۸۸۳۶۳۵
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

تسهیلات جدید برای تردد مشمولانِ خارج‌نشین

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به مشمولان غایب خارج از کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به مشمولان غایب خارج از کشور خبر داد.

سردار موسی کمالی در این باره گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در راستای تسهیل تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج کشور تصمیماتی اتخاذ شده و بر این اساس شرایط تردد این دسته از مشمولان به داخل کشور راحت‌تر شده است.

وی افزود: برابر این تسهیلات مشمولان غایب سربازی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته باشند، می‌توانند حداکثر سه ماه و برای دو بار در سال در کشور تردد کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره تفاوت این تسهیلات با شرایط پیشین خاطرنشان کرد: قبل‌تر شرایط این گونه بود که باید سه سال از غیبت مشمول ایرانی مقیم خارج کشور می‌گذشت تا بتواند وارد کشور شود اما الان شرط زمان غیبت حذف شده و مشمولی که سه سال از اقامتش گذشته باشد، حتی اگر یک روز نیز غیبت داشته باشد، می‌تواند با شرایط گفته شده یعنی دو بار در سال و حداکثر به میزان سه ماه به کشور تردد داشته باشد.

کمالی در مورد مشمولان دارای بیش از ۸ سال غیبت نیز گفت: قبلاً گفته شده بود که مشمولان دارای بیش از ۸ سال غیبت حق تردد به داخل کشور را ندارند و باید با پرداخت جریمه ریالی تکلیف خود را مشخص کنند اما با توجه به توقف اجرای طرح جریمه ریالی طرح سربازی این افراد نیز می‌توانند حداکثر سه ماه و در مجموع دو بار در سال به کشور تردد کنند.

وی با بیان اینکه مشمولان غیرغایب مشکلی برای تردد در کشور ندارند، اظهار کرد: اما با تسهیلات جدید اگر فردی سه سال در خارج از کشور خود اقامت داشته و تنها یک روز از ورودش به غیبت نیز گذشته باشد، می‌تواند وارد کشور شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره شرط ورود مشمولان غایب سربازی مقیم خارج از کشور به داخل نیز اظهار کرد: مشمولان غایب باید در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در سراسر کشور گذرنامه خود را ممهور به مهر ورود و خروج کنند و در آنجا مهرهایی تعبیه شده که مختص این افراد است و حتماً باید پیش از سفر به ایران این اقدامات انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد :

      ((( بازهم به نفع بچه پولدارها ))) خداوندا خودت به مشمولین غایبی که داخل کشور هستند و گرفتاری‌های زیادی دارند که باعث شده نتوانند بخدمت سربازی بروند مساعدت بفرما ( آمین ) //

    • بدون نام

      پس مشمولان غایب داخل کشور آدم نیستن که اونا میتونن بیان ایران ولی اینا نتونن حتی تا کربلا برن

    • بدون نام

      تورو خدا یه فکری هم به حال مشمولان غایب داخل کشور کنیداینقدر زندگی رو براشون سخت نکنید همه که نمیتونن برن خدمت با این اوضاع بد اقتصادی ،حداقل اجازه بدید به کربلا یا سوریه برن اینام دل دارن

    • علی

      بخاطر بچه های خودتان که خارج از کشور تشریف دارندتسهیلات میدید وگرنه گربه برای رضای خدا موش نمیگیره خدا از روی زمین مسببان تبعیض و بی عدالتی را از روی زمین محو کند خصوصا صهیونیست داخلی را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج