جاباما
۸۸۳۳۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نشان داود رشیدی به چه کسانی اهدا می‌شود؟

مراسم اهدای نشان زنده‌یاد داود رشیدی با همراهی انجمن بازیگران خانه سینما و تقدیر از سه هنرمند در عرصه‌های ادبیات و شعر، سینما و تئاتر در شهریور ماه برگزار می‌شود.

ایسنا نوشت: مراسم اهدای نشان زنده‌یاد داود رشیدی با همراهی انجمن بازیگران خانه سینما و تقدیر از سه هنرمند در عرصه‌های ادبیات و شعر، سینما و تئاتر در شهریور ماه برگزار می‌شود.

احترام برومند درباره جزئیات سومین دوره اهدای این نشان بیان کرد: مراسم را روز پنجشنبه، هفتم شهریورماه در سالن استاد کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌کنیم و برای این برنامه امسال بیشتر، انجمن بازیگران خانه سینما ما را همراهی خواهند کرد.

او با اشاره به محوریت بودن تئاتر در دوره‌های قبلی این نشان افزود: امسال قصد داشتیم تمرکز را بیشتر بر سینما بگذاریم و به نظرمان رسید بنیاد فارابی می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری این مراسم باشد که مسئولان فارابی هم لطف زیادی در همکاری برای برپایی آن با ما داشتند. به این ترتیب در این دوره به یک نفر در عرصه ادبیات و شعر، یک نفر در عرصه سینما و یک خانم هم در عرصه تئاتر نشان داود رشیدی اهدا خواهد شد.

برومند درباره اینکه آیا پیگیری برای تبدیل خانه زنده یاد رشیدی به محلی برای نگهداری اسناد و عکس‌ها و خاطرات او انجام شده است یا خیر؟ هم گفت: متأسفانه بنا به اوضاع و احوال این یکی دو سال و تغییرات پی در پی در شهرداری فرصت مناسبی برای پیگیری این مسئله وجود نداشت چون قصد ما بر این بود که از شهرداری هم کمک بگیریم تا محلی را آماده کنیم که حتی بعد برای تأمین مخارج مراسم اهدای نشان از آن استفاده شود، اما تاکنون این اتفاق هنوز نیفتاده و باید در فرصتی بهتر پیگیری کرد.

سال قبل دومین نشان داود رشیدی به جلال ستاری، سیدمحمد مساوات، رخشان بنی‌اعتماد و مجتبی میرتهماسب از فعالان حوزه‌های سینما، تئاتر، نویسندگی و پژوهش اهدا شد.

عمید نائینی، محسن میرزایی، علیرضا داودنژاد و حسن معجونی هم دریافت کنندگان اولین نشان داود رشیدی بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج