جاباما
۸۸۳۴۱۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

غافل‌گیری به سبک ویلموتس

فهرست جدید تیم ملی شباهتی به لیست‌های سابق ندارد.

خبرآنلاین: مارک ویلموتس بعد از اینکه در دو بازی نخستی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت با سبک جدید بازی تیمش فوتبال دوستان ایرانی را غافلگیر کرد، حالا با ارائه فهرست جدید نفرات خود همه را متعجب کرده. ایران با ویلموتس تا کنون مقابل سوریه و کره جنوبی ۶ گل به ثمر رسانده و یک بار هم دروازه خود را باز شده دیده و این نشان می دهد که بر خلاف سابق، ویلموتس تمرکز تیمش را از امور دفاعی برداشته و بیشتر حمله کردن را در دستور کار تیمش قرار داده و این دقیقا همان چیزی است که او پیش تر هم به آن اشاره کرده بود. حالا فهرست جدید تیم ملی هم برای اردوی تیرماه،نوآوری های خاص خود را دارد.

این بار سرمربی بلژیکی تیم ملی با ارائه فهرستی که در آن خبری از ملی پوشان معمول و همیشگی نیست،نشان داده که قصد دارد به آزمایش نفرات جوان تر و کمتر شناخته شده بپردازد و به استعدادهای داخلی توجه کند.

دعوت از دو آقای گل لیگ دسته اول ایران از جمله تصمیمات جالب توجه و دور از انتظار مربی بلژیکی است که باعث شد تا او قید مهاجمان لیگ برتری را در این لیست بزند.شهریار مغانلو از ملوان و پیمان رنجبری از گل‌گهر سیرجان با ۱۶ گل آقای گل‌های لیگ دسته اول شدند و از همین‌ رو در این فهرست قرار گرفتند. دیگر نکته جالب توجه اینجاست که سرمربی جدید تیم ملی از جمع لژیونرها تنها مهرداد محمدی تازه پیوسته به باشگاه پرتغالی را در فهرست قرار داده تا مشخص شود او تنها در پی شناخت بیشتر از استعدادهای جوان در آینده است.

ویلموتس به قولش عمل کرد

ویلموتس که پیش از این هم اعلام کرده بود که درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است، حالا با دعوت از این بازیکنان جوان عملا استارت جوان گرایی در تیم ملی را زده. با توجه به اسامی اعلام‌شده، میانگین سنی نفرات دعوت‌شده ۶/۲۴ سال است که در مقایسه با تیم ملی اصلی پایین‌تر است و عملا شروع دوران جوان‌ شدن تیم ملی را تایید می کند. هرچند باید دید در نهایت چند نفر و کدام یک از این نفرات به اردوی اصلی تیم ملی در راه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت خواهند شد.

اردوی پیش رو از روز شنبه ۲۲ تیرماه آغاز می شود و قرار است یک بازی تدارکاتی میان تیم ملی و تیم امید با هدایت فرهاد مجیدی برگزار شود تا هردو تیم به آمادگی بیشتر برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمداقا

      مربی انگشت شمار دردنیای فوتبال کیروش کبیر با مربی درجه 3 عوض کردید؟؟؟بخاطر اینکه دلال بازی دلار خوری کنید؟ آقای تاج مصاحبه ای که کردی از این که چهار زمین تمرین آماده ساختمان پک وغیره وجدانا تمام زحمات کیروش نبود؟؟؟ وگرنه نقشه پک شما نمیتوتستی تهیه‌کنید چه رسد اجرا وساخت،، خلایق هرچه لایق

    • صمداقا

      آقای تاج کیروش اخراج شد فردوسی پور اخراج شد، چرا؟؟ چون در کارشان استاد بزرگ بودن اهل باج دادن نبودن، بیشتر از همه مهمترین عامل مردم ایران هردويشان را قبول ودوست داشتند، هرکجا هستند آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

    • بدون نام

      خوشمان امد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج