۸۸۳۷۸۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانی: انتظارات از استقلال نباید بالا برود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم در لیگ فصل آینده گفت: نباید انتظارات هواداران را در مورد قهرمانی آبی پوشان در لیگ نوزدهم بالا ببریم.

خبرگزاری مهر: شاهین بیانی با اشاره به حضور سرمربی ایتالیایی در راس کادر فنی استقلال گفت: استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است. او در اروپا کار کرده و با فوتبال روز دنیا آشنایی کاملی دارد. بنابراین می‌تواند با برگزاری یک اردو در آرامش کامل و تمرینات منظم پیش فصل در استقلال موفق باشد. سرمربی جدید استقلال در همین مدت کوتاه که در ایران است شناخت خوبی از فوتبال ما پیدا کرده و این مسئله کمک مفیدی به او خواهد کرد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که همه از استراماچونی قهرمانی می‌خواهند گفت: نباید خیلی زود از او انتظارات زیادی داشته باشیم. سرمربی جدید استقلال به زمان نیاز دارد. بنابراین، این انتظار زیاد باعث می‌شود توقع هواداران هم بالا رفته، کار برای استراماچونی سخت شود. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا سرمربی استقلال بتواند با آرامش کارش را دنبال کند.

وی در خصوص حضور شیخ دیاباته به عنوان مهاجم جدید استقلال گفت: من هم شنیدم او یک بازیکن کاملاحرفه ای است. در چند تیم اروپایی بازی کرده و از لحاظ فیزیک بدنی شرایط خوبی دارد که امیدوارم بتواند خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شده و در آینده برای استقلال تأثیرگذار باشد.

مدافع پیشین استقلال با انتقاد از کسانی که این بازیکن را نیامده با مامه تیام مقایسه می‌کنند، گفت: مامه تیام بازیکن خوبی بود اما هر بازیکنی خصوصیات خاص خودش را دارد ولی نمی‌توان دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کرد و آنها را شبیه به هم دانست. اگر دیاباته این موضوع را متوجه شود مطمئناً فشار زیادی بر روی او خواهد بود و شاید نتواند عملکردی را که همه انتظارش را دارند در طول فصل از خود نشان دهد. بنابراین قیاس بازیکنان با یکدیگر درست نیست و از هر کس به اندازه توانایی اش باید انتظار داشت.

شاهین بیانی در خصوص جایگزینی جواد زرینچه به جای اصغر حاجیلو گفت: انتخاب زرینچه انتخاب خوبی بود. او سال‌ها در استقلال کار کرده و تجربه بالایی دارد. زرینچه سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در استقلال بوده و داند حاشیه‌های این تیم را چگونه از بین ببرد البته باید از زحمات اصغر حاجیلو هم تشکر کرد که در طول دوران سرپرستی اش در استقلال تلاش زیادی از خود نشان داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صحبت آخر من با هواداران است. آنها باید شرایط را بدانند و متوجه باشند که کادر فنی استقلال به تازگی به این تیم آمده و نیاز به حمایت دارند. بنابراین طرفداران استقلال باید صبور باشند. از تیمشان تحت هر شرایطی حمایت کنند زیرا این حمایت می‌تواند تأثیر بسزایی از لحاظ روحی و روانی برای آبی پوشان داشته باشد و ضامن موفقیت آنها در لیگ نوزدهم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      انتظار از کیسه باید در همین امسال یعنی گرفتن سهمیه باشه!!خخخ

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال دوقهرمانی دو نایب قهرمانی

      آره . کل مردم میدونن. تا ۱۴۰۰ قهرمانیها رو باداوری و کمیته عنضباطی بهتون تقدیم میکنن. دیدیم ک نیم فصل دوم زور بردن نداشتین ده بازی برد نداشتین اما داوران نجاتتون میدادن با بریدن سر استقلال و مردود کردن پنج گل صحیح استقلال ک کارشناسا هم هیچ دلیلی ندیدن ک چرا گلهاش مردود شدن. و بریدن سر سپاهان دربازی با پدیده و اعلام پنالتی الکی ب سود پدیده

    • بدون نام

      یعنی اگر کیسه نره دست یک توقع است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج