۸۸۳۵۱۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تخت‌روانچی: آمریکایی‌ها با منافقین همکاری دارند

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: گروهک منافقین که تحت حمایت برخی کشورهای منطقه ای و اروپایی هستند، با جامعه اطلاعاتی آمریکا همکاری تنگاتنگی برای اخلال و تخریب در ایران دارند.

ایرنا: نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، ایران را قربانی تروریسم و جرایم سازمان یافته فراملی دانست و گفت: گروهک منافقین که تحت حمایت برخی کشورهای منطقه ای و اروپایی هستند، با جامعه اطلاعاتی آمریکا همکاری تنگاتنگی برای اخلال و تخریب در ایران دارند.

"مجید تخت روانچی" عصر سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع "ارتباط تروریسم و جنایات سازمان یافته فراملی" برگزار شد، افزود: برخلاف داشتن انگیزه‌ها و روش‌های متفاوت، اثرات فعالیت تروریست‌ها و جنایتکاران سازمان یافته یعنی اختلال مطلق و تخریب فراگیر، شبیه هم است.

وی ادامه داد: ایران هم قربانی فعالیت تروریست‌ها و جنایتکاران سازمان یافته فراملی بوده و هم پیشگام مبارزه با آنان است. به گونه‌ای که تاکنون ۱۷ هزار و ۱۶۱ نفر شهروند ایرانی، از جمله رئیس‌جمهوری، نخست‌وزیر، رئیس قوه قضائیه، معاون ستاد کل نیروهای مسلح، ۲۷ نماینده مجلس و چهار دانشمند هسته‌ای توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

تخت‌روانچی: آمریکایی‌ها با منافقین همکاری دارند

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد: گروه تروریستی منافقین که مسئول ترور بیش از ۱۲ هزار غیرنظامی ایرانی هستند، امروزه تحت حمایت مالی برخی کشورهای منطقه و حمایت برخی کشورها از جمله در اروپا قرار دارند.

تخت روانچی یادآور شد: آمریکا نیز با خارج کردن این گروهک از فهرست گروه‌های تروریستی، به اعضای آن امان داده و جامعه اطلاعاتی این کشور با همکاری تنگاتنگ آنها مشغول توطئه برای اخلال و تخریب در ایران است.

وی با یادآوری تهدیدات ناشی از گروه‌های تروریستی، به همکاری ایران با عراق و سوریه در مبارزه با گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: حضور ایران در این کشورها به درخواست دولت‌های قانونی آنها صورت گرفته و یکی از مصادیق برجسته فعالیت‌های ایران در مبارزه با تروریسم است.

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد همچنین به نقش برجسته ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر که در سطح جهانی مورد شناسایی قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۹ درصد کل کشفیات مواد مخدر در جهان در سال ۲۰۱۷ توسط ایران انجام شده و بر این اساس جمهوری اسلامی رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

تخت روانچی ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته، سه هزار و ۸۱۵ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده و بیش از ۱۲ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

وی تاکید کرد: برای تضمین استمرار اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر، جامعه بین المللی باید بدون پیش شرط، تبعیض و ملاحظات سیاسی به ایران کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      از کرامات شیخ ما این است شیره را خورده وگفته شیرین است

    • بدون نام

      خودت کشف کردی یا کسی بهت گفت؟
      خخخخخخخخخخخخخخخ

    • سردار اسلام

      نه بخدا چقدر تو باهوشی تخت روان چی از کجا فهمیدی ناقلا

    • بدون نام

      تمام دنیا بنظر شما منافقند

    • بدون نام

      اینگه خبر تازه نیست ..۴۰ سال است آمریکا هزینه های منافقین را تامین می کند ...مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافقین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج