جاباما
۸۸۳۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراف PSG به علاقه نیمار برای جدایی

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن رسماً اعلام کرد که نیمار دوست دارد که از این تیم جدا شود.

ایسنا: به نقل از لوپاریزین، نیمار با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. این بازیکن برزیلی در دو فصل حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و خبرهای زیادی درباره علاقه او به جدایی از تیم فرانسوی به گوش می‌رسد. لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن تاکید کرد که نیمار دوست دارد تیم را ترک کند اما هنوز تکلیف او مشخص نیست. نیمار در تمرین تابستانی پاری سن ژرمن شرکت نکرد و همین باعث شد که این باشگاه بیانیه بدهد و تاکید کند که این ستاره برزیلی را جریمه خواهد کرد.

لئوناردو گفت: نیمار باید بعد از تعطیلات تابستانی به باشگاه برمی‌گشت و در تمرینات شرکت می‌کرد. همه بازیکنان باید خود را ۸ جولای معرفی می‌کردند اما نیمار به خاطر کارهای شخصی در تمرین شرکت نکرده و باید پاسخگوی این رفتار خود باشد.

او ادامه داد: باشگاه قوانین خاص خود را دارد و قطعاً با هر بازیکنی که این قوانین را زیر پا بگذارد برخورد می‌شود. نیمار مرتکب اشتباه شده است. اینکه او در تمرین حضور نیافته مشکل ما نیست.

لئوناردو درباره علاقه نیمار به جدایی گفت: علاقه نیمار به جدایی برای همه روشن است اما در فوتبال یک شب و روز می‌تواند بسیار از اتفاقات را تغییر دهد. احتمال هر چیزی در فوتبال وجود دارد. نیمار دوست دارد برود اما او باید بداند که سه سال دیگر با ما قرارداد دارد.

او درباره این سوال که آیا باشگاه بارسلونا برای جذب نیمار اقدامی کرده است، گفت: بارسلونا حرف جزئی در این بار زده است. آنها اعلام کرده‌اند که دوست دارند نیمار را برگردانند اما ما رقم فروش او را اعلام نکرده‌ایم. بر این باورم که پیشنهاد بارسلونا هنوز جدی نشده است. باید در این زمینه بسیار با هم صحبت و مذاکره کنیم.

لئوناردو درباره جذب دی لیخت هم گفت: این بازیکن هلندی مدافع بسیار خوبی است اما ما نمی‌توانیم برای او ۲۰۰ میلیون یورو بدهیم و به همین خاطر این انتقال منتفی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج