۸۸۳۶۳۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کعبی: کالدرون چیزی از برانکو کم ندارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی برانکو و معرفی کالدرون به عنوان سرمربی جدید گفت: الان فشار زیادی روی نیمکت پرسپولیس است کار سخت است اما کالدرون باشخصیتی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؛ باید او را حمایت و کمک کرد تا موفق شود.

ایلنا: حسین کعبی درباره معرفی گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون در تیم‌های زیادی کار کرده و زمانی که مربی الهلال عربستان بود بازیهای این تیم را می‌دیدم چون من همیشه لیگ عربستان را پیگیری می‌کنم.

کالدرون در الهلال نتایج خوبی گرفت و مربی باشخصیتی است و چیزی از برانکو کم ندارد و در حال حاضر بهترین گزینه است. البته الان نمی‌شود در مورد عملکردش صحبت کرد چون کالدرون تازه آمده و پرسپولیس هم هوادار زیاد دارد و با توجه به اینکه برانکو در اوج از تیم رفته الان فشار زیادی روی نیمکت پرسپولیس است کار سخت است اما کالدرون باشخصیتی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. باید او را حمایت و کمک کرد تا موفق شود. برانکو هم سال اولی حمایتش کردند و بعد نتیجه گرفت.

"برانکو اعلام کرده قصد دارد از پرسپولیس شکایت کند و عزم او جدی است" کعبی در این باره اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. مربی و بازیکن خارجی دنبال پولش است و با این پولی که به کالدرون دادند و قرارداد بستند می‌توانستند برانکو را حفظ کنند اما چرا این کارها را کردند و برانکو را اذیت کردند. چرا این همه مشکلات برای برانکو درست کردند؟ اگر پولش را داشتید چرا برانکو را نگه نداشتید؟

کعبی ادامه داد: خیلی از دوستان که دنبال حضور در پرسپولیس هستند این مشکلات را درست کردند تا برانکو فراری شود چون می‌دانستند اگر برانکو بماند سالی دو جام می‌آورد. متاسفانه در فوتبال ما همه دنبال جیب و صندلی خودشان هستند. من نه به عنوان پیشکسوت یا هوادار پرسپولیس بلکه به عنوان یک آدم عادی می‌گویم پرسپولیس در این چند سال نتیجه می‌گرفت و کل مردم هم برانکو را قبول داشتند اما چرا او را نگه نداشتند؟ مربی ایرانی آمد و پرسپولیس را نابود کرد و خارجی‌ها هم همینطور اما چرا با برانکو که موفق بود چنین کاری کردند؟ افشین قطبی چرا از فولاد استعفا داد؟

او افزود: چون قطبی دو تا دلال دارد که برایش تیم پیدا می‌کنند و دو تا بازیکن سابق قطبی هم هستند که دنبال کارهایش هستند. قطبی از فولاد که استعفا داد چرا نرفت و در ایران ماند؟ مردم ما کسی که سیاه باز و دروغگو است را می‌شناسند. قطبی سیاه باز است و مدیر برنامه هایش پیغام می‌دهد که چرا من در مورد قطبی این حرفها را می‌زنم. من دنبال سیاه بازی نیستم بلکه واقعیت و حرف حق را می‌زنم چون دلم به حال هوادار پرسپولیس می‌سوزد. مربی داخلی و خارجی آمدند و پرسپولیس را نابود کردند اما برانکو پرسپولیس را به اوج رساند اما چنین رفتارهایی با او کردند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره مدیریت باشگاه گفت: من به مدیریت باشگاه کاری ندارم اما اطراف باشگاه یک سری افراد کارهایی کردند که برانکو برود و پشت سرش را هم نگاه نکند. من با کسی که همیشه کنار برانکو بود در ارتباط بودم و همیشه حالش حالش را می‌پرسیدم اینقدر اذیتش کردند که رفت. این عده داشتند برانکو را خراب می‌کردند اما برانکو دلش به حال هوادار می‌سوخت. به هر حال نخواستند که برانکو بماند و او هم رفت. فوتبال ما مافیا است و علی کریمی در برنامه ۹۰ چقدر حرص خورد اما چند نفر را گرفتند؟ فوتبال ما اینقدر کثیف است که دیگر ولش کرده‌اند.

کعبی درباره اینکه سرخپوشان در فصل بعدی هم شانس قهرمانی دارند یا خیر گفت: شک نکنید که مدعی اصلی خواهد بود. تیم‌های دیگر با مبالغ بالا بازیکن می‌خرند اما به پرسپولیس نمی‌رسند چون پرسپولیس شخصیت بالایی دارد. دوستان با تمام مافیا و سیاه بازیهایی که دارند با پول زیاد بازیکن می‌گیرند اما به پرسپولیس نمی‌رسند. رفتن برانکو شوک بدی بود اما بعد از چند بازی پرسپولیس راه خودش را پیدا می‌کند. رفتن مربی و بازیکن طبیعی است و هوادار باید حمایت و کمک کند تا پرسپولیس موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خوبع همه میدونن بزرگترین باند مافیا رو لنگ حکومتی داره و توهمه ارگانها ساپورت میشه.

      پاسخ ها

      • اس اسی باغیرت

        دقیقاااا

      • طوفان آبی علیه گوجه سرخ

        اشکال نداره یه روز جواب این کاراشون بهشون برمیگرده

      • قرمزته

        توساکت کیسه کش چهارساله زیرشید فعلا بیستابیستا بازیکن بگیرید شما به پیشکسوتهاتون هم رحم نمیکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج