جاباما
۸۸۳۷۷۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پیش‌فروش خودرو

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای و اعتراف به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان به بهانه پیش فروش خودرو از مالباختگان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای و اعتراف به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان به بهانه پیش فروش خودرو از مالباختگان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ "قاسم دستخال" در توضیح این خبر، بیان داشت: ۶ پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری از کلانتری ۱۶۴ قائم به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکیان پرونده پس از مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی در اظهارات مشابهی، عنوان کردند: برای خرید و پیش فروش خودروهای داخلی و خارجی به دفتر فروش اتومبیل واقع در برزگراه ارتش که ۲ نفر در آن مشغول به کار بودند، مراجعه کرده ایم. تعدادی خودرو پیش فروش و مبالغ فراوانی را به متهمان پرداخت کرده ایم. ولی خودروها در موعد تعیین شده، تحویل نشد و اکنون متوجه شدیم که دفتر فروش بسته شده و کارمندان وی متواری شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای دفتر پدر و پسر هستند و مدیریت دفتر بر عهده پسر خانواده بوده، گفت: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه پدر خانواده در حکیمیه تهران پارس شناسایی، ولی هیچ ردپایی از مخفیگاه پسر خانواده به دست نیامد.

سرهنگ دست خال گفت: در نهایت با تلاش‌های شبانه روزی، کارآگاهان پایگاه یکم مخفیگاه پسر خانواده را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از کارآگاهان برای دستگیری وی به آن محل اعزام و موفق شدند، متهم را در مخفگیاهش دستگیر کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی، افزود: با دستگیری متهم دوم پرونده پرده از حقیقت ماجرا برداشته شد و مشخص شد که متهمان با همکاری همدست خود که متهم اصلی پرونده است اقدام به کلاهبرداری تعداد زیادی از شهروندان کرده اند.

وی ابراز داشت: با دستگیری متهم اصلی پرونده، متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره کلاهبرداری به بهانه پیش فروش خودرو و دریافت مبلغ یکصد میلیارد ریال از مال باختگان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اعلام این خبر، بیان داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی، هر ۳ متهم روانه زندان شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم را مسخره نکنید خود خودرو ساز هاوصنعت ومعدن صد برابر کلاه بردتر ند منتها فرق کلاه بردار که شما میگید باخودرو ساز هااین است که خودرو ساز ها به کمک دولت دارند کلاه برداری میکنند ولی کلاه بردار که شما میگید بندگان خدا پشت وانه قوی ندارند

    • آدولف هیتلر

      مقصر ایجاد این وضع دولته که با احتکار خودرو مردم رو به این فکر میندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج