۸۸۳۶۴۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خیرآبادی: رفتار محمد بنا قابل تقدیر بود

عضو مجمع فدراسیون کشتی گفت: همه به دنبال این هستند این ماراتن سخت و نفس‌گیر(انتخابات فدراسیون کشتی) که همه را ناراحت و سردرگم کرده، تمام شود.

خبرگزاری تسنیم: جمشید خیرآبادی در خصوص اینکه آیا روسای هیئت‌ها پیش از انتخابات جلسه‌ای با هم خواهند داشت، اظهار داشت: نه جلسه خاصی نداریم. ما به صورت تلفنی با هم در ارتباط هستیم. خیلی‌ها در خصوص کاندید مورد نظر خود به جمع‌بندی رسیده‌اند و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. همه امیدوار هستیم اتفاقی رخ دهد که به صلاح کشتی باشد.

وی ادامه داد: مجمع به دنبال این است که به اصلح‌ترین و دلسوزترین و عاشق‌ترین فرد برای کشتی، رای بدهد. واقعیت امر این است که همه به دنبال این هستند این ماراتن سخت و نفسگیر که همه را ناراحت و سردرگم کرده، تمام شود. زودتر ۲۶ تیر ماه بیاید و سرانجام بعد از ماه‌ها تکلیف کشتی روشن شود. به این شکل است که کشتی به آرامش خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در پاسخ به این سوال که عدم احراز صلاحیت چند کاندیدای شاخص، مشکلی در روند تصمیم‌گیری مجمع ایجاد نکرده است؟ تصریح کرد: فعلا همه روی لیستی که از سوی وزارت ورزش در اختیار مجمع قرار گرفته، کار می‌کنند. البته عده‌ای همچنان روی کاندیدایی که صلاحیت‌شان احراز نشده نظر دارند. فعلا مجبوریم روی داشته‌های‌مان تصمیم‌گیری کنیم. نظرات هم متفاوت است. خوشبختانه انتخابات سالمی در انتظار کشتی است.

رئیس هیئت کشتی کردستان با اشاره به محمد بنا و عدم دخالتش در بحث انتخابات،‌ خاطرنشان کرد: بنا اینطور فکر می‌کند که درخصوص کشتی رسالتی بر گردنش هست و به هیچ شخص خاصی وابسته نیست. این خیلی خوب است. برای او کشتی اهمیت دارد و اینکه به رسالتش عمل کند. او این روزها صرفا به آماده‌سازی تیم خودش و مسابقات جهانی فکر می‌کند و این رفتار قابل تقدیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی سلیمی

      دمش گرم

    • تلما

      محمد بنا قهرمان المپیک لندن... یه دونست
      دمت گرم مرد بزرگ و برند کشتی فرنگی ایران...
      .....چه شود محمد بنا و سلطان داش حمید سوریان در کشتی فرنگی...... ای واله داری پسر 13 آبان و قهرمان المپیک سیدنی و رئیس فدراسیون کشتی دکتر علیرضا دبیر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج