۸۸۳۰۷۷
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

ستاره‌ی شبکه‌ی دیزنی در ۲۰ سالگی درگذشت

کامرون بویس (Cameron Boyce)، بازیگر ۲۰ ساله‌ای که بیشتر بخاطر ایفای نقشش در The Descendants و Jessie در شبکه‌ی دیزنی شناخته شده است، روز شنبه از دنیا رفت.

سینما فارس: کامرون بویس (Cameron Boyce)، بازیگر ۲۰ ساله‌ای که بیشتر بخاطر ایفای نقشش در The Descendants و Jessie در شبکه‌ی دیزنی شناخته شده است، روز شنبه از دنیا رفت.

در بیانیه‌ای که بدست وبسایت خبری هالیوود ریپورتر رسیده است، آمده است که علت مرگ او یک مشکل پزشکی بوده است. سخنگوی خبر گفت:

بسیار برای ما سخت است که اعلام کنیم ما صبح امروز کامرون را از دست دادیم. این بازیگر جوان در اثر تشنج ناشی از یک بیماری که البته تحت درمان آن بوده است، در خواب از دنیا رفته است. بیانیه با جملات زیر ادامه پیدا کرد:

دنیا بدون شک یکی از ستارگان درخشانش را از دست داد اما روح او در بین همه‌ی کسانی که محبت او را به دل داشتند و دوستش داشتند زنده است. قلب ما برای این اتفاق شکسته است و بسیار برایمان سخت بود و همانند از دست دادن برادر یا پسرمان از بابت فقدان او ناراحت هستیم.

بویس که در لوس آنجلس به دنیا آمد، در فیلم سال ۲۰۱۰ آدام سندلر به نام Grown Ups حضور داشت و در آثار دیگری از شبکه‌ی دیزنی مثل Austin & Ally و Liv and Maddie هم بازی کرد. مدت کوتاهی پس از انتشار خبر فوت بویس، دوستان نزدیک و مشهور او که در فیلم‌ها با او همبازی بودند، برای ادای احترام به دوستشان، در شبکه‌های اجتماعی پست گذاشتند.

ستاره‌ی شبکه‌ی دیزنی در ۲۰ سالگی درگذشت

در آخرین پست اینستاگرام بویس، در اوایل این هفته عکسی از همکار او اسکای جکسون (Skai Jackson) منتشر شد و کامنت او این بود: "عاشقتم، تا ابد در قلب من هستی."

پست گرگ سالکین (Gregg Sulkin) این بود که :

کامرون بویس، در طی دهه‌ی اخیر، من بازیگران زیادی را دیدم اما تو همیشه قوی بود. بله تو با استعداد بودی. اما مهمتر از همه، تو مهربان بود. فروتن بودی. ایده‌های خاصی داشتی که تو را درخشان می‌کرد.

باب ایگر (Bob Iger) رئیس والت دیزنی نوشت:

شرکت والت دیزنی از بابت از دست دادن #کامرون‌بروس، کسی که دوست بسیاری از ما بود و استعداد زیادی داشت، در سوگ نشسته است؛ او بسیار جوان بود. ما به بازماندگان و خانواده‌ و دوستانش تسلیت می‌گوییم.

سندلر نیز به نوبه‌ی خودش عکسی سیاه و سفید از بویس را در توییتر منتشر کرد و در پیامی نوشت:

بسیار جوان، بسیار دلنشین. خیلی بامزه. بهترین، با استعدادترین و شایسته‌ترین فردی بود که دور و برم دیدم. عاشق این بچه بودم. به خانواده‌اش خیلی فکر می‌کرد و اهمیت می‌داد. به دنیا هم خیلی اهمیت می‌داد. ممنونم، کامرون برای همه‌ی چیزی که به ما دادی. او در راه قرار داشت. قلب همه‌ی ما شکسته است. به خانواده‌ی فوق‌العاده‌ی تو فکر می‌کنم و تسلیت می‌گویم.

منبع: هالیوود ریپورتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا نمیشه از مرگ فرار کرد حتی اگه در امریکا زندگی کنی و پولدار باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج