۸۸۳۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

تسکین درد و تقویت حافظه در یک حرکت!

فشار درماني

براي تسكين درد دندان مي‌توان از رفلكسوتراپي استفاده كرد. در اين شيوه براي تسكين درد دندان در فك بالا مي‌توان از نقطه آكوپوينت پايه بيني و براي درد دندان‌هاي فك پايين از نقطه آكوپوينت روي چانه استفاده كرد.

فشار درماني
فشار درماني

تسكين درد دندان با رفلكسوتراپي

براي تسكين درد دندان مي‌توان از رفلكسوتراپي استفاده كرد. در اين شيوه براي تسكين درد دندان در فك بالا مي‌توان از نقطه آكوپوينت پايه بيني و براي درد دندان‌هاي فك پايين از نقطه آكوپوينت روي چانه استفاده كرد. در اين حالت براي كاهش درد و تسكين دندان درد در ناحيه فك بالايي دقيقا نقطه مياني پايه بيني را ۷ ثانيه فشار مي‌دهيم و ۷ ثانيه بعدي را بدون آن‌كه فشاري به اين نقطه وارد كنيم، سپري مي‌كنيم. به اين ترتيب با تكرار اين فشارها به‌مدت ۳ دقيقه به مرور از ميزان درد دندان كاسته شده و بيمار آرام مي‌شود. براي كاهش درد دندان‌هاي فك پاييني نيز به همين صورت از نقطه آكوپويني كه در خط چانه وجود دارد براي تسكين درد مي‌توان استفاده كرد. اين نقطه در گودي چانه زير لب قرار گرفته است.


تقويت حافظه با تكنيك‌هاي رفلكسوتراپي

يكي ديگر از كاربردهاي رفلكسوتراپي افزايش حافظه و تقويت آن است. در اين شيوه براي افزايش ميزان حافظه و ارتقاي كيفيت زندگي مي‌توان با فشار دادن نقاط مربوط به حافظه كه زير گوش قرار دارند و محل عبور مردين‌هايي كه مربوط به حافظه هستند به ارتقا و افزايش حافظه در افراد كمك كرد. براي دريافت نتيجه بهتر كافي است اين نقطه را هر روز 20 بار فشار داده و رها كنيم.


ساعت خواب را به تاخير بيندازيم

در متد رفلكسوتراپي نقطه‌اي وجود دارد كه مي‌توان از طريق آن تا حد قابل توجهي ساعت خواب را به تاخير انداخت. فشار دادن اين نقطه كه در پايه وسط بيني و در انتهاي بالايي آن قرار دارد، با تواتر ۷ ثانيه فشار و ۷‌ثانيه مكث كمك مي‌كند تا سيستم خواب بدن با تاخير به فعاليت بپردازد. به اين ترتيب با تكرار اين شيوه مي‌توان ساعت خواب را به تاخير انداخت و براي انجام برخي از كارها فرصت بيشتري فراهم كرد. البته اين شيوه بايد در شرايط خاص انجام شود و مداومت و اصرار بيش از حد بر آن ممكن است در داشتن خواب طبيعي اختلال ايجاد كند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

فشار درماني


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج