جاباما
۸۸۳۱۹۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دروازه‌بان جنجالی تراکتور در آستانه بازگشت

دروازه‌بان جنجالی تراکتور بعد از گذشته ماه‌ها از اتهامی که اساس آن بی پایه باقی مانده است، احتمالا هفته آینده مجوز بازگشت خواهد یافت.

ایلنا: هنوز هم باور اینکه محسن فروزان با سپیدرود رشت تبانی کرده باشد، سخت است. محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی اهداف بزرگی در تیم قرمز تبریزی داشت و آماده‌تر از همیشه نشان می‌داد تا اینکه در بازی با سپیدرود رشت همه آمال و آرزوهایش نقش بر آب شد.

فروزان در دقیقه ۲ این بازی روی اشتباه عجیبی که داشت، توپ را به مهرداد بایرامی رساند که او هم با یک ضربه ساده دروازه تراکتور را باز کرد. همین گل و البته اشتباهی که روی گل‌های دوم و سوم داشت، باعث شد خیلی زود بحث تبانی به وجود بیاید.

در حالی که فروزان روی گل‌های دوم و سوم به خاطر نداشتن تمرکز لازم، نتوانست مثل همیشه ظاهر شود و در نهایت همه چیز به هم ریخت. تراکتورسازی تبریز که یکی از تعقیب‌کننده‌های پرسپولیس و البته مدعیان اصلی قهرمانی بود، با همین شکست ۳ بر یک به تیم قعرجدولی سپیدرود رشت، از قهرمانی دور و البته دچار حاشیه‌های زیادی شد. هنوز لحظاتی از پایان بازی نگذشته بود که فروزان از سوی مالک باشگاه تراکتور از تیم کنار گذاشته شد.

نکته جالب این است که محمدرضا زنوزی در همان زمان از تبانی فروزان با سپیدرود رشت خبر داد. مسأله‌ای که در آن لحظه خیلی عجیب بود چراکه اگر مدیری می‌دانست بازیکن تیمش قرار است تبانی کند چرا جلوی او را نگرفت و اگر هم خبری از تبانی نبود چرا بعد از بازی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به هر حال همین صحبت‌ها و البته واکنش تند هواداران باعث شد ماجرا وارد فاز جدیدی شود. به این صورت که محسن فروزان در خانه‌اش حبس شده بود و از ترس هواداران نمی‌توانست بیرون برود و در نهایت شبانه و از طریق ماشین یکی از دوستانش به تهران برگشت تا در کمیته اخلاق شرکت کند چون احضار شده بود.

محسن فروزان در کمیته اخلاق، نکاتی را بیان کرد تا از خودش دفاع کند. او آنقدر به درست بودن عملکردش اطمینان داشت که حتی از محمدرضا زنوزی و ۲ نماینده مجلس که علیه‌اش صحبت کرده بودند، شکایت کرد. با این شکایت‌ها، خیلی‌ها حق را به فروزان می‌دادند اما طولی نکشید که احکام صادره، همه چیز را تغییر داد.

دروازه‌بان اخراجی تراکتورسازی تبریز از سوی کمیته اخلاق از ۸ اردیبهشت ۹۸ از کلیه فعالیت‌های حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن فوتبال کشور محروم شد. بعد از آن هم طولی نکشید که محسن فروزان و همسرش بازداشت شدند و چند روزی در بازداشت به سر ‌بردند.

با این اتفاقات، ورق برگشت و باز هم انگشت اتهام به سمت محسن فروزان و همسرش گرفته می‌شد. دلیل اصلی این مسأله هم فعالیت نسیم نهالی (همسر محسن فروزان) در یک سایت شرط‌‌بندی بود. سایتی که حتی در مقطعی هم باعث محرومیت فروزان شده بود. این مشکلات باعث شد اوضاع برای دروازه‌بان اخراجی تراکتور وخیم‌تر شود. دیگر همه به این اطمینان رسیده بودند که فروزان و همسرش تبانی کرده.

حتی مبلغ شرط‌‌بندی هم اعلام شده بود و گفته می‌شد این دروازه‌بان و همسرش ۱۰ میلیارد تومان در شرط‌‌بندی برنده شدند. در این مقطع محسن فروزان هم سکوت کرد تا همه از این اتفاق مطمئن‌تر شوند اما حالا اوضاع فرق دارد. در حالی که هنوز ۲، ۳ ماه هم از این اتفاقات نگذشته، خبر می‌رسد محسن فروزان از سوی چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد و قرار است به‌زودی برگردد و کارش را دنبال کند.

ظاهرا اتهاماتی که به فروزان و همسرش زده شد، اثبات نشد تا او حالا در تلاش برای بازگشت باشد. گفته می‌شود حکم نهایی محسن فروزان به‌زودی - احتمالا هفته آینده - اعلام خواهد شد. حکمی که شاید باز هم محسن فروزان را به روزهای خوب فوتبالی‌اش برگرداند. نکته جالب این است که خبری از سایت فوتبال رادار هم نشد. سایتی که اتهامات تبانی و عمدی بودن یا نبودن گل‌های خورده را توسط کارشناسان خبره بررسی می‌کند.

باشگاه تراکتور ظاهرا از این سایت هم کمک خواسته بود اما خبری از نتیجه‌اش نشد که نشان می‌دهد مشکل خاصی نبوده. حالا باید منتظر ماند و دید هفته آینده حکم محسن فروزان صادر می‌شود یا نه و اینکه چه نتیجه‌ای خواهد داشت. باید منتظر بازگشت محسن فروزان به لیگ برتر بود یا اینکه این دروازه‌بان، در اوج به فراموشی سپرده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ششتقلالی

      مکتب ششتقلالی ها همشون همینن

      پاسخ ها

      • روشنا

        خودتان تهمت زدید وحالا روسیایی به شمالنگیها رسید ؟

      • بدون نام

        روشنا طفلکی تراکتور تهمت زد نه ما حرفهای نمایندگانشونم هست تو اخبار جستجو کن به پرسپلیس ربطی نداشت چیزی دیگه مونده ربط ندید به پرسپلیس

    • شفیع

      این اتهامات فقط ازتیم تراکتوربرمیادچون اونهاجنبه باخت ندارن ونمیدونن درفوتبال حتی گاهی وقتا علیرغم خوب بودن نتیجه جور دیگه رقم میخوره بیخودیه دروازبان ومتهم کردن آبروشوبردن وبه هیچی هم نرسیدن ومهمترازهمه چی چندتانماینده مجلس به جای رسیدگی به مشکلات وارداین بحث دروغ شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیز فوتبال وسیاست علیه تراکتوره....همه چی با مدرک ثابت شده....بیجنبه ها وقتی تراکتور رو صدر میبینن خارش شروع میشه

      • بدون نام

        اره شما راس میگی . چند سال نائب قهرمان بشی و نزارن قهرمان بشی طبیعیه جلوش وایسن

    • بدون نام

      اگر فروزان به فوتبال برگردد شاید اورا بکشند با آن خیانتی که کرده

      پاسخ ها

      • بهزاد

        دقیقا
        ترکها انتقامجو هستن.

    • بدون نام

      نگارنده این متن دل پری از تراکتور داره .تراکتور شده خار چشم دشمنانش .یاشاسین اذربایجان

    • بدون نام

      تویی که تیتر میزنی و میگی باورش سخته بدون که پول خیلی ها رو کثیف میکنه مگرمسئولین کم اختلاص کردن کم پول از مملکت بردن حالا بحث نیمهای وزارت ورزش همین مسئولین به کنار! بازیکن ساده هم پس میتونه همچین کاری کنه درسته؟ بعدشم موندم اگر این اتفاق تو یکی از دوتیم وزارت ورزش می افتاد اونوقت مافیای رسانه ایی حامی این دوتیم چه بلوایی که بپا نمیکردن! عدالت خیلی سخته!

    • علی

      الهی دشمنان تراکتور محو نابودشه .یاشاسین تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج