۸۸۳۱۵
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

جنجال پیراهن فلسطین در لیگ شیلی+عکس

دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه ۱۹۲۰ در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

سایت گل: فدراسیون فوتبال شیلی اعلام کرد باشگاه دپورتیوو پالستینو نمی تواند از پیراهن های جدیدش که جنجال زیادی در فوتبال این کشور ایجاد کرد، در دیدارهای آینده استفاده کند.

دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه 1920 در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

این باشگاه در پیراهن های جدیدش به جای شماره 1، از نقشه فلسطین استفاده کرد اما آنچه باعث جنجال شد این است که در این نقشه، حتی قسمت هایی که اسرائیلی ها ادعای مالکیت بر آن را دارند هم به عنوان بخشی از فلسطین در نظر گرفته شده است.

جنجال پیراهن فلسطین در لیگ شیلی+عکس

اولین بار پاتریک کیبلیسکی، رئیس باشگاه نوبلنسه به این مسئله اعتراض کرد و پس از آن، جراردو گورودیسچر، رئیس مرکز یهودیان شیلی، خواستار عذرخوهی رسمی باشگاه دپورتیوو پالیستینو به دلیل استفاده از این نقشه روی پیراهن های شان شد.

فدراسیون فوتبال شیلی باشگاه پالستینو را ۱۳۰۰ دلار جریمه کرد و اعلام کرد این باشگاه دیگر نباید از پیراهن هایی که نمادهای سیاسی، مذهبی، اجتماعی و ... دارد، استفاده کنند. این فدراسیون به دپورتیوو پالستینو اجازه داد پیراهنهای فصل گذشته اش را در دیدارهای بعدی به تن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • masoud

      بازم فلسطين اخه به ما چه خودشون راضي هستن اون وقت شما چي ميگين راستي اينها همون فلسطيني ها نيستن كه خون مردم ايران رو پس فرستادن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج