۸۸۳۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

علیاری: می‌خواهم سال‌ها برای تیم‌ملی بازی کنم

مهاجم ملی پوش سایپای تهران امیدوار است بتواند با جلب نظر مارک ویلموتس در تیم ملی بماند و یکی از نفرات ثابت این تیم باشد.

ورزش سه: مجید علیاری درباره دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال عنوان کرد:‌ بسیار خوشحالم که در لیست آقای ویلموتس قرار گرفتم. حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. این لیست نشان می‌دهد که ایشان به بازیکنان جوان می‌خواهد بها بدهد و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد ایشان را بدهم و بتوانم سالها برای تیم ملی بازی کنم.

وی ادامه داد: من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی انجام دادم. سال قبل در پارس جنوبی با جان و دل تمرین و بازی کردم و جا دارد از مربیان سال گذشته به خصوص آقای تارتار تشکر کنم که در این مسیر به من بسیار کمک کردند. حالا که به تیم ملی رسیده‌ام شک نکنید انگیزه ام چند برابر شده و همه کار خواهم کرد تا بتوانم جایگاهم را حفظ کنم.

علیاری: می‌خواهم سال‌ها برای تیم‌ملی بازی کنم

مهاجم سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند با مهاجمان بزرگ تیم ملی در آینده رقابت کند، گفت: قطعا همه تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی برای اردوی بعدی نیز حاضر باشم و نظر ویلموتس را جلب کنم. بی تردید مهاجمان بزرگی در تیم ملی حضور دارند که لژیونر هستند اما من نیز با توجه به سن و سالم همه کار خواهم کرد تا بتوانم یکی از نفرات اصلی تیم ملی در آینده باشم.

علیاری درباره شرایط سایپا قبل از شروع لیگ برتر نیز گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. تیم ما بسیار جوان است اما نفرات باکیفیتی در اختیار داریم. از این رو آقای صادقی و همکارانش در کادرفنی نیز حساسیت های کار را می‌دانند وفکر می‌کنم مجموعه خوبی دور هم جمع شده تا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. بی تردید امسال می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم نتایج خوبی درلیگ برتر به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همونی نیست که با لنگیا تو بازی با سایپا تبانی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اون رضا علیاری بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج