جاباما
۸۸۳۶۵۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ربیع‌خواه: کالدرون در ترکیه با ما آشنا می‌شود

بازیکن تیم پرسپولیس به تمدید قراردادش با این باشگاه و رد کردن پیشنهاد یک تیم قطری واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: محسن ربیع‌خواه در خصوص دیدار با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس و تمدید قراردادش با این باشگاه گفت: ما دیدار خوبی با هم داشتیم و درباره خیلی از مسائل ازجمله شایعاتی که به راه انداخته بودند، صحبت کردیم. صحبت‌های خیلی خوبی هم انجام شد و همچنین در باره مبلغ قرارداد با یکدیگر به صحبت پرداختیم که خوشبختانه تعامل خوبی هم به وجود آمد. قرار شد همچنان در خدمت پرسپولیس باشم و امیدواریم بتوانم عملکرد خوبی هم داشته باشم.

وی با بیان اینکه از شایعاتی که برای او ساخته شده ناراحت است افزود: نمی‌دانم که این شایعات از کجا درست شد و چه کسی آن را ساخت، اما می‌دانم برخی‌ها به دنبال این هستند که بگویند در پرسپولیس اختلاف‌نظر وجود دارد و در این بین برخی‌ها از این اختلافات سود می‌برند. می‌بینید که چنین شایعاتی به راه می‌افتد و اسم بازیکنان بزرگ را به زبان می‌آورند تا بخواهند در پرسپولیس تفرقه بیندازند.

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص گابریل کالدرون سرمربی این تیم هم افزود: به هر حال آقای کالدرون بازیکن بسیار بزرگی بوده و کارنامه مشخصی دارد و نیاز به تعریف و تمجید من نیست. همه می‌بینند که او در تمرینات چقدر انرژی می‌گذارد و نشان می‌دهد که کار برایش جدی و مهم است. آقای کالدرون در تمرینات خیلی جدی و پرانرژی است و این مسئله ما را هم ترغیب می‌کند تا با انگیزه بیشتری کار کنیم. همه ما از او انرژی خیلی خوبی می‌گیریم و خوشحالم که یک مربی پرانرژی به پرسپولیس آمده است.

ربیع‌خواه در پاسخ به این سوال که چرا به پیشنهاد تیم قطری که خواهان جذب او بود پاسخ مثبت نداد، افزود: نمی‌دانم شما این مسئله را از کجا فهمیدید؛ چراکه من دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود و برخی فکر کنند که بازارگرمی می‌کنم. به هر حال در این چند سالی که در پرسپولیس بودم، همیشه سال‌های خوبی داشتم و از نظر فوتبالی همه چیز برایم فوق‌العاده بود، به همین دلیل دوست ندارم که این شرایط فوق‌العاده زود تمام شود. به هر حال وقتی شما می‌خواهید از کشور خارج شوید و فوتبال بازی کنید، کار خیلی سخت است و شرایط متفاوتی را می‌طلبد، اما برای من ماندن در پرسپولیس خیلی بهتر بود. ماندن در پرسپولیس برای من حتی از قطر رفتن هم بهتر بود. شاید در قطر از نظر مالی برایم شرایط خیلی بهتر بود، اما این مسائل اهمیت ندارد و برای من مهم این است که بتوانم باز هم در پرسپولیس سال‌های خوب داشته باشم.

وی درباره عکسی که از محمد انصاری بازیکن پرسپولیس در حال گرفتن مصاحبه از ربیع‌خواه منتشر شده، اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما با هم شوخی داریم و او از بهترین دوستان من است که هر کسی او را می‌شناسد می‌داند که چقدر شوخ‌طبع است و برای همین اخلاق‌هاست که بین همه محبوب و دوست‌داشتنی است. او در آن صحنه می‌خواست با من شوخی کند و میکروفن را از دست یک خبرنگار گرفت تا از من مصاحبه بگیرد.

بازیکن پرسپولیس درباره اردوی این تیم در ترکیه که از امروز آغاز می‌شود، افزود: قطعا برگزاری این اردو به ما کمک زیادی خواهد کرد و می‌تواند از نظر بدنی به ما کمک زیادی کند. در این اردو مربی به وضعیت بازیکنان بیشتر آشنا می‌شود و امیدوارم ما هم در این اردو عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای یک فصل سخت خود را آماده کنیم. باید به‌گونه‌ای از حالا خودمان را آماده کنیم که در پایان فصل شادی را به هواداران هدیه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      لیگ دو هم واسه تو زیاده
      کی بشه از دستت خلاص بشیم و بری از پرسپولیس

    • بدون نام

      اره ما طرفدارا که میشناسیمت با پارتی بازی تو تیم موندی باید تو لیگ محلات بازی کنی عزیزم

    • PS

      اشکال نداره امسال خود به خود درمیری چون تادلت بخواد مدافع هست یکیشون ازیکی بهتر توبوقم نیستی فقط ازاون دسته ادمایی که با مظلومیت اسمی براخودت دستوپاکردی

    • پنپ

      این مردک قیافەش بیشتر بە چوپانی میخورە تا فوتبالیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج