۸۸۳۰۵۸
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مایک پنس: دیگر پول نقدی به ایران نمی‌رسد

معاون اول دولت ترامپ در نشست "اتحاد مسیحیان برای اسرائیل" به شکست معامله قرن اعتراف کرد و درباره برجام گفت که دیگر پولی به ایران نمی رسد.

ایرنا: معاون اول رئیس جمهوری آمریکا در حالی که تصمیم یکجانبه و غیرقانونی ترامپ درباره شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اقدامی شجاعانه نامید، اعتراف کرد که همه جهان با این تصمیم مخالف بودند.

‌مایک پنس روز دوشنبه در نشست "اتحاد مسیحیان برای اسرائیل" که در واشنگتن برگزار شد، افزود: ترامپ در سال گذشته کاری کرد که هیچ رئیس جمهوری دیگری جرات انجام آن را نداشت و سفارت آمریکا را به قدس منتقل کرد.

وی ادامه داد: همه دنیا علیه این تصمیم آمریکا مخالف بودند اما رئیس جمهوری آمریکا به عهد خود وفادار مانده است و سفارت ما را به این شهر انتقال داد.

معاون اول رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: پس از ۵۲ سال، آمریکا به طور رسمی حاکمیت اسرائیل را بر بلندی های جولان به رسمیت شناخت.

مایک پنس: دیگر پول نقدی به ایران نمی‌رسد

به دنبال این تصمیم آمریکا، ۱۴ عضو شورای امنیت و همچنین مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تصمیم آمریکا به صراحت مخالفت و بر جدایی ناپذیر بودن جولان از سوریه تاکید کردند.

پنس به موضوع صلح خاورمیانه هم اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری به منافع صلح پایدار مبتنی بر حقیقت عمل می کند و ما برای صلح تلاش می کنیم. رئیس جمهوری آمریکا به دستیابی به یک صلح پایدار متعهد است اما مذاکره زمانی می تواند انجام شود که طرف های آن هم خواهان صلح باشند.

وی که صلح خواهی دیگران را صرفاً به مفهوم تسلیم در برابر خواست کاخ سفید و رژیم صهیونیستی می داند، اظهار کرد: حماس یک گروه تروریستی مخالف صلح است و آمریکا هرگز با آن مذاکره نخواهد کرد.

معاون اول ترامپ به نشست شکست خورده منامه که مورد تحریم گروه های فلسطینی قرار گرفته بود، اشاره کرد و گفت: تیم سیاست خارجی در این نشست به سرپرستی جرد کوشنر، از سیاستی که به جوامع صلح آمیز منتهی شود، رونمایی کرد.

پنس تصریح کرد: آمریکا هرگز درباره امنیت و آسایش مردم اسرائیل سازش نمی کند.

وی در ادامه برشمردن یکجانبه گرایی آمریکا به خروج این کشور از توافق هسته ای ایران هم اشاره کرد و گفت: وقتی که از برجام خارج شدیم، دیگر پول نقدی به ایران نمی رسد.

معاون اول ترامپ با اشاره به تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا که پیش از توافق هسته ای وضع شده بود، اظهار کرد: کنگره آمریکا، چندین سال پیش تحریم هایی را علیه ایران اعمال می کردند اما در سال ۲۰۱۵ توافق هسته ای امضا شد و تمام فشارها را از بین برد. این توافق، جلوی دستیابی ایران به سلاح اتمی را نگرفت و تنها یک دهه آن را به عقب راند.

پنس ادامه داد: ترامپ از توافق خارج شد، تمام تحریم ها را اعاده کرد و کارزار فشار حداکثری به راه انداختیم تا رفتار بدخواهانه ایران را متوقف کند. اقدامات ما اثر گذار است و اقتصاد ایران دچار خدشه شده است.

وی با این ادعا که "ایران فعالیت های خشونت بار خود را گسترش داده است"، به حادثه نفتکش ها در خلیج فارس که هیچ سندی بر دخالت ایران در آن ارائه نشده است، سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی و تصمیم ایران برای افزایش غنی سازی اورانیوم که در چارچوب معاهدات بین المللی و برجام انجام شده است، اشاره کرد.

معاون اول ترامپ پس از این مقدمه خودساخته، گفت: ایران نباید خویشتنداری آمریکا را با فقدان اراده به اشتباه بگیرد. امیدواریم همه چیز به خوبی حل شود اما ارتش ما آماده دفاع هستند. ما به مقابله با ایران ادامه می دهیم و تحت رهبری ترامپ هرگز اجازه نمی دهیم ایران به سلاح اتمی دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا میتونید از این اراجیف ببافید پست فطرتای وحشی کل دنیا رو بهم زدن افتخار هم میکنند

    • بدون نام

      برو بمیر مَردک صهیونیست

    • بدون نام

      برو بمیر مَردک صهیونیست

    • بدون نام

      خدا رو شکر.چون تو جیب مردم نمیرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین چه بهتر پول ملت ایران باید خرج سیل و زلزلهای اخیر بشه ...

    • بدون نام

      حقمونه ملتی که به هم رحم نمی کنیم انصاف نداریم

    • ی ط

      امریکا هیچ غلطی نمیکند

    • ناخدا غلام

      پول نقد بدرد چه می خوره ؟ کاه وسبوس برسه حله قربان به کی ازچی میترسونی.

    • بدون نام

      شما خیلی بیجا کردید و اگر عاقل باشید به خونه میروید

    • بدون نام

      ما هم به الحاق شیکاگو به خاک رژیم صهیونیستی رای می دهیم

    • بدون نام

      خب نميرسه كه نرسه. عوضش مدتى است كه هر چند وقت يكبار يكى از اقلام ضرورى را گران ميكنند و بدون زحمت خاصى خرج بشار و تروريستها را جفت و جور ميكنند. به همين سادگى كه ميگن مردم ميدونيد قراره فلان جنس گرون شه. و خود مردم نجيب و فهيم و قهرمان و هميشه در صحنه زحمت بقيه كار را خودشان ميكشند.

    • بدون نام

      برو در تو بذار سفارتت در قدس اشغالی با انفجار دریک سطل اشغال تعطیل میشود،بلندی های جولان هم برای خشک کردن زیر شلواری های ارتشت وصهیونیستها فعلا مکان خوبی خواهد بود

    • سردار اسلام

      مایک پنس یه پنسم نمیرسه چقد بد ما پنس نداریم

    • بدون نام

      مایک پنس به تو ودیگر ایادیتان در امریگا اجازه نخواهیم داد
      در خاورمیانه به بهانه کمک به رژیم جنایتکار اسرائیل از این منطقه استفاده ببرید شما مثل سگ از ایران می ترسید ومرتب به دیگرکشورهای متوسل میشوید تا ایران را دعوت به مذاکره کنند.

    • بدون نام

      به موقعش مجبور می شوید پرداخت کنید وقتی اسراییل با موشکهای جمهوری اسلامی نابود شد آن موقع ژست بگیر احمق نادان ترامپ کی آدم است من حتی موقع غذا خوردن اسم ترامپ به زبان می آورند استفراغ می کنم و نمی خورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج