۸۸۳۳۴۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انتخاب مدل‌های متنوع فرش در سرای ابریشم

«سرای ابریشم» بازاری متنوع از فرش با قیمت مناسب

جشنواره «پرواز پروانه‌های طلایی» همچنان در بازار مدرن فرش سرای ابریشم در حال برگزاری‌ست و خریداران فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف می‌توانند در قرعه کشی جوایز نفیس ویژه خریداران شرکت کنند.

جشنواره «پرواز پروانه‌های طلایی» همچنان در بازار مدرن فرش سرای ابریشم در حال برگزاری‌ست و خریداران فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف می‌توانند در قرعه کشی جوایز نفیس ویژه خریداران شرکت کنند.

سرای ابریشم نه تنها به عنوان بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور شناخته می‌شود که به جهت تنوع محصولات و نوع چیدمان فرش‌ها نیز منحصر به فرد است.

«هزار نقش و هزار رنگ» ویژگی سنتی فرش‌های ایرانی است که با نقش‌های خاطره انگیز و طرح‌های چشم‌نواز همواره جذاب و دلرباست.

«سرای ابریشم» بازاری متنوع از فرش با قیمت مناسب

تنوعی که به لطف چیدمانِ «راه حل» محور و مشاوره‌ی متخصصانِ طراحی داخلی در سرای ابریشم، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین فرش را آسان می‌سازد.

طراحی دکور خانه‌های ایرانی همواره هنر، ذوق و سلیقه زن خانواده را نمایان می‌سازد.

از دهه‌ها پیش بسیاری از مردان خانواده دوست ایرانی انتخاب تم و رنگ دکور خانه را به همسران‌شان سپردند تا با این تصمیم هوشمندانه هم کانون خانواده را گرم‌تر کنند و هم خانه‌ای زیباتر توام با آرامش داشته باشند.

انتخاب فرش خانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکور هر خانه است و امروزه زنان ایرانی بیش از همسران‌شان در انتخاب فرش تصمیم گیرنده هستند.

سرای ابریشم به لطف تجربه‌ی دیرین خود در بازار تهران و شناخت عمیق از مشتریان این مهم را به خوبی دریافته و در چیدمان جدید سرای ابریشم سعی کرده است بستر مناسب را برای تبلور ذوق و قریحه زنان ایرانی در انتخاب بهترین محصول فراهم کند.

جشنواره فروش «پرواز پروانه‌های طلایی» نیز دقیقا با هدف تکریم زنان ایرانی در سرای ابریشم برپا شده است و این بازار مدرن فرش ماشینی و تابلو فرش‌های دستباف به پاس حضور زنان ایرانی هدایای نفیسی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

گردن آویز پروانه‌ی طلایی سرای ابریشم یکی از این هدایاست که هر هفته به قید قرعه به دو نفر از خریداران بازار فرش سرای ابریشم اهدا می‌شود.

«سرای ابریشم» بازاری متنوع از فرش با قیمت مناسب

شرایط شرکت در قرعه کشی جشنواره «پرواز پروانه‌های طلایی»

همه خریداران فرش ماشینی و تابلوفرش‌های سرای ابریشم، به طور هفتگی در قرعه کشی گردن آویز طلا شرکت داده می‌شوند و تمامی کسانی که در قرعه‌کشی برنده نشده باشند، به طور خودکار نام‌شان در قرعه‌کشی هفته بعدی نیز شرکت داده خواهد شد.

حضور در بازار تهران به دلیل حجم مراجعات در طول روز و رفت و آمد جمعیت بزرگی از بازاریان و خریداران دشوار است. از این رو سرای ابریشم برای مشتریانی که به تهرانگردی و خرید شبانه علاقه‌مندند شرایط ویژه‌ای قائل شده است تا به این ترتیب خریداران فرش به لطف خلوت بودن خیابان‌های مرکزی شهر، دغدغه‌ی کمتری داشته باشند.
به همین دلیل است که شانس برنده شدن خریداران از سرای ابریشم در قرعه کشی گردن آویز طلا بین ساعات ۲۱ تا ۲۲:۳۰ شب دو برابر خواهند بود.

«سرای ابریشم» بازاری متنوع از فرش با قیمت مناسب

در هفته اخیر محمد خداجو اولین برنده گردن آویز جشنواره پرواز پروانه‌های طلایی سرای ابریشم بودند.

سرای ابریشم علاوه بر این، هدایای دیگری نیز برای خریداران شبانه در نظر گرفته است و یک قالیچه به مشتریانی که بین ساعات ۲۱ تا ۲۲:۳۰ بیش از ۲ میلیون تومان از این بازار خرید کنند، پیشکش خواهد شد.

البته ساعات کار سرای ابریشم همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب است و امکان خرید از سرای ابریشم در تمام طول روز نیز امکان پذیر است. جشنواره فروش این بازار فرش ماشینی و تابلو فرش تا ۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر در مورد جشنواره فروش سرای ابریشم ، می‌توانند به وب سایت این بازار به آدرس sarayeabrisham.com و صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج