۸۸۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درمان بيماري‌هاي گوارشي با طب سوزني

سوزن‌های درمانگر

سازمان بهداشت جهاني شيوه درماني طب سوزني را يكي از شيوه‌هاي موفق درماني طب مكمل در جهان مي‌داند كه به تنهايي يا در كنار شيوه‌هاي ديگر درماني قابليت درمان بسياري از بيماري‌هاي گوارشي را دارد

سوزن‌های درمانگر

سوزن‌های درمانگر

روده را از تحريك خارج كنيد

كوليت‌هاي عصبي كه از آن با عنوان سندرم روده تحريك‌پذير نام مي‌برند از جمله بيماري‌ها و اختلال‌هايي است كه موجب بروز نفخ، درد، يبوست و اسهال در مبتلايان به اين بيماري مي‌شود. يكي از مهم‌ترين عوامل بروز اين بيماري وجود استرس، تنش و واكنش‌هاي عصبي در افراد است كه موجب بروز اين اختلال در عملكرد روده‌ها و دستگاه گوارش مي‌شود. درمانگران طب سوزني با زدن چند سوزن به نقاط خاصي از بدن بيمار به درمان اين بيماري و آرامش سيستم عصبي آن‌ها كمك مي‌كنند. در حقيقت اين درمانگران با هدف قرار دادن سيستم عصبي بدن در ۴ تا ۵ جلسه به كاهش فشارهاي عصبي در بدن كمك مي‌كنند.

سرعت دستگاه گوارش‌تان را تنظيم كنيد

اگر در گروه افرادي قرار داريد كه در طول روز از بوي بد دهان خود احساس ناراحتي مي‌كنيد، مي‌توانيد با مراجعه به يك متخصص طب سوزني به‌راحتي از شر اين مشكل خلاص شويد. درمانگران طب چيني معتقدند، ماندن بيش‌ازحد غذا درون معده و انباشته شدن آن در محيط معده و ‌تخليه نكردن به موقع آن موجب به‌وجود آمدن بوي بد در دهان مي‌شود. اين درمانگران با برطرف كردن كندي عمل جذب و هضم غذا در معده و تنظيم سرعت دستگاه گوارش به‌ويژه معده و روده‌ها به بهبود عارضه بدبويي دهان كمك مي‌كنند.

بهبود ريفلاكس با تنظيم حركات معده

در طب چيني اين ديدگاه وجود دارد كه انرژي و حركت دستگاه و لوله گوارش به سمت نيروي جاذبه و پايين است. بنابراين در مواردي كه اين حركت در خلاف جاذبه زمين و به سمت بالا باشد منجر به پيدايش ريفلاكس معده در بيمار مي‌شود. در اين حالت درمانگر با سوزن‌هايي كه در نقاط خاصي از بدن بيمار مي‌زند به تنظيم اين انرژي و اصلاح حركت سيستم گوارشي بدن به سمت جاذبه زمين كمك مي‌كند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

سوزن‌های درمانگر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج