جاباما
۸۸۳۵۸۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برخورد مدیران پرسپولیس با برانکو حرفه‌ای نیست

کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس در قبال سرمربی سابق، گفت: برخورد مدیران پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ حرفه ای نبوده است و باید حق او را بدهند.

خبرگزاری مهر: بهنام ابوالقاسم پور درباره حضور گابریل کالدرون در راس امور فنی باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق، گفت: کالدرون مربی خیلی خوبی است. او تجربه کافی در عرصه فوتبال را دارد و می‌تواند تیمش را به شرایط مدنظرش برساند. مربیان آمریکای جنوبی معمولاً سبک بازی های هجومی را انتخاب می کنند. کالدرون با دقت بسیار بالای خود در تمرینات نشان داده که می خواهد بهترین بازیکنان را در ترکیب قرار دهد و با اسم ها کاری ندارد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره نبود بازیکن کافی در خط حمله سرخپوشان برای فصل آینده اظهار داشت: قطعاً کادرفنی جدید پرسپولیس بهتر از هرکس می داند که چه ضعف هایی در خط حمله وجود دارد. پرسپولیس بازی های حساسی در فصل آینده دارد. تیمی که نیاز به بردن های متوالی دارد تا جو را در بین طرفداران خود آرام تر از گذشته کند. از طرفی هوادار هم باید اجازه دهد تا کالدرون افکار فنی اش را پیاده کند.

وی درباره حضور پرسپولیس در ترکیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی تاکید کرد: این اتفاق می‌تواند پرسپولیس را از فضای حاشیه ای دور نگه دارد. لازم بود تا کادرفنی پرسپولیس به طور شبانه روزی بازیکنان خود را زیر نظر بگیرد. این تیم با چند بازی دوستانه در همین اردو به هماهنگی نسبی هم می رسد تا لیگ را جدی آغاز کند.

ابوالقاسم پور درباره گلایه برانکو ایوانکوویچ از رفتار مدیران پرسپولیس درباره عدم پرداخت مطالباتش تاکید کرد: رفتار با برانکو باید حرفه ای باشد. او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و باعث شد تا هوادار از حمایت تیم محبوبش لذت ببرد. جام های زیادی که برانکو با پرسپولیس به دست آورد او را تبدیل به بهترین مربی خارجی تاریخ باشگاه کرده است. درست نیست دل او را با بد قولی بشکنیم. برانکو مربی بزرگی است که تمام وجودش برای پرسپولیس بود؛ تصمیم حرفه ای گرفت و رفت. حالا هم نباید با او بدرفتاری کرد و کار را به جایی رساند که پولش پرداخت نشود.

وی درباره شانس قهرمانی دوباره پرسپولیس با کالدرون در لیگ برتر گفت: او مربی منظمی است. کار پرسپولیس با وجود سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر بسیار سخت است اما من فکر می کنم اگر ابزار لازم در اختیار کادرفنی قرار بگیرد و به او فرصت بدهند قطعاً می تواند این تیم را قهرمان کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به این مدیران بی لیاقت که
      نمیگذارند یه مربی با خاطره خوش از ایران برود

    • بدون نام

      واقعآ درست گفت.چرا حقشو نمیدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج