۸۸۳۱۹۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

درخواست پلیس از حجاج: در خانه خداحافظی کنید

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از همراهان زائران خواست که تا حد امکان از حضور در فرودگاه برای بدرقه زوار پرهیز کرده و مراسم خداحافظی را در منزل انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از همراهان زائران خواست که تا حد امکان از حضور در فرودگاه برای بدرقه زوار پرهیز کرده و مراسم خداحافظی را در منزل انجام دهند.

سردار حسن مهری با اشاره به آغاز فرآیند سفر حجاج به کشور عربستان اظهارکرد: عملیات حج تمتع ۹۸ از روز گذشته آغاز و در مجموع در ۱۷ ایستگاه پروازی کشور اجرا خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی ها اقدامات لازم برای بدرقه حجاج و سفرشان و همچنین بازگشت آنان انجام خواهد شد.

درخواست پلیس از حجاج: در خانه خداحافظی کنید

وی با بیان اینکه مأموران پلیس فرودگاه در این ایام در آماده باش کامل خواهند بود، خاطرنشان کرد: بیشترین حجم پرواز زائران از فرودگاه‌های امام خمینی (ره) است و در همین راستا ترمینال تازه تأسیس «سلام» برای این امر اختصاص یافته است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه مأموران پلیس فرودگاه نسبت به حمل داروهای ممنوعه و نیز موادمخدر حساس بوده و با آن برخورد خواهد شد، گفت: ممکن است تعداد انگشت شماری از زائران بخواهند حتی مقدار اندکی موادمخدر حمل کنند که باید بدانند با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در فرودگاه وجود دارد حتماً کشف خواهد شد، به طوریکه در سال‌های اخیر حتی یک مورد نیز حمل مواد مخدر به کشور عربستان نداشتیم، اما اگر فردی این مواد را به همراه داشته باشد و در کشور عربستان از مواد از وی کشف شود، مطابق قوانین همان کشور با وی برخورد خواهد شد که بسیار نیز سختگیرانه است.

وی افزود: در مورد داروهای ممنوعه نیز باید توجه شود که مطابق قوانین کشور عربستان داروهای کدئین دار و در مجموع حدود ۱۰ قلم دارویی که لیستش در اختیار زائران قرار گرفته شده است، ممنوع بوده و نباید از سوی زائران حمل شود.

سردار مهری در مورد استفاده از واحد سگ‌های موادیاب در عملیات حج نیز به ایسنا گفت: واحد «سپکا» در هر فرودگاهی که ما عملیات حج را داریم بسته به تعداد سفرها حضور خواهد داشت و البته از این واحد تنها برای کنترل بار مسافران استفاده می‌شود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از همراهان زائران خواست که تا حد امکان از حضور در فرودگاه برای بدرقه زوار پرهیز کرده و مراسم خداحافظی را در منزل انجام دهند. همچنین زائران نیز توجه داشته باشند که بهتر است با یکی دو نفر از نزدیکان خود به فرودگاه مراجعه کنند. چرا که مراجعه افراد زیاد به فرودگاه برای بدرقه سبب افزایش حجم جمعیت و نیز ترافیک در محل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبهانی

      جناب سردار محترم . خوب میدونین که امکان نداره . ما ایرانیها کلا عادت داریم که ۵ مینی بوس آدم راه میوفتن دنبال زائر و بعد از بلند شدن هواپیما تا کرج دنبالشون میرن و حتی دیده شده که دست هم تکون میدن . . پس بهتره از دم ورودی فرودگاه فقط به زائرین اجازه ورود به محوطه داده بشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عربستان مگه از راه کرجه؟ ترکیه از اون راهه
        فکر کنم باید از اراک برن

    • بدون نام

      ماها به حاشیه خیلی بیشتر از اصل علاقمندیم، پس لطفا دیگه از این درخواست ها از ما نکنید

    • گیلانی

      چه درخواستی داری ملت میرن مهمونی ۵ساعت تو خونه بودن ده ساعت توراه رو وکوچه اونم قهه قهه زنان نصف شبی چی میگی سردار

    • A

      خداییش هزینه ای که حجاج برای سفر به عربستان میکنن به نیازمندا کمک کنن ثوابش بیشتر نیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج