۸۸۳۵۹۳
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نیکبخت: پرسپولیس با رفتن برانکو ضعیف نمی‎‌شود

پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی در خصوص وضعیت فوتبال ایران صحبت کرد.

ایلنا: علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط این روزهای خودش و اینکه چه زمانی قصد دارد به عنوان مربی به فوتبال برگردد اظهار داشت: من در حال حاضر تنها ۳۹ سال دارم و برای مربی شدنم وقت زیاد است و دیر نمی‌شود. متاسفانه افرادی به اشتباه وارد فوتبال شده‌اند و افرادی هم که باید در فوتبال باشند نیستند.

وی در مورد وضعیت استقلال گفت: اوضاع استقلال خوب است و اخبار خوبی می‌شنوم. برخورد استراماچونی با بازیکنان نشان داد او به دیسیپلین و نظم تیمی اهمیت زیادی می‌دهد و این موضوع خیلی مهمی است و حتی به اندازه مسائل فنی اهمیت دارد. امیدوارم استراماچونی به همین شکل که هست تا آخر بماند چرا که خیلی از مربیان هنگام ورود به ایران روحیات این چنین داشتند ولی بعد از مدتی بی‌خیال شدند و خسته شدند و دیگر به این مسائل توجهی نداشتند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: یارگیری استقلال هم خوب بوده و هم توانسته بازیکنان با کیفیت و با تجربه خوبی به خدمت بگیرد و هم جوانان خوبی در کنارش دارد که تیم خوبی تشکیل می‌دهند. مهاجم خارجی جدیدی هم که جذب شده رزومه‌دار است و امیدوارم به اندازه نامش کارایی داشته باشد و بتواند برای استقلال مفید باشد.

نیکبخت در مورد حواشی پیرامون استقلال هم عنوان کرد: من نظر خاصی ندارم و زمانی هم که در استقلال بودم هیچ وقت درگیر باندها و باند بازی‌ها نشدم و خودم را قاطی این مسائل نکردم. هیچ موضعی هم نسبت به اتفاقات اخیر ندارم و منتظری و رحمتی هر دو دوستان خوب من هستند.

وی با اشاره به فردی که مرتباً از او در استقلال صحبت می‌شود گفت: من شناختی روی بابایی ندارم و با پدرشان رابطه خوبی داشتم و ارادت دارم ولی خودش را ندیدم و فقط در حد سلام و علیک می‌شناسم و برای همین نمی‌توانم در موردش نظری بدهم.

بازیکن سابق فوتبال در مورد اوضاع پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: من تمایلی ندارم در مورد پرسولیس صحبت کنم و کاری به این تیم ندارم.

وی در پاسخ به اینکه این تیم به عنوان رقیب استقلال سرمربی خودش را تغییر داده گفت: می‌گویند پرسپولیس با رفتن برانکو ضعیف شده ولی چنین عقیده‌ای ندارم چرا که این تیم شاکله اصلی خودش را حفظ کرده و مهره‌هایش چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگ هستند و با تغییر سرمربی این تیم ضعیف نشده است.

نیکبخت با اشاره به وضعیت سپاهان هم عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی جمع کرده و با جذب چند بازیکن نسبت به فصل قبل تقویت شده است و امسال از تیم‌های خطرناک لیگ خواهد بود. به نظرم امسال رقابت جذابی بین ۳ مربی خارجی با سپاهان و قلعه‌نویی و شهر خودرو با گل محمدی را شاهد خواهیم بود.

وی در رابطه با تراکتور هم گفت: من فصل قبل گفتم تراکتورسازی دارد شبیه استیل آذین می‌شود و خیلی علیه من موضع گرفتند ولی در نتیجه دیدید که اینطور شد. وقتی تیمی بازیکنان بزرگ و اسمی را یکدفعه جذب می‌کند پتانسیل اینکه به حاشیه برود را دارد و دیدید که حاشیه‌ها به تراکتور ضربه زد و این تیم می‌توانست قهرمان شود ولی هفته‌های آخر نتایج خوبی نگرفت.

پیشکسوت فوتبال در مورد آمدن دنیزلی به این تیم هم گفت: من با دنیزلی کار کردم و مربی خیلی دقیق و با سوادی است و روی مسائل روحی و انگیزشی هم به خوبی کار می‌کند و گزینه مناسبی برای تراکتور بود و حتی می‌شود گفت همانی بود که دنبالش می‌گشتند. امسال تراکتور با دنیزلی تیم خطرناکی است و باید حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرد.

نیکبخت در مورد پیش بینی‌اش از قهرمان لیگ هم خاطرنشان کرد: نمی‌شود پیش بینی کرد و باید صبر کرد تا بازی‌ها شروع شود. خیلی جاها تیم‌هایی بودند که انتظار زیادی از آنها می‌رفت و نتایج ضعیفی گرفتند ولی خیلی جاها تیم‌هایی که کسی انتظار نداشت درخشیدند.

وی در رابطه با حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم ملی گفت: خوشحالم که فرهاد انتخاب شد و به نظرم انتخاب مناسبی بود و امید زیادی دارم که با او بعد سال‌ها به المپیک برویم. انتقاداتی که از او می‌شود را نمی‌فهمم بالاخره مربیان جوان هم باید از یک جایی کارشان را استارت بزنند و فرهاد در ۵ بازی روی نیمکت استقلال نشان داده مربی خوبی است.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه عنوان کرد: باید بگویم که مشکل فوتبال ما مربی نیست و پایه‌های ما ضعیف است. تیم‌های ما به جای بازیکن سازی به دنبال جذب ستاره هستند ولی اگر نگاه کنید بارسا یک ستاره می‌خرد و بقیه را از پایه‌هایش می‌آورد. متاسفانه ما به فوتبال پایه اهمیت نمی‌دهیم و اگر یک مربی بخواهد در اکادمی‌ها کار کند به او اجازه نمی‌دهند و همه‌اش می‌خواهند بازیکن سفارشی تحمیل کنند.

نیکبخت در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: فهرست جدید تیم ملی برایم جالب بود که بازیکنان جدید دعوت شدند و این نشان می‌دهد ویلموتس لیگ را زیر نظر گرفته و می‌خواهد به نفرات جدید فرصت بدهد. از سبک فوتبال او خوشم آمد و هجومی بازی می‌کند و تغییراتی انجام داده است. این که با کی‌روش مقایسه می‌شود را هم دوست ندارم و نباید ویلموتس را توی سر کی‌روش بکوبیم. وقتی کی‌روش ایران بود او را به به و چه چه می‌کردند و حالا که رفته پشت سرش حرف می‌زنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلاللللللل AS

      می شود

    • بدون نام

      واقعا که بیشعوری . نمک خوردن و نمکدان شکستن عمل زشت و قبیحی است . یادت رفته که پرسپولیس نجاتت داد و گفتی کی گفته من استقلالی ام . اما کیسه کشی و توقع معرفت ازت توقع بیجاییه

    • سوران6666

      میخواستم از کلماتی که شایسته و در شانته استفاده کنم..
      ولی ب شما ربتی نداره...

    • بدون نام

      تو یکی... مرسی

    • ایرانی

      طوری میگه باپرسپولیس کاری ندارم انگارازش خواهش کردن کاری داشته باشه.اصولابازیکنایی مث این فردکه به تیم رقیب رفتن بی ارزش ترینن.

    • بدون نام

      تو خر کی باشی بخوای درمورد سرورت صحبت کنی

    • یاسر دهقانی

      ... تو کی هستی ک بخوای درباره پرسپولیس ح بزنی

    • احمد پرسپولیسی

      در مورد پرسپولیس نحرف نکبت کیسه کش

    • احمد پرسپولیسی

      در مورد پرسپولیس نحرف ...

    • مهدی

      تودرباره پرسپولیس نظر نده

    • بدون نام

      نیکبخت هم شد کارشناس! بچه برو پیش شیث عزیزت!
      در ضمن تو به حواشی وباند بازی کاری نداشتی؟! تو خودت دلقک به تموم معنا بودی که!

    • بدون نام

      ... میگه من کلا به مشکلات درونی و اهل مسایل باندی نیستم؛و درزمانی که در استقلال هم بودم به این موارد توجه نداشتم.
      آخه آدم ناحسابی همه آدم وعالم میدونند که تو آدم فرهاد مجیدی هستی وحالا که در پرسپولیس تحویلت نمی گیرند و به اندازه یه ارزن برات ارزشی قاعل نیستند بدنبال یه سوراخ موشی برای نفوذ به استقلال هستی. برو خودتو مسخره کن و اون رفیقهای مضحک تر از خودت رو.

    • ارتش سرخ

      آخه کی از تو نظر خواست بچه پرو
      جوجه رو آخر پائیز میشمارن

    • بدون نام

      آفتاب پرست مگه مجبوری زر بزنی بعداین لنگیا بی افتخار بیان قهوه ایت کنن؟

    • سعید خدابنده

      مردک دهن گشاد گربه صفت.سه سال زحمتتو کشیدیم.اصلا تو حرف نزنی بهتره

    • بدون نام

      نکبت لی همه چیز وقتی از استقلال با وارونگی انداختنت بیرون اومدی پرسپولیس خوب بود و گفتی من چون از پرسپولیس اول پیشنهاد نداشتم رفتم استقلال اون بوقلمون تو کی هستی که در مورد پرسپولیس نظر بدی تو اصلا در حد پرسپولیس نیستی و پرسپولیس اون سال از لج تور و گرفت بدبخت منافق دورو بوقلمومااده سفت

    • youse purify gonbad kavos

      سلام خدمت نیکبخت عزیز خیلی دلم برات تنگ شده مرد عاشقت بودم و هستم برات بهترین هارد آرزو میکنم مراقبه خودت باش عشق من هر لحظه در قلب منی

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        خخخخخخ
        چه رو مانتیک

    • بدون نام

      چطوری آفتابپرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج