۸۸۳۵۳۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

همه تصمیمات جنجالی مدیران پرسپولیس

عرب که تلاش می‌کرد با وعده بازگشت برانکو تلاش‌های او را نافرجام جلوه دهد به صورت کامل خلع سلاح شده است.

نود: عرب که تلاش می‌کرد با وعده بازگشت برانکو تلاش‌های او را نافرجام جلوه دهد به صورت کامل خلع سلاح شده است.

تمام آنهایی که آرزوی مدیریت تیم‌های بزرگ را دارند شاید علاقه‌ای نداشتند این روزها جای ایرج عرب بودند. مدیری که می‌توانست مانند مدیران قبلی پرسپولیس زیر سایه موفقیت‌های برانکو، میزش را بگذارد و با خیال راحت پایش را روی پایش انداخته و مدیریت کند.

این سایه اما برای ایرج عرب خیلی زود جمع شد و میز مدیریت او از سایه به آفتاب زجرآور تابستانی منتقل شده است. او که به اندازه کافی به خاطر رفتن برانکو و همچنین حملات بعدی سرمربی کروات تحت فشار شدید قرار دارد؛ اتفاقاتی که در نقل و انتقالات می‌افتد هم فشار روی او را لحظه به لحظه بیشتر می‌کند.

عرب که تلاش می‌کرد با وعده بازگشت برانکو تلاش‌های او را نافرجام جلوه دهد به صورت کامل خلع سلاح شده است. او تلاش زیادی کرد با حفظ برخی ستاره‌ها مثل بیرانوند، علیپور، ترابی و آوردن یک مربی خارجی که از نظر اسم و رسم خیلی کم از برانکو ندارد کمی از زیر فشارها خلاص شود اما این اتفاقات تاثیری در وضعیت او در پرسپولیس نداشت.

هر بار که اوضاع در مورد او می‌خواهد کمی آرام شود یک مصاحبه از برانکو داغ دل هواداران را تازه کرده و همه چیز از نو آغاز می‌شود! علاوه بر این اتفاقات بعضی از اقدامات این مدیر هم به حاشیه‌ها و اعتراضات علیه خودش دامن می‌زند.

خریدن فرشاد احمدزاده را می‌توان عجیب‌ترین خرید عرب دانست. در شرایطی که با رفتن برانکو اوضاع باشگاه بسیار بد بود و هواداران در انتظار یک التیام بودند، بازگشت فرشاد احمدزاده که قبل از جدایی حسابی هواداران را مورد لطف و محبت قرار داده بود آن‌ها را برافروخت.

بازیکنی که نه از نظر فنی، شرایط ویژه‌ای داشت و نه از محبوبیتی در میان هواداران برخوردار بود. در ترکیب فصل پیش پرسپولیس ترابی، نعمتی و عالیشاه، هیچکدام کیفیت پایین‌تری از احمدزاده نداشتند. بحث نقش پررنگ یک ایجنت در بازگشت او عصبانیت‌ها را بیشتر کرد.

رفتن برانکو، عیب‌های زیادی داشت اما می‌توانست یک حسن کوچک هم داشته باشد. اینکه بعضی از بازیکنان مورد علاقه این مربی مانند مصلح و ربیع‌خواه جدا شوند. مصلح قراردادش را تمدید کرد و ربیع‌خواه هم برای فصل آینده توافق کرده است. اگرچه با توجه به لیست پر پرسپولیس شاید در نهایت اوضاع به ضرر آن‌ها عوض شود.

آمدن کنعانی‌زادگان بعد از فرشاد احمدزاده دومین حاشیه مدیران پرسپولیس برای خودشان بود. کنعانی‌زادگان از دو نظر حضورش به مذاق هواداران خوش نیامد.

از یک سو او چند سال قبل پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده و به استقلال رفته بود و از یک سو تیمی که با کمبود مهاجم مواجه است مشخص نیست به چه دلیلی به دنبال جذب مدافع رفته است.

به خصوص که جذب او شایعاتی در مورد خواستن عذر بازیکنانی مانند سیدجلال و ماهینی را جدی‌تر کرد و به همین دلیل حسابی خشم هواداران را برانگیخت.

مشخص نشدن وضعیت بازیکنی مانند رسن که در این شرایط می‌تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد هم یکی از انتقاداتی است که به عرب وارد می‌شود.

بازیکنی که بحث قرارداد او و افشاگری‌اش در مورد قراردادی که برخلاف گفته‌ها با او امضا نشده به اندازه کافی جو را متشنج کرده بود و حالا وضعیت نامشخص او و همچنین احتمال شکایتش همه چیز را بدتر کرده است.

علاوه بر این پرسپولیس هنوز هیچ ستاره‌ای را جذب نکرده است. طارمی یا بازیکنی در حد و اندازه‌های او که بتواند هواداران را برای چند روز آرام نگه‌دارد هنوز به تور قرمزها نیفتاده است.

اگرچه شاید با حفظ تمام بازیکنان پرسپولیس واقعا این تیم نیاز چندانی به خرید یک ستاره نداشته باشد اما این راه‌حل در هر زمانی می‌تواند شرایط را به نفع مدیران باشگاه عوض کند. اتفاقی که تا این لحظه عرب و همکارانش در آن ناموفق بوده‌اند.

این اتفاقات باعث شده که شرایط عرب در باشگاه خوب نباشد و خطر اعتراض هوارداران تیم با شروع لیگ، از آن چیزی که فکر می‌کند به او نزدیک‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی صفائی

      خوب خیلی به مسائل پرسپولیس میپردازید این مواردی که عنوان شد سندی بر بی کسی پرسپولیس در وزارت ورزش می باشد حالا وضعیت کیسه وسپاهان رودراین دوسال نگاه کنید از پول های بی زبونی که بابت خرید بازیکن هزینه میکنند بعدش همین ها برای توجیه نتیجه نگرفتن تیمشان هزاران تهمت وافترا به پرسپولیس میزنند .خدای ما هم بزرگ هست

    • علی صفائی

      اگر وقت کردید یخورده به بی کفایتی مدیران مثلث تاس هم بپردازید که برای ما پرسپولیسی ها ثابت بشه قلم شما واقعا جانبدارانه نیست متشکرم

    • بدون نام

      این رسانها نمیخوان دست از سرما بردارن.شما از عرب بدترین به شما ربطی نداره ما کی رو میاریم و کی رو نمیخوایم.با تیترهای مسخرتون فقط دنبال حاشیه واسه تیمهایین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج