوم اش خوبه ؟

      آیا واقعا لوازم بهداشتی آرایشی ایرانی تقلبی و بی ارزش اند ؟

      آیا واقعا کار ما ایرانیها به جایی رسیده که فکر بستن بار خودمونیم به قیمت آسیب رسوندن به مردم خودمون ؟؟؟؟:!!!!!!!!

    • بدون نام

      تبلیغ لوازم آرایش جز نفرت انگیز ترین تبلیغاته یعنی تو زشتی

    • بدون نام

      برندای ایرانی آرایشی استفاده نکنید فقط بهداشتی شاید قابل استفاده باشه

    • بدون نام

      کالیستا یک برند ایرانی ولی عالیه

    • بدون نام

      به شرط اینکه اصلشو پیدا کنیم
      ولی اگر عادت همیشه آرای کردن رو بذاریم کنار خصوصا توی خیابون، کلی توی هزینه ها صرفه جویی میشه ،ارامش بیشتری هم داریم

    • بدون نام

      بیسواد جون جسیکا آلبا طرفدار این برند نیست بلکه خودش موسس و بانی این برند که به اسم دخترش افتتاح کرده و از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تولید میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      نمیدونی بوووووووددددددوووووووووووون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فروشگاه اينترنتي دخترانه

      سلام. سايت زيبايي دارين.
      ممنون ميشم از بخش هاي مختلف سايت من هم ديدن کنيد و نظرتون رو براي بهتر شدن سايتم بدين
      ليست محصولات آرايشي بانوان
      لوازم آرايشي صورت ،چشم و ابرو، لب، مو،بهداشت و زيبايي ناخن،تجهيزات آرايشي،سشوار، اتو مو و حالت دهنده،بيگودي و فرکننده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج