۸۸۳۶۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نیک‌نفس: منصوریان تیم را زیر و رو کرد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ثبات و رفاقت زیادی که در تیم ما وجود دارد رمز موفقیت مان چه در بازیهای داخلی و چه در آسیا می‌باشد.

خبرگزاری: زبیر نیک نفس اظهار داشت: ذوب آهن سه هفته خوب بدنسازی را پشت سر گذاشه و تمریناتش با نظم و انسجام خیلی خوبی پیش می رود.

وی در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: فصل گذشته شرایط مطلوبی نداشتیم که از اواسط راه آقای منصوریان به ما اضافه شد و توانست تیم را زیر و رو کند. قدری زمان برد تا هم آقای منصوریان بازیکنان را بشناسد و هم بازیکنان با تفکرات او آشنا شوند و پس از آن بود که هیچ تیمی جلودار ما نشد.

هافبک تیم ذوب آهن تصریح کرد: وقتی تیم فصل گذشته خوب نتیجه گرفت، سرمربی و مدیر باشگاه با درایت شان توانستند شاکله تیم را حفظ کنند و به این ترتیب ذوب آهن به ثبات رسید. این ثبات در کنار رفاقتی که بین بازیکنان موج می زند، رمز های موفقیت ما در نیم فصل دوم فصل گذشته و همچنین فصل آینده خواهد بود.

نیک نفس اضافه کرد: به شخصه بسیار امیدوار هستم که فصل آینده ذوب آهن در کورس قهرمانی قرار داشته باشد. همه بازیکنان ذوب آهن به این موضوع امیدوارند و برای این هدف تلاش می‌کنند.

وی در خصوص حضور این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: از آنجایی که تنها نماینده ایران در این مسابقات هستیم مسئولیت مان بسیار سنگین است. گرچه تیم ما این پتانسیل را دارد که حتی به فینال آسیا هم برسد، اما نباید از الان به این موضوع فکر کنیم. باید بازی به بازی فکر کنیم و قدم به قدم پیش برویم.

بازیکن سبزپوشان با اشاره به قدرت تیم آنالیز این باشگاه گفت: نباید از نقش آنالیزورهای ما در موفقیت های ذوب آهن و به خصوص موفقیت های آسیایی به راحتی گذشت. تیم آنالیز ما اشراف خوبی به تیم های عربی دارد و اطلاعات بسیار دقیقی در اختیار کادر فنی قرار می دهد که این اطلاعات در موفقیت های ما بی تاثیر نیست.

وی با اشاره به جدایی سه بازیکن کلیدی این تیم گفت: رشید مظاهری، سید محمد حسینی و اوساگونا از تاثیرگذار ترین بازیکنان ما بودند. اما حتماً بازیکنان دیگر ما جای خالی آنها را پر می کنند. صادقی و بهزادی دروازه بان های خوبی هستند و در خط میانی هم بازیکنان خوبی داریم که بتوانند جای حسینی را پر کنند. در خط حمله هم یک مهاجم خارجی دیگر مثل اوساگونا و شاید هم با کیفیت تر از او به خدمت خواهیم گرفت تا در آسیا موفقیت های مان را تکرار کنیم.

نیک نفس با اشاره به نقش پررنگ بازیکنان باتجربه و به خصوص حدادی فر تاکید کرد: همه بازیکنان و از جمله خود من عاشق قاسم هستیم و او نقش زیادی در هماهنگی و یکدلی بازیکنان دارد. حدادی فر یک کاپیتان واقعی است.

هافبک ذوب آهن در خاتمه با اشاره به نقش هواداران این تیم گفت: شاید تعداد هواداران ما نسبت به خیلی تیم ها کمتر باشد، اما آنها با کیفیت بالایی از تیم خود حمایت می کنند. امیدوارم موفقیت های ما باعث شود بر تعداد هواداران هم اضافه شده و با شدت بیشتری تیم را حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاله که در فصل پیش رو و نیز در مسابقات قهرمانی اسیا ذوب آهن عزیز موفق تر از همیشه به پیش بره. ذوب آهن دوستت داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج