جاباما
۸۸۳۳۳۵
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

اختلال در حمل‌ونقل عمومی تهران تکذیب شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ به طور مستمر در حال رصد شهر هستیم و هیچ گزارشی مبنی بر اینکه اختلالی در حرکت قطارهای مترو یا اتوبوسرانی ناشی از اجرای طرح کنترل آلودگی ها (در محدوده زوج و فرد سابق)‌ ایجاد شده باشد، نداشته ایم.

خبرگزاری ایرنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ به طور مستمر در حال رصد شهر هستیم و هیچ گزارشی مبنی بر اینکه اختلالی در حرکت قطارهای مترو یا اتوبوسرانی ناشی از اجرای طرح کنترل آلودگی ها (در محدوده زوج و فرد سابق)‌ ایجاد شده باشد، نداشته ایم.

محسن پورسیدآقایی این سخنان را روز سه‌شنبه در پایان یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در پاسخ به خبرنگاران بیان و اعلام کرد: با اجرای این طرح اتفاقاً سرعت حرکت خودروها و اتوبوس‌ها افزایش یافته است.
وی همچنین با اشاره به نفع عمومی مردم از اجرای این طرح گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و نمی‌شود گفت که نظر اعضا با مردم متفاوت است.

پورسیدآقایی تاکید کرد: معتقدم که طرح کنترل آلودگی هوا در بلندمدت به نفع مردم است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد نتایج حاصل از اجرای این طرح ثمربخش و باعث کاهش ترافیک و صف‌های تردد در شهر تهران شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در ادامه سخنان خود درباره نقد برخی اعضای شورا نسبت به این طرح در جلسه امروز گفت: امروز نقدهای خوبی از سوی اعضای شورا مطرح شد اما نقد به معنای مخالفت نیست زیرا این طرح به تصویب شورای ترافیک تهران رسیده است.

وی افزود: هدفمان همفکری است و دنبال رأی حداقلی نیستیم، برعکس به دنبال رأی حداکثری هستیم تا در زمان اجرای آن موفق‌تر باشیم.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از انتقادها بیشتر سوال بود که راجع به اجرا و تمهیدات اندیشیده بود و ما هم به اعضا پاسخ دادیم.

از اول تیرماه امسال اجرای طرح زوج و فرد در تهران حذف و در آن محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا حلقه دوم طرح ترافیک اجرا شد.

افرادی که قصد ورود به این محدوده دارند باید همانند محدوده طرح ترافیک پس از ورود به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir مشخصات خود و خودرو را ثبت کنند؛ هزینه ورود به این محدوده نصف عوارض طرح ترافیک است با این تفاوت که خودروهای پلاک تهران ۲۰ روز و غیرتهران ۱۵ روز در هر فصل رایگان می توانند وارد آن شوند. افرادی که در این محدوده سکونت دارند یا دارندگان معاینه فنی برتر از تخفیف ورود برخوردار می شوند.

خط ۶ مترو در حال تکمیل است

پورسیدآقایی همچنین درباره تکمیل خطوط مترو نیز گفت: خط ۶ متروی تهران در حال تکمیل است و بزودی ایستگاه امام حسین (ع) در این خط وارد مدار خدمت‌رسانی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      چیو تکذیب میکنی ...ههههه.ترافیک فوق سنگین تهرانو ...خرابی روزافزونه آسفالت ها رو ..خاموشی و سوختن چراغا رو ..حمل و نقل گرون و بی در و پیکر شهری و جاده ای رو ..دزدی های روزانه و شبانه دزدهای مسافرقاپ رو ...کدوم رو ...یه چیزی بنویس بگنجه جانم ..عزیزم ...خدا دروغگوها رو سوسکشون میکنه .میدونی سوکس .یو هو هو هو .

    • بدون نام

      دیگه ساکنان تهران هم خیلی انتظار دارند ! برای مسیر نیم ساعتی 3 ساعت داخل ماشین گیر افتادن که ترافیک محسوب نمیشه ! قدر این مسئولین رو بدانید !

    • بدون نام

      عجب!صبر کنین مهر ماه بشه.به چه حقی اینقدر مردمو ازار میدین؟عرضه خدمت که ندارین به مردم فشار میارین که سرشون به خودشون گرم باشه.تا کی؟

    • بدون نام

      اصلا در هیچ کاری اختلال وجود نداره ...

    • م.م

      والاسوارمترویااتوبوس که میشیم قبلش وصیتمون رومیکنیم چون مطمئن نیستیم زنده بیاییم بیرون

    • بدون نام

      دروغه
      مترو ها وحشتناک شلوغ شدن
      مسافرهای اتوبوس ها جای نفس کشیدن ندارن
      اتوبان همت ترافیکش بیشتر شده
      آلودگی هوا هم تغییری نکرده
      این دست آوردهای طرح جدیده !!!

    • بی نام

      مردم خودشون چشم دارن و ترافیک و وضعیت حمل و نقل و چاله و چوله و ....هزار خرابی دیگه رو میبینن نیازی به تکذیبیه شما نیست .

    • پسر شجاع

      کاش اختلال بود
      ملت بلا نسبت گوسفند
      تو مترو روی هم دیگه سوار میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج