۸۸۳۶۴۹
۴۰ نظر
۵۰۰۲
۴۰ نظر
۵۰۰۲
پ

پلیس: پراید و آردی نباید در جاده‌ها تردد کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی برخی خودرو‌های داخلی شدیدا انتقاد کرد و گفت: برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی برخی خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد و گفت:‌ برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند.

سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش گشت‌های نامحسوس پلیس راهور که صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: توسعه انضباط ترافیکی یک اصل لازم و اجتناب‌ناپذیر در کشور است و باید به آن توجه لازم بشود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون راننده ، ۳۳ میلیون وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو در ۲۱۷ هزار کیلومتر از راه‌ها و بیش از هزار شهر در حال تردد هستند گفت: بر این تعداد دیگر نمی توان با شیوه های قدیمی و سنتی نظار ت کرد و لازم است با استفاده از شیوه های مدرن و نیز تجهیزات جدید و کنترل نامحسوس برای کاهش تخلفات اقدام کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با انتقاد از وضعیت ایمنی برخی خودروها، اظهار کرد: برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند، آردی و پراید نباید در جاده ها تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن بروند.

هادیانفر با تاکید بر اینکه کاهش تلفات و جانباختگان حوادث رانندگی یک اصل مهم و هدف اصلی پلیس راهور است، اظهار کرد: سایر دستگاه‌ها علاوه بر پلیس نیز باید پای کار آمده و به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

بکارگیری گشت های جدید کنترل نامحسوس برای ۱۰ استان هدف

وی با اشاره به گشت‌های نامحسوس پلیس راهور برای برخورد با تخلفات ترافیکی گفت:‌ طرح های عملیاتی پلیس در این حوزه بر استفاده از بازرسان و گشت‌های نامحسوس‌ است، بعضی از رانندگان شرطی شده و با دیدن ماموران پلیس و خودروگشت تخلف نمی‌کنند اما اگر گشت‌ها نباشند دست به تخلف می‌زنند که گشت‌های نامحسوس در این مورد بسیار موثر است.

به گفته وی، گشت های جدید کنترل نامحسوس برای ۱۰ استان هدف که بیش از ۵۶ درصد تصادفات ما را به خود اختصاص داده است بکارگیری خواهند شد و علاوه بر آن از پهپادها، جایروپلن ها و بالگردهای ناجا نیز در کنار گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راهور استفاده خواهد شد.

سردار هادیانفر با بیان اینکه حدود۸۲ درصد علل تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی است، همچنین اظهار کرد: استفاده از تلفن همراه مورد برخورد جدی گشت‌های نامحسوس قرار خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه وظیفه کاهش کشته فقط با پلیس نیست، افزود: پلیس یک سازمان از ۳۲ سازمان کشور است که در این زمینه مسئولیت دارد به عنوان مثال اگر ۱۵۸۲ نقطه حادثه خیز در جاده‌ها کاهش یابد ۵۶ درصد تصادفات کاهش می یابد و یا اینکه بیمه مرکزی حاضر است حدود ۳۰۰ - ۲۰۰ میلیون تومان دیه فوت شده را بدهد ولی برای کاهش تصادفات هزینه نپردازد.

سردار هادیانفر در خاتمه این را هم گفت: ۲۰۰۰ دوربین کنترل جاده ای و دوربین‌های لیزری جدید بکارگیری خواهد شد که در کاهش برخورد و تنش بین رانندگان و پلیس نیز موثر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو جادهای شهرستان با یه باد تند ماشینی مثل پراید رو باد میبره خود من تو اتومان زنجان قزوین زنجان سرچم نزدیک بود برم ته دره با این کار پلیس موافقم تا اومدم تهران ماشین رو فروختم اصلا پراید یا امثال پراید باید مجوز تردد در اتوبانهای منتهی به تهران ممنوع بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نفست از جای گرم بلند میشه ، مردم از کجا بیارن خودروی با کیفیت بخرن ، با حقوق 2 میلیونی ؟

      • بدون نام

        من یبار با پراید الکی چپ کردم.با سرعت ۸۰تا یه لحظه فرمون بازی کرد.بعداز اون قسم خوردم دیگه با پراید بیرون شهر نروم.بعد از ۸سال هنوز نرفتم

      • بدون نام

        راننده اگه بلد باشه ، فرقون رو هم با سرعت دویستا میرونه

      • بدون نام

        جک نگید ما خودمون از سال هشتاد و سه تا الان پراید داریم و هرچند سالم ی صفرشو میخریم مقصد سفرمونم ی ریز مشهده
        شما دست فرمون داغونید ب پراید چه
        من نمیگم خوبه ولی دیگه اینم ک میگید جکه

    • بدون نام

      پس بگید مملکت مال سرمایه دارهاست.مردم پس سوار چی بشن با کدام پول یعنی میگید پول ندارید باید بمیرید.واقعا که.بجای این حرف پدر خودرو ساز رو در بیارید که پول خودرو بی ام و را میگیرند و آشغال تحویل میدن این مشکل دولت هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه میخان پس بگیرن جاش کادیلاک بدن.......

    • بدون نام

      مشگل اینجاس که مال پولمون نمی‌رسه ماشینی بهتر از پراید و تیبا بخریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا، کسی از ماشین خوب بدش نمیاد ولی ما همین پرایدم زوی خریدیم، اگه با پراید تردد نکنیم پس با ماشین خارجی اقا ها و اقازاده ها تردد کنیم؟؟

    • بدون نام

      مشگل اینجاس که مال پولمون نمی‌رسه ماشینی بهتر از پراید و تیبا بخریم

    • بدون نام

      مشکل اینجاس که پولمون نمی‌رسه ماشینی بهتر از پراید و تیبا بخریم

    • نظر بایف

      گویند خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر ایوان است، شما جامعه را که پلیسی کرده اید توی همه جا سرک می کشید با قدرت اختیار تمام این وسائط نقلیه را جمع کنید،البته مال عوام و بیچاره گان که ماشین های آنچنانی ندارند می مانند ان یکی دو درصد و شما هم دیگر دغدغه و نگرانی نخواهید داشت و دیگر تصادف و کشت و کشتار نمی شود و کاری هم به آن چند هزار نقطه حادثه خیز نداشته باشید.برای مصرف پولهای بیمه هم خوابهای آشفته زیاد است مثل صندوق ذخیره فرهنگیان و الا ماشاالله جاهای دیگر،باز هم به شما خدا قوتی می گیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشم اومد از بیانت

    • بازنشسته نظامی پراید سوار

      این اقا اقا داییش جای گرمی قرار داره ، خیلی دلت میسوزه پول بده تا مردم شاسی سوار شن ، حالا که نمیتونی پس به مردم توهین نکن و ساک باش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهایی که منفی میدن ، مرفهین بی درد هستن ، با حقوق 2 میلیونی مردم غیر از پراید 40 میلیونی قسطی چی میتونن سوار شن؟ بازار خودرو رقابتی توی خواب معنا داره

    • اشك

      تو خوبي داداش
      وضعيت اقتصادي درست كنيد من قول ميدم پرايد بفروشم S500 سوار بشم البته با اكراه

    • ح م

      اقای سردار برو جلوی اون خودرو ساز بگیر که چند سال هیچ کسی زورش بهش نمیرسه امسال سال اخر تولید پراید حالا ولش کن بزار. دو سال دیگه تولید کنیم کی به کیه اون وقت زورتون به مردم میرسه پراید نباید بیاد تو جاده. باهاش برید نون وایی بایید خونه 70%ماشینهای ایران پرایده قربونت برم چی میگه شما مگه داریم مگه میشه ما مردم میدونیم به فکر ما هستید ولی باید جلوی خودرو ساز رو بگیرید نه مردم رو

    • بدون نام

      یعنی جلو تردد پیکان نمیگیرین ؟!!!!ایول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سردار گرانقدر از شما بعیده این طرز فکر وقتی ۷۰ درصد ماشین در ایران پرایده پس طبیعیه که تعداد تصادفات این خودرو بیشتر باشه مثل اینکه آمار دستتون نیس از هر ۱۰ خودرو ۷ تا ش پرایده اینو به یه کودک زیر ۵ سال بگین فوری میگه خب معلومه باید آمار تصادف پراید بیشتر باشه البته اون ۳۰ درصد دیگر ماشینها بازم تصادف خونین داشتن تعریف از ارابه مرگ پراید نمیکنم ولی دارم طبق عقل نظر میدم خسته نباشید سردار عزیز و گرانقدر

      • saba zandi

        کاملا با نظر بالا موافقم وقتی تعداد پراید زیاده خوب بطور معقول بیشتر در تصادفات دیده میشه نباید بهش بگیم خودرو مرگ اگر دقت کنید توی تثصادفات پژو و سمند و هیوندا و تویوتاو...هم وجود دارن ولی به نسبت تعدادی که دارن کمتر مشاهده می شن پس عشقم پراید!

      • پویا

        تابلو هیت نماینده خودروساز داخلی اینجا جواب داده

    • بدون نام

      من هم اردی دارم والله خانمم قبول نمکنه بهش گفتم گفت ... چاپ کن

    • بدون نام

      مردم‌بیچاره اسیر دست مسئولین نادان ۵۵% ماشین در کشور پراید است اگر کیفیت ندارد چرا فروخته شد به مردم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بهت عقل داده. شما مجبور نیستی کالایی که کیفیت نداره بخری.

    • بدون نام

      نفسش از جای گرم در میاد نارحت نشید... اینو گفته که یه وام بهش بدن...

    • امید

      جناب سردار
      اول کار خودتان را درست کنید بعد به جامعه برسید . پول میگیرید خیلی راحت و از آن راحتتر گواهینامه میدهید کیلویی !!؟؟هر کسی هم تا گواهینامه گرفت میپره توی ماشین تا تنی به جاده بزنه و حالی بکنه
      ، توی جاده ها هم شده پیست مسابقه و کلکل با دیگران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وهمچنین راحت شماره میکنید

    • ف.ر

      راننده باید راننده باشه

    • بدون نام

      اینو باید به خودروسازان اعلام کنید که اشغالهای بی کیفیت و نا ایمن رو با قیمت ۴ برابر به مردم می فروشند

    • بدون نام

      پلیس هم صداش در اومده تا کی به خودرد سازان اجازه می دهید با خودرو های نا ایمن مردم رو غارت کنند و چند برابر ارزش خودرو پول بگیرند

    • بدون نام

      ما که پراید داریم پولمون به خودرو های بهتر نمیرسه چکار کنیم خودرو سازها هنوز هم به دنبال بهانه برای افزایش قیمت هستند

    • بدون نام

      قیمت ماشین رو بیارید پایین تا مردم ماشین خوب بخرن ، به مردم ظلم نکنین ، پراید 40 میلیونی رو الان خیلی ها نمیتونن بخرن ، چی رو ممنوع میکنی سردار ؟ در ضمن پلیس ضابط قضایی هست ، تصویب کننده قانون نیست ، تصویب کننده قانون قوه مقننه است ، جهت اطلاع قوه قضائیه که با مجریان قانونی که در سخنرانی هایشان قانون تصویب میکنن برخود بشه

    • بدون نام

      ما هم پراید داریم یعنی کل خانواده مون پراید داریم اگه پراید نیاد تو جاده ها چرا درست میشه و به مردم فقیر داده میشه حالا که همین ارابه شده 50 میلییییییییون میدونید

    • اکبر

      اگه راست می گویی تو واسلافت چرا مجوز پلاک شدن وحرکت در جاده های بین شهری را دادید چون ان روز پول محتاج بودید

    • metti

      شما که زورتون خوب به هشتاد میلیون نفر میرسه، یعنی واقعا حریف مدیرای ملعون دو تا فرغون ساز نمیشین؟

    • بدون نام

      بسم الله اگه راست میگید از خو تون شروع کنید و از این به بعد پلاک گذاری نکنید
      این یه کار که میتونید

    • بدون نام

      کاملا درسته این دو خودرو باید در کانال هوای پرواز کند تابوت و تو پای مردم کردید ...

    • avaanis

      اخ جون پرایدارو بدیم بنز میدن بهمون چون خودشون میگن تو جاده تردد،نکنن .

    • بدون نام

      خیلی خوب بد من فردا میرم یه ماشین شاسی میخرم خخخخ این همون ماشینیه که شوراامنیت امریکا ردش کرد یا همون ماشینه که کره ارتقا داد ولی اینجا چی خانه از بنیان خراب است .

    • سعید

      من خودم ده ساله با پراید رانندگی میکنم ، تو همه نوع جاده هم باهاش رفتم و خداروشکر همیشه سالم رسیدم ، با توکل بر خدا ، سرعت مطمئنه ،عدم رانندگی در خستگی و با آرامش رانندگی کردم . ممنوعیت تردد یک خودرو پایمال کردن حقوق مردمی هست که اون خودرو رو در شرایط ظالمانه با قیمت 40 میلیون تومن میخرن ، باید در کارخونه های تابوت ساز بسته بشه و واردات خودرو با کیفیت آزاد بشه ، چون تا بخواد خصوصی سازی بشه و بازار از انحصاری بودن در بیاد معلوم نیست چقد طول بکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج