۸۸۳۲۴۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مظفری: ایران اگر لهستان را ببرد، روی سکو می‌رود

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: امیدوارم که وزارت ورزش در حالی که مردم در شرایط بسیار سخت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از والیبال لذت می‌برند و دلخوش به این رشته هستند به این تیم توجه کافی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: ایرج مظفری در مورد نتایج تیم ملی والیبال در مرحله گروهی لیگ ملت‌‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بلافاصله بعد از پایان لیگ کشورهای خارجی به تیم ملی ملحق شدند که این نشان می دهد اردوهای بلند مدت چندان مفید و موثر نیست. بازیکنان لژیونر با تمرینات و بدنسازی اروپایی به ایران برگشتند. آنها شروع خوبی در لیگ ملت‌ها داشتند و نتایج خوب خود را ادامه دادند.

مظفری ادامه داد: تیم ایران حدود ۸ یا ۹ سال است که بدون تغییر به میدان می‌رود و تغییر آنچنانی در ترکیب نداشتیم. تداوم پیروزی‌های تیم ملی نشان می‌دهد که که انسجام تیمی در بین بازیکنان بیشتر شده است. علاه بر این، سایر تیم‌ها هم با ترکیب دوم خود در لیگ ملت‌ها شرکت کردند. ترکیب دوم به این معنی است که یک یا ۲ بازیکن اصلی همراه این تیم نیستند. برای مثال اگر سعید معروف و امیر غفور برای ایران بازی نکنند، ایران با تیم دوم خود به میدان رفته است.

ملی پوش پیشین ایران گفت: یکی از نقاط قوت تیم ایران، جاگیری و توپگیری عقب زمین بود که نشان می‌داد روی این موضوع، کار شده است ولی در این بین ۲ نقطه ضعف هم وجود دارد. یکی در مورد پوریا فیاضی است که پدیده ارزشمند تیم ایران بود. نقطه ضعف او این است که موقع اسپک، دستش خیلی دیر به توپ می‌خورد و اجازه جاگیری به مدافع حریف را می‌دهد. مورد دوم، پوریا یلی است که باید جایگزین امیر غفور شود. او موقع حمله باید از زمین بیرون برود تا با یک زاویه ۴۵ درجه مناسب، اسپک بزند. به این ترتیب، قدرت اسپک او در مسیر جابجایی دفاع روی تور حریف خواهد بود. شهرام محمودی بازیکنی است که این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: نکته بعدی در مورد جواد معنوی‌نژاد است. ارتفاع و قدرت اسپک‌های جواد، بسیار بالاست و کولاکوویچ می‌تواند از او در پست قطر پاسور استفاده کند. او پایپ و پرش طولی بسیار خوبی دارد و می‌تواند مثل غفور برای تیم مفید باشد. جواد بازیکن ارزشمندی است ولی به تمرین بیشتر نیاز دارد. وظیفه هماهنگی بازیکنان بر عهده سرمربی است.

سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران گفت: نقطه قوت تیم ایران، سعید معروف است که در والیبال دنیا پادشاهی می‌کند. با مدیریت خوب او در زمین، بازیکنانی مثل شریفی، مجرد و یلی در حال شکوفایی هستند. او می‌تواند با تمرین اختصاصی با جواد معنوی نژاد، مشکل هماهنگی این بازیکن را نیز حل کند تا جواد به پاس‌های سریع و ارتفاع پایین که تخصص سعید معروف است عادت کند.

او اظهار داشت: تیم ایران، بازی‌های سختی در مرحله نهایی پیش رو دارد. من امیدوارم که وزارت ورزش در حالی که مردم در شرایط بسیار سخت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از والیبال لذت می‌برند و دلخوش به این رشته هستند به این تیم توجه کافی داشته باشد. بازی نخست ایران مقابل لهستان ر مرحله نهایی بسیار مهم و سرنوشت ساز است. اگر تیم ملی این بازی را ببرد، می‌تواند روی سکو برود. دیدار مقابل لهستان با توجه به حاشیه‌های اخیر، بازی راحتی نیست.

مظفری در مورد مدیریت داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال گفت: داوری در مدت ۷ ماه دوران سرپرستی خود، اقدامات بسیار مهم موثری از جمله تمدید قرارداد کولاکوویچ، بازگرداندن امیر خوشخبر به عنوان سرپرست تیم ملی و ایجاد تعامل بین کولاکوویچ، بهروز عطایی و محمد وکیلی (سرمربیان تیم‌های ملی، جوانان و نوجوانان ایران) انجام داده است. قطعاً اشتباهاتی هم در این بین وجود دارد. جالب اینکه داورزنی حدود ۱۲ ماه سرپرست فدراسیون بود ولی کسی به او اعتراضی نمی‌کرد.

وی در مورد هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تصریح کرد: وقتی فدراسیون، رئیس ندارد، هیئت رئیسه هم محلی از اعراب نخواهد داشت. با فرض غلط نمی‌توان به اصل درست رسید.

ایرج مظفری در پایان گفت: امیدوارم که کادر فنی، غرور کاذب بازیکنان را کنترل کنند چون مرحله فینال لیگ ملت ها با مرحله گروهی کاملاً متفاوت است. هنر کولاکوویچ در این مرحله نشان داده خواهد شد و من امیدوارم که او از هر بازیکنی به موقع استفاده کند. وظیه بازیکنان ذخیره در مرحله فینال، بسیار سنگین است.

تیم ملی ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها به ترتیب روزهای ۲۰ و ۲۱ تیر و از ساعت ۲:۳۰ بامداد در شیکاگو به مصاف لهستان و برزیل می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همفری بوووووگارت

      ایران به هیچ وجه روسکونخواهدرفت چون تواناییشونداره
      تاهمینجاهم که اومده شاهکارکرده

    • همفری بوووووگارت

      منم میدونم روسکونمیره
      ولی حیف میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج