۸۸۳۸۲۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

خط و نشان مشاور عالی رهبری برای آمریکا

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه می دانند که جمهوری اسلای ایران یک قدرت منطقه ای است

سپاه نیوز: سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین بزرگداشت شهدای اقتدار و گرامیداشت ۱۵۳۰ نفر از شهدا و جانبازان و آزادگان منطقه نه تهران که در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار گردید با بیان آنکه روند افول قدرت آمریکا و صهیونیست ها شتاب گرفته است ، گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی سال به سال قویتر شده است و در مقابل قدرت آمریکا و رژم صهیونیستی افول کرده و آنها هر سال ضعیف تر شده اند .

وی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال برقراری صلح منطقه ای و جهانی بوده است ، اما در مقابل تجاوزگری پاسخ های قاطعی داده‌ایم ، افزود:ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آب های سرزمین خود سرنگون کردیم بدون آنکه آمریکا بتواند اقدامی کند. ملت ایران ملتی صلح طلب است و بدنبال امنیت منطقه و جهان است ولی اگر دشمن به ما حمله ای کند به آنها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه می دانند که جمهوری اسلای ایران یک قدرت منطقه ای است.

خط و نشان مشاور عالی رهبری برای آمریکا

مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه از مکتب مقاومت به عنوان رمز حل مشکلات کنونی کشور نام برد و افزود:همانگونه که فرندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، هم اکنون هم مکتب مقاومت و اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل ما در برابر مشکلات و فشارها و بحران های اقتصاد ی و عملیات روانی دشمن ، مار ابه پیروزی می رساند .

صفوی با اشاره به شاخصه های شهیدان گفت:شهیدان از مرگ نمی هراسیدند و مرگ را سر آغاز زندگی می دانستند و شجاع بودند ، هرگز ترسوها به جنگ نیامدند و آنهایی که از جنگ می ترسیدند هرگز به جبهه ها نیامدند.اگر شهیدان نبودند ایران نبود و اسلامی در ایران وجود نداشت و هر کسی که در ایران نفس می کشد و مسئولیت دارد مدیون خون شهیدان است.اگر هم اکنون ایران سرافراز قدرتمند و امن داریم به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: از و رمز شهادت را تنها خدا و اولیاء خدا می دانند.شهیدان ، خدا و راه عزت و حیات جاویدان را انتخاب کردند و آنها در میدان خطر و دفاع از اسلام بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را تقدیم کردند و با خدا معامله کردند .

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این سئوال که اگر شهیدان امروز به امر الهی زنده شوند به ما چه می گفتند ؟ اضافه کرد:شهیدان به ما می گویند اگر مومن هستید ناراحت و محزون نشوید ، و آنها می گویند که صبر کنید ، بشارات پیروزی به دست شما خواهد رسید و به وعده های خدا ایمان داشته باشید، شهیدان اعتقاد داشتند که خداوند به وعده های خود عمل می کند.

صفوی افزود:پیام شهیدان به ما آن است که ایران به برکت یک رهبر خردمند وبه فضل الهی یک قدرت آسیب ناپذیر است و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج