۸۸۳۲۴۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نزاع اتلتیکومادرید و گریزمان بالا گرفت

باشگاه اتلتیکومادرید قصد دارد مهاجم فرانسوی خود را به خاطر تخطی از قوانین مندرج در قراردادش مجازات کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ESPN، باشگاه اتلتیکومادرید فرآیند رسیدگی به تخلفات مهاجم فرانسوی خود آنتوان گریزمان را به خاطر نقض مفاد مندرج در قرارداد میان دو طرف، آغاز کرده است.

گریزمان در پایان فصل گذشته اعلام کرد فصل بعد در اتلتیکو بازی نخواهد کرد و مشتری اصلی او بارسلوناست اما این اواخر رابطه میان دو باشگاه به خاطر شیوه ارتباط برقرار کردن طرف کاتالان با مهاجم فرانسوی که آغاز آن اواسط فصل گذشته و خلاف مقررات بود، تیره و تار شده و کار انتقال او به نوکمپ گره خورده است.

طبق اعلام باشگاه اتلتیکومادرید، گریزمان می‌بایست روز یکشنبه هفته جاری در تمرینات شرکت می‌کرد اما ظاهراً او از این کار خودداری کرده است و به همین دلیل باشگاه می‌خواهد او را مجازات کند.

اختلاف فعلی دو باشگاه اتلتیکومادرید و بارسلونا در مورد فروش گریزمان، پرداخت اقساطی ۱۲۰ میلیون یوروی فسخ قرارداد مهاجم سابق رئال سوسیه‌داد است که طرف مادرید به آن رضایت نمی‌دهد.

اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه‌ای در روز شنبه به صورت رسمی گریزمان را ملزم کرد که در تمرینات روز یکشنبه این تیم شرکت کند اما این بازیکن ۲۸ ساله حاضر به انجام این کار نشده است و با این تصمیم خود خشم مقامات باشگاه را برانگیخته است. به همین دلیل گفته می‌شود که اتلتیکومادرید قصد دارد او را با حداکثر مبلغی که در قرارداد طرفین تعیین شده، جریمه کند و این رقم به ۲۰۰ هزار یورو می‌رسد.

این در حالیست که طبق قوانین فیفا، بازیکنان در پایان فصل، از زمانی که آخرین بازی‌شان را چه در رده باشگاه چه در رده ملی انجام می‌دهند، ۳۰ روز فرصت استراحت دارند و به این ترتیب گریزمانی که آخرین بازی خود را ۱۱ ژوئن برای تیم ملی فرانسه انجام داده، تا روز ۱۱ جولای یعنی دو روز دیگر فرصت استراحت دارد.

در همین حال منابع نزدیک به بارسلونا به ESPN اعلام کرده‌اند که پروسه انتقال گریزمان قطعاً در هفته جاری به پایان می‌رسد و این در شرایطی است که منابع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید گفته‌اند که این باشگاه به هیچ عنوان حاضر نیست در حضور شیوه پرداخت غرامت فسخ قرارداد گریزمان با بارسا وارد مذاکره شوند و تمام این مبلغ را به صورت نقدی و یکجا می‌خواهند.

بی‌میلی اتلتیکومادرید برای مذاکره با بارسلونا در شرایطی است که این تیم از هم اکنون پیراهن شماره ۷ مهاجم فرانسوی را به بازیکن ۱۲۶ میلیون یورویی جدید باشگاه، ژوائو فلیکس داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوتا تیپا هوالش کنید سوسک توله رو

    • بدون نام

      تو بارساست قطعا

    • بدون نام

      عشق به بارسا ادم رو کور و کر میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق به پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج