جاباما
۸۸۳۴۹۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سریال «چیز‌های عجیب» رکورد زد

فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" رکورد بینندگان نت‌فلیکس در چهار روز اول را شکست.

سی نما: شبکه‌ نت‌فلیکس دوشنبه شب اعلام کرد که فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" (Stranger Things) را از ۴ جولای گذشته ۴۰.۷ میلیون مشترک و تمام فصول را از این تاریخ ۱۸.۲ میلیون مشترک مشاهده کرده‌اند.

وقتی که فصل دوم در اکتبر سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود، نیلسن اعلام کرده بود که آمار بینندگان سرویس نت‌فلیکس را محاسبه خواهد کرد. این شرکت گزارش داد که اپیزود اول را ۱۵.۸ میلیون بیننده‌ی آمریکایی به نظاره نشسته‌اند. آن‌ها مدعی شدند که تمامی ۹ اپیزود به صورت میانگین ۴ میلیون بیننده داشته است.

فصل سوم "چیزهای عجیب" به نویسندگی "مت دافر" و "راس دافر" در قالب هشت اپیزود ساخته و منتشر شد و داستانی جدید در سال ۱۹۸۵روایت می‌کند. مایک و سایر بچه‌ها در آستانه‌ی بزرگسالی‌اند و اولین جوانه‌های روابط رمانتیک در حال شکوفا شدن. آن‌ها سعی می‌کنند راهی برای در کنار هم ماندن پیدا کنند. در همین حین، مطابق انتظار، خطری آشنا پدیدار می‌شود و شهر را تهدید می‌کند. "میلی بابی براون"، "وایونا رایدر"، "دیوید هاربر"، و "فین ولفهارد" از جمله بازیگران این سریال‌اند.

سریال «چیز‌های عجیب» رکورد زد

"ایوان ریچل وود" بازیگر سریال "وست‌ورلد" پس از پخش فصل سوم در شبکه‌های اجتماعی در مورد افرادی شبیه به شخصیت "جیم هاپر" با بازی هاربر هشدار داد. وود خطاب به هوادارانش نوشت: "هرگز نباید با فردی چون پلیس سریال "چیزهایی عجیب" قرار ملاقات گذاشت. حسادت شدید و خشونت مثل چیزی که در تلویزیون به نمایش درمی‌آید جذاب نیست. همین."

وود در ادامه در واکنش به هوادارانی که واکنش او را بیش از حد تند خواندند گفت: "بله می‌دانم که این فقط یک سریال تلویزیونی است و داستانش در دهه‌ی ۸۰ می‌گذرد، حتی اگر این مسائل در آن سال‌ها مقبولیت داشته باشد، اما حرف من دقیقاً همین است. فقط با یک سریال طرفیم و باید خاطرمان باشد که در دنیای واقعی شیفته‌ی چنین چیزهایی نشویم."

رفتار هاپر در فصل سوم "چیزهای عجیب" بسیاری از طرفداران سریال را غافلگیر کرده. او در این فصل شخصیت خشمگین‌تر و سلطه‌جوتر است و حتی اجازه نمی‌دهد اولین رابطه‌ی رمانتیک دخترش شکل بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج