جاباما
۸۸۳۱۸۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بگوویچ: می‌خواهیم جزو ۸ تیم برتر لیگ باشیم

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید هدف تیمش برای فصل آینده در لیگ برتر، قرار گرفتن در جمع ۸ تیم بالای جدول است.

ایسنا: وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره آخرین شرایط و وضعیت باشگاه گل‌گهر برای حضور در فصل نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: من حدود ۳ سال است که در باشگاه گل‌گهر حضور دارم و امسال، سال چهارمی است که در این تیم به عنوان سرمربی حضور دارم. ما در فصل گذشته موفق شدیم با تلاش مسئولان باشگاه و حمایت هواداران گل‌گهر برای اولین بار در تاریخ به لیگ برتر صعود کنیم.

او ادامه داد: قرار است که با یک برنامه درست و با پیگیری مدیران باشگاه، یک تیم خوب را آماده کنیم تا بتوانیم در جدول فصل آینده لیگ برتر، در جمع ۸ تیم بالای لیگ باشیم.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده یا نه، گفت: تا به حال بازیکنان خوبی را جذب کردیم. در حال حاضر در پست‌های دفاع وسط و مهاجم به ۳ بازیکن احتیاج داریم و به دنبال ۳ بازیکن خارجی هستیم تا آن‌ها را به جمع تیم خود اضافه کنیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره اردوهای برگزار شده این تیم برای آماده‌سازی فصل آینده لیگ برتر گفت: در مرحله اول آماده‌سازی، به تهران رفتیم و حدود یک هفته در آنجا اردو زدیم. بعد از آنجا به کرمانشاه رفتیم و باید از مسئولان باشگاه به خاطر انتخاب خوبی که داشتند، تشکر کنم چون در کرمانشاه امکانات بسیار خوبی وجود داشت و توانستیم در کرمانشاه اردوی خوبی برگزار کنیم.

او افزود: قرار است که ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های مختلف در تهران با تیم‌های آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و پیکان انجام دهیم و بعد از آن، در تورنمنت چهارجانبه شیراز شرکت می‌کنیم که در آن تیم‌های پارس جنوبی جم، فجر سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر حضور دارند. اگر شرایط هموار باشد، تلاش می‌کنم که با پرسپولیس یک بازی دوستانه بعد از اردوی ترکیه برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیرجان شهر من نیست

      گل گهر اگه خرج کن هست داخل شهر سیرجان خرج کند مثال آسفالت آنقدر خجالت آوره وقتی کسی از شهر دیگه میاد شهر ما فقط باید خجالت بکشیم اردوی ترکیه واقعا خجالت آوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج