۸۸۳۲۷۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

ربیعی: ترامپ گروه «بی» را شکسته خورده می‌بیند

سخنگوی هیات دولت اظهار داشت:‌ اگر امروز ترامپ از تمام شرط و شروط خود عقب کشیده و می‌گوید فقط به دنبال عدم دستیابی ایران به بمب هسته‌ای هستند به خاطر این است که تهدید گروه « بی» را شکسته خورده می‌بیند.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی هیات دولت اظهار داشت:‌ اگر امروز ترامپ از تمام شرط و شروط خود عقب کشیده و می‌گوید فقط به دنبال عدم دستیابی ایران به بمب هسته‌ای هستند به خاطر این است که تهدید گروه « بی» را شکسته خورده می‌بیند.

در مراسم روز جهانی تعاون، علی ربیعی سخنگوی هیات دولت با اشاره به اهمیت تعاون و نقش آن در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: تعاون دارای ظرفیت‌های بسیاری است و می‌تواند ابزار مقابله‌ای برای تحریم‌ها باشد.

وی ادامه داد: آمریکا به صورت علنی اعلام کرده که هدف تحریم‌ها متلاشی کردن جامعه ایران است. اگر امروز ترامپ از تمام شرط و شروط خود عقب کشیده و می‌گوید فقط به دنبال عدم دستیابی ایران به بمب هسته‌ای هستند به خاطر این است که تهدید گروه « بی» را شکسته خورده می‌بیند.

وزیر سابق تعاون ادامه داد: ترامپ وقتی دید که جامعه ایران فرو نپاشیده و هنوز به قوت خودش باقی است تصمیم گرفت حتی علاوه بر شروط مذاکره، حمله خود را لغو کنند این یک پیام دارد و آن این است که انسجام اجتماعی و همیاری و همدلی و تعاون مردم بیشتر شده است و حتی امروز برای آنها شرط تعیین می‌کنیم که اگر می‌خواهد به مذاکرات ما با کشورهای اروپایی بپیوندند باید تحریم‌ها را لغو کنند.

وی ادامه داد: مردم به ما اعتماد دارند، اگر ما برجام را امضا می‌کنیم یا اینکه تصمیم به غنی‌سازی می‌گیریم می‌دانند به دنبال صلاح و منفعت آنها هستیم. ما یک دولت و رهبری صلح طلب داریم و به دنبال صلح جهانی هستیم که در کنار آن مردم کشورمان بیشترین منفعت را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل گروه اصلتحطلبان وروحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج