جاباما
۸۸۳۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فراهانی: فقر ژانر و بازیگر در سینمای ما بیداد می‌کند

شقایق فراهانی گفت: «کسانی که مرا می‌شناسند اطلاع دارند که به هیچ وجه از کاری که در آن بازی می‌کنم بیهوده و غیرواقعی دفاع نمی‌کنم. البته اکنون هم قصد دفاع کردن ندارم، بلکه در حال توصیف ماجرا هستم. همکاری با شبنم مقدمی و سیامک انصاری برای من چیز جدیدی نیست. سال‌هاست با این دو نفر همکار هستم، از نزدیک آنها را می‌شناسم و می‌دانم که از بازیگران مطرح و تاثیر گذار سینمای ایران هستند.»

شقایق فراهانی، بازیگر سینما، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»: شقایق فراهانی بیش از ۲۰ سال است که در حوزه سینما تئاتر و تلویزیون فعالیت می‌کند. نخستین بازی‌های این بازیگر سینما به اوایل دهه ۷۰ و بازی در مجموعه تلویزیونی «حباب»، ساخته ابوالقاسم معارفی، برمی‌گردد. آخرین نقش‌آفرینی فراهانی نیز در فیلم «زهرمار» ساخته جواد رضویان، اکنون در سینما‌های کشور در حال اکران است. او درباره این فیلم و شرایط روز سینمای ایران توضیحاتی می‌دهد که در ادامه خواهید خواند:

شقایق فراهانی، بازیگر فیلم «زهرمار»، درباره اکران این فیلم گفت: «فیلم‌های کمدی در چند سال اخیر مورد پسند مردم قرار گرفته‌اند. عموماً هم می‌بینیم که این ژانر مورد توجه واقع می‌شود و قشرهای مختلف مردم به آن توجه می‌کنند. اما قطعاً کمدی با طنز فرق می‌کند. «زهرمار» یک اثر کمدی است. موضوعاتی در باب شوخی مطرح می‌شوند که درد جامعه هستند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که بسیاری از ما اکنون درگیر آنها هستیم.»

فراهانی گفت: «کسانی که مرا می‌شناسند اطلاع دارند که به هیچ وجه از کاری که در آن بازی می‌کنم بیهوده و غیرواقعی دفاع نمی‌کنم. البته اکنون هم قصد دفاع کردن ندارم، بلکه در حال توصیف ماجرا هستم. همکاری با شبنم مقدمی و سیامک انصاری برای من چیز جدیدی نیست. سال‌هاست با این دو نفر همکار هستم، از نزدیک آنها را می‌شناسم و می‌دانم که از بازیگران مطرح و تاثیرگذار سینمای ایران هستند.»

بازیگر فیلم «وقتی همه خوابیم» گفت: «قطعاً شرایط فرهنگی و مسائل روز سینمای ایران نسبت به گذشته تغییر کرده است. البته طبیعی هم قلمداد می‌شود. قرار نیست همواره بازیگران مشخصی در صدر سینمای ایران قرار بگیرند و این تغییر و تحول اجتناب‌ناپذیر است. بهتر است اتفاقاتی برای سینمای ما رخ دهد تا سطح ساختاری کیفی و محتوایی‌مان ارتقا یابد، اما متاسفانه امروز قطعاً با فقر ژانر و بازیگر در بدنه سینما روبه‌رو هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خانم خونه

      سینما گلشیفته رو کم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج